Stiri Acvile

Probleme de siguranță la Sala Polivalentă? Un copil s-a accidentat grav după ce a căzut din tribună

Paul Olar

Paul Olar
13.03.2016

Meciul dintre U-Banca Transilvania și CSM CSU Oradea, încheiată la scorul de 87-85, a oferit și un incident neplăcut. Un copil în vârstă de 9 ani a suferit răni serioase după ce a căzut prin spațiul dintre peluza retractabilă și platforma de beton a construcției.

Tânărul spectator, legitimat la juniorii clubului clujean, se afla la partidă împreună cu părinții și colegii de echipă. El a încercat să traverseze cele două secțiuni ale peluzei, însă a căzut în gol de la aproximativ patru metri.

Conștient, copilul a primit imediat îngrijiri de la personalul medical prezent la partidă și a fost transportat ulterior la spital, acolo unde a intrat direct in operatie.

Sala Polivalentă din Cluj-Napoca, inaugurată în toamna lui 2014, are o capacitate de 7.227 de locuri. Arena va găzdui și jocuri de la EuroBasket 2017, iar capacitatea va fi mărită cu încă aproximativ 3.000 de locuri.

Foto: Dan Bodea/transilvaniareporter.ro

40 comentarii la aceasta stire:
  • SCM "U" Craiova Gully :

    ISU????
    Arena Nationala sta închisă pentru un amărât de acoperis iar in Capitala Sportului Românesc arenele mănâncă copii cruji!!!

    Câtă dreptate la ISU ăsta!!!

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Ardeleni....
      Sunt convins ca tacsu' lu' ala micu' nu da thumb down la comentariul meu....

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe rmefr:

      @Gully
      Chiar ar trebui sa ne para rau de copil, sa-i uram insanatosire grabnica, restul chiar nu mai are importanta acum.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      @mefr
      Incorect! Are cea mai mare importanta intrucat ramane riscul ca alti copii sa cada in spatiul respectiv!!! Sala trebuie închisă si reproiectată!!! Arena Nationala a fost închisă pentru un moft, dar la voi problema este reală!!! E vorba de copiii vostri!!! Si, apoi, investitia trebuie sa fie minimă: o plasă, ceva gonflabil pus in spatiul respectiv....

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe grasu:

      Gully
      Tu ai vrea sa inchida polivalenta, eu iti zic ca pot sa inchida o tribuna si tot incap 6800 de oameni(300 de locuri are tribuna respectiva). Altceva mai doresti?

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Grasule...
      Eu nu vreau bai desteptule sa se închidă nimic! Tu vrei sa moara copiii clujenilor?????
      #ceuameni

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe grasu:

      Gully
      Aproape pricepi si tu ce se scrie pe aici, ce zic eu si ce intelegi, dar e ok. Tu ziceai de inchis polivalenta. Oricun nu am timp sa imi pierd timpul cu tine.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca air23 :

    Normal
    Chiar eram curios cand apar primele mizerii scrise de catre GULIE.Hai improscati baieti,improscati pentru ca frustrarea e mare.

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Jordane...
      Hehe...pai in ce sa improscam? Ca doar voi sunteti perfecti!!!!
      Gulie deranjează prin faptul ca spune lucruri ce altii nu îndrăznesc? Pai....ma bucur! Asta e si intentia....sa mai tundem un pic din mândria (de cele mai multe ori nefondată) a ardeleanului! Uite ca nu sunteti perfecti ...
      Sala voastră este proiectata si construită de Con-A din Sighii, in caz ca vreti sa dati vina pe regateni, cum va e felul de altfel!!!! Deci, nu stiu cati or sa mai vina la voi la sala cand vor realiza ca, pe lângă pretul biletului de intrare, tre sa mai lase si cate un copil uium (fac pariu ca nu stiti ce-i ăla!!!)

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca air23:

      @gully
      Inca odata dai dovada de prostie. Este regretabil ce s-a intamplat dar de acolo pana a debita tot felul de ineptii gen: tre sa mai lase si cate un copil uium este cale lunga.
      PS:Ce legatura are accidentul copilului cu "Capitala Sportului Românesc"?Se vede treaba ca voi sunteti clonati dupa Olguta si aveti ,pica pe clujeni. Asta e.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    accidente si altele
    Astazi am timp si chef sa scriu...

    Din pacate, desi nu doresc, vor mai fi accidente. Sala asta are si neajunsuri constructive si administrative care nu pot fi detectate din start sau dinainte. Ar trebui ca dupa astfel de evenimente sa fie facuta o reevaluare a riscului de accidente si luate masuri preventive. Nu e de glumit si nu putem trai (o dovedeste Colectiv) ca la noi nu o sa se intample. Nu trebuie sa fie interpretate ca niste critici. Problemele daca exista, trebuie acceptate si rezolvate altfel avem nevazuri.
    Ex. cateva remarci:

    Constat ca balustrada de la nivelul 2 e joasa. Ar trebui suprainaltata.

    O gramada de copii vin la meciuri si este imbucurator. Nefericirea este ca se plictisesc repede si isi parasesc locurile, alearga printre randuri deranjand spectatorii. Antrenorii ar trebui sa-i tina grupati caci sunt responsabili de securitatea lor cat timp le sunt dati in grija , parintii sa-i supravegheze.

    Holurile nivelului 2 au un miros neplacut de la vopsea. Zici ca sunt excremente de pisica. Ar trebui mai des aerisit si in timp, rezolvata problema.

    Este insuficient un furnizor de racoritoare (o stiu din presa) si de ce e numai unul? (Miroase a favoritism).

    Nu ajunge o singura casa la 7000 de oameni cu tot eventualul aport de achizitie a biletelor din timp sau on-line. Inteleg lipsa de personal, dar trebuie gasite solutii, idem cu intrarea tuturor spectatorilor pe o singura poarta ia mult timp.

    Evacuarea parcarii este anevoioasa.

    Si daca eu ca nespecialist am gasit cele de mai sus, cu siguranta ca mai sunt si altele.

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Din ce am văzut, din poze, acolo problemă a ținut strict de posibilitatea accesului în acea zonă! Logic acolo trebuia să fie închis! Accesul pe o singură intrare mie nu mi se pare greoi, nu am stat niciodată mai mult de 2-3 minute să întru, despre mirosul de sus......eu nu l-am simțit! Iar ieșirea din parcare, acolo nu prea mai ai ce să faci, este construcția în sine, semaforul și în primul rând prostia! La ieșire și intrare ar trebui să stea caschetatii și în intersecție! Probleme sunt dar o parte sunt generate de gulii și de lipsă lor de logică!

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      probleme
      Comentariul meu de mai sus sper sa fie interpretat constructiv. Nimic nu e perfect cand e ceva finalizat si intotdeauna trebuiesc aduse retusuri. Tot ce am scris e din observatie personala, iar treaba cu mirosul e impartasita si de prieteni. Nu le rezolvam noi, cei care sunt responsabili trebuie sa nu ramana inghetati in ideea ca totul e perfect (nimic nu e!), sa analizeze si daca sunt reale, sa ia masuri atat constructive cat si organizatorice. Ideea este ca daca acum e bine, ar putea fi si mai bine.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe titel:

      @ydesh_apu
      Bine punctate carentele oganizatorice. As mai adauga unul: accesul in sala pe o singura intrare cauzeaza cozi ce-ar putea fi evitate daca s-ar face distribuit. Pana in 2-3000 de spectatori inca sunt acceptabile (cozile) si merg destul de repede, dar asta doar din cauza superficialitatii controlului de securitate (care e doar formal), dar la 7000 de oameni (care majoritatea vin cam cu o jumatate de ora inainte de inceperea meciului, ca nu le poti cere sa vina distribuit, incepand cu 2 ore ianinte) deja devine o problema.

      Si da, cea mai mare prostie e degajarea parcarii subterane la terminarea evenimentului, cand organele (in)competente inca nu au ajuns sa considere oportuna anularea semaforului din zona si crearea de culoare de prioritate pentru degajarea zonei (15 minute ar fi suficient)

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Ydesh, mi-am exprimat punctul de vedere nu am vrut să te contrazic!

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      @hell
      Nu e nicio problema, daca nu am dreptate chiar trebuie sa fiu contrazis, important este sa ne respectam intre noi dupa si sa gasim rezolvarea potrivita. Un clasic al economiei, idealist, asociat nefericit cu Lenin, zicea odata ca din lupta contrariilor se naste progresul :) Cam asa si pe aici: nimeni nu detine adevarul absolut dar din informatiile fiecaruia (celor care nu abereaza, binenteles) aflam si invatam cate ceva.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Mările noastre probleme sunt tot felul de prostii minore foarte ușor rezolvabile dacă se dorește! Cât despre "controlul de securitate" o imbecilitate imbecilă de care beneficiază vânzătorii de sucuri cu contract! Dacă îi să aruncăm cu ceva după arbitrii sau jucători.... Pai o legătură de chei îi mult mai periculoasă, un telefon să nu mai zic........porcării generate de carentele de inteligență ale conducătorilor! Accesul se mai poate face și pe altundeva? Apropo de carențe, Național Arenă și Colectiv, să nu uitam cum ieșim din Demian când îi deschisă doar o ușă și suntem 2000+

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      Ai dreptate
      Si in prima si in a doua problema. In a doua: mai ales in partea dinspre galerie. Spre bazin s-a mai deschis de bine de rau o usa, insa dincolo nu prea exista solutii. Nu m-am gandit pana acum la asta, dar acum, rememorand cat avem de asteptat ca sa iesim din sala, nici nu vreau sa imi imaginez un scenariu nefericit.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    !
    Di n păcate o serie de olteni sunt descendenți direcți ai celor din carul cu prosti și țin cu dinții de statutul asta ba mai mult se luptă să își depășească stramosii, chiar și stramosii pre,pre preistorici!

    Cât despre respectivă porțiune de tribună, în general ea sta închisă!

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe titel :

    Gully si reactiunea
    Mai omule, da-o-ncolo de treaba, chiar si la faza asta trebuie s-arunci cu mocirla? Inteleg ca noi, “incetii”, nu-ti suntem dragi, dar chiar ai luat-o pe aratura de data asta…

    Ce-are “sula cu prefectura”, adica constructorul (de oriunde ar fi el) si sala de la Cluj (care are aviz ISU) cu Arena Nationala care nu are? Sa te fereasca D-zeu sa fii pe Arena Nationala cand ‘a lua foc “amaratul ala de acoperis”, atata iti spun. Toate constructiile sunt sigure atata timp cat nu sunt puse in situatia unui incendiu sau cutremur, asa ca lasa autoritatile sa-si faca treaba.

    Nu am detalii, dar din poza pare o deficienta de manipulare a tribunei, si sper din suflet ca ala ce-o “comis-o” (c-o fi ardelean, ungur, oltean, moldovean, neamt sau somalez, nu conteaza) sa fie pedepsit asa de rau, ca neam de neamul lui sa nu mai comita astfel de greseala.

    De obicei gust comentariile dumitale, si dupa cum folosesti condeiul pari un tip istet (desi azi ai cam sarit gardul la articulol asta). As vrea si eu sa nu trebuiasca sa dau un click in plus ca sa-ti citesc postarile in general, dar ca sa ajungi acolo iti recomand sa-ti inabusesti putin ura si frustrarea si sa nu mai iei foc de fiecare data cand te “ascund” (cu sau fara un motiv intemeiat) ceilalti. Fii mai destept ca noi, aia care te contram chiar si fara motiv, si la un moment dat vom renunta si vom vedea doar ce-I constructiv in ce scrii.

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • BCM U FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      Mizerii
      Va place sa aruncați cu vorbe când habar nu aveți despre ce vorbiți. De unde știi tu ce se va întâmpla când va lua foc copertina de la Arena Națională ? Acea copertina are aprobare la nivel european , doar ca legea românească nu e armonizata cu cea din Europa de Vest. Asta înseamnă că acea copertina este foarte sigura , însă idioților din România le este greu sa armonizeze legea , mai bine schimba copertina.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Iti multumesc pentru click!
      Ma bucura faptul sa vad ca sunt si clujeni inteligenti! Partea cu saritul calului ...as tinde sa nu fiu de acord cu tine! Cred cs m-ati inteles gresit! Eu nu am avut privilegiul (desi mi-as dori) sa va vizitez sala dar din ce observ in poza facuta de clujeni de-ai vostri, exista un spatiu gol intre tribune care este semnalizat rudimentar cu doua cordoane de PVC! Eu vreau sa atrag atentia ca sunt lucruri mult mai importante decat sportul si unul din acele lucruribil reprezinta COPIII! Copiii suprwvegheati necorespunzător pot trece usor pe sub cordoane si se pot intampla tragedii cum sper sa nu devină incidentul/accidentul de ieri! Buuun...

      Pentru partea cu oltenii nespălati, lipsiti de inteligentă, untermenschen etc. am rugămintea sa te plângi in alta parte. De unguri si alte etnii nu am cum sa ma iau ca am prea multi prieteni. Arena Nationala! Arena Nationala nu are aviz ISU ca nu vrea nimeni de la ISU sa-si asume responsabilitatea. Un stil pur dîmbovițean... Acoperisul este acelasi folosit si pe alt(e/ă) aren(e/ă) din Europa (sper sa nu gresesc dar cred ca in Germania) Dar acolo e ok din toate punctele de vedere. Arena Nationala si conflictul cu Isu pare o forma de protest din cauza careia suferă foarte multi romani (mai putin eu ca ma uit la alte sporturi) dar ceea ce s-a întâmplat la voi este o problema reală! Dorinta mea de a se închide pana la emiterea unei solutii nu are nici o legatura cu sportul sau cu rivalitatea dintre echipa sustinuta de mine si voi (cea sustinuta de voi)! Are legatura cu COPIII! Nu ma poate face fericit sa va închidă Polivalenta! M-ar putea face fericit sa va batem 5 decenii de acum inainte dar stiu ca nu se poate!!!!!
      Multumesc!

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Mizerii pe naiba ce ai concludent legat de copertina aia? Declarația unui politician care minte chiar și când respira? Așa pot să spun ca de fapt în Colectiv nu a ars buretele cu materia parapsihologica emanat de emanațiile tărâmului de mijloc! Dacă era așa de omologată EU nu ar fi fost stres taman la noi și dacă producătorul a făcut membrane pentru alte stadioane nu înseamnă ca asta de la noi îi identică! Mizeriile nu sunt la noi ci la mizeriile care permit să existe astfel de mizerii!

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Incetii
      Scuze! Uitasem sa precizez ca "incetii" imi sunt extrem de dragi! Poate chiar cei mai dragi (in special aia din Turda), dar nu prea ii înghit pe ăia care dau p'afară de mândrie incat s-au deardenelizat (r)! Nu cer decat Respect pentru oamenii din sud! Ca sunt Olteni, Burlaci, Popesti, Damboviteni sau Pitesteni! Marea voastră majoritate comentati cu un aer de superioritate la adresa noastră si eu voi reactiona de fiecare data cand ma simt desconsiderat! PS: terminologia folosita nu are nici un sens peiorativ! Este a fi considerata citat!

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • BC CSU Sibiu un ardelean:

      Gully
      Gully, RESPECTUL nu se cere, el se castiga!!! Poti sa faci asta?

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Un opinia unora respectul crește pe gard și trebuie doar să întinzi mâna să il culegi și să te bucuri de el!

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      @Gully
      Vreau sa fac un comentariu referitor la autorizarea ISU a Arenei nationale si a altor constructii similare. Am informatii caci am participat la asa ceva. Autorizarea unei constructii incepe din stadiul de proiect, cand niste experti certifica fiecare material si proiectul in sine (nr de usi, largime trasee circulatie, usi si compartimente izolate la foc, pereti, acoperis etc., toate trebuie sa fie conform legii. Pentru asta primesti un aviz. Dupa finalizare, daca le faci corect, primesti autorizatie. Daca nu, trebuie reexpertizata constructia si evaluata daca prezinta siguranta. Asta costa enorm... la constructii mari ca stadionul deoarece trebuie sa evaluezi tot ce s-a facut prost sau fara dovezi. Asta cere timp si competenta.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Ok!
      Si ai tu informatii ca nu s-au respectat conditiile impuse in Proiectul Tehnic? Te intreb, ca poate nu stiu eu ......

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      hmmm
      Se pare ca nu m-am facut inteles. Devreme ce nu are autorizatie, constructorii si beneficiarii nu au respectat legislatia nu au parcurs pasii amintiti sau nu au adus dovezile mentionate referitoare la materialele utilizate. Sau amandoua. Ce e corect si ce nu e in proiect si realizare dpdv ISU, acum numai o expertiza o poate dovedi. Din informatiile din media stim ca acoperisul nu a fost testat si nu corespunde cerintelor de foc. Deocamdata. Si cum in aceste situatii proprietarul (vezi Colectiv) e responsabil daca lucreaza ilegal sau ISU daca autorizeaza ilegal, e normal ca nici primarul si nici ISU sa nu vrea sa semneze nimic pana ce totul nu e in regula.

      cu 9 ani în urmă (14.03.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Talpa Iadului
    Drept e ca nu sunt sigur ca e din acelasi material dar nici tu nu ai cum sa fii! Întâmplarea face sa cunosc pe cineva de la Uti care mi-a povestit că la achizitionarea acoperisului ar fi fost o problema cu tata oprescu care l-a vrut identic cu ăla din Germania (...parca sa zic ca era) si Legea Achizitiilor Publice nu il lasa sa specifice brandul! Asa ca as tinde sa-mi sustin părerea....

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    !
    Ok mah rapidule, acuma putem să revenim la baschet? Nu de altă dar toate au o limita și la un moment dat devene mai mult decât penibil!

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe titel :

    o ultima precizare...
    Legat de Arena Nationala, nu cunosc dedesupturile, dar atata timp cat avem niste autoritati care trebuie sa-si faca treaba, am pretentia (si ma astept) sa si-o faca cum trebuie. Daca chiar e asa cum zice Gabitzu, apoi atunci m-astept ca primaria capitalei sa conteste decizia ISU si sa mearga pana-n panzele albe sa dovedeasca ca au standarde gresite. Si mie mi se pare penibila situatia si, ca si oricarui roman, nu-mi convine ca ditamai stadionul nu poate fi folosit, dar vreau o rezolvare "pe bune", nu una "sub presiune" (pe principiul: "daca tot am ridicat un bloc de 10 etaje intr-o zona de case, ar fi pacat de investitie ca sa-l daramam, mai bine-l autorizam").

    Legat de accidentul de ieri si de imaginea de mai sus, inclin sa cred (si sper) ca golul acela dintre tribune, semnalizat rudimentar nu e “un defect de fabricatie fix/permanent”, ci a aparut din cauza ca cei care trebuiau sa lipeasca la loc tribunele (dupa un eveniment in care o parte a fost detasata) nu si-au facut treaba cum trebuie, pe principiul "las' ca-i bine si-asa, nu-i musai sa mearga pana-n capat" - deci o carenta in manipularea (nu tine de regiune sau etnie, "Dorel" este pretutindeni si loveste necrutator cand te-astepti mai putin). Daca insa ma insel, si n-a fost o eroare umana, cu una de proiectare/executie, atunci da, sunt de acord, suntem niste idioti daca (prin cei care ne reprezinta) am autorizat asa ceva, si-ar trebui luate masuri inainte de a se intampla si alte nenorociri

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Braaaavo!
      Asta am zis si eu! Bravo!

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    Raspunde
  • tzontzolino :

    politic
    Alta constructie deschisa rapid ca sa se mandreasca marele primar al Clujului! Nu e normal ce s-a intamplat si sper sa dea in judecata pe cei ce detin Polivalenta. Cat despre deciziile ISU trebuie sa fii chiar idiot sa crezi ca acei oameni iti doresc raul! Sunt multi care merg pe premiza " las' ca vedem cand se va intampla necazul ce facem...daca se va intampla" asa ca la ce sa te astepti! Cei care nu tineti cu copilul sper sa nu deveniti parinti in viata voastra!

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Serios? De unde le scoți? Ai fost în sală asta, ai văzut care îi situația sau ști doar din presă și de la televizor? Înțeleg, relativ, invidia dar nu și răutatea, ca fapt divers din 2014 și până acuma aproape s-a amortizat investiția și din miile de evenimente organizate acuma este primul incident grav! Cred ca asta spune multe despre construcție și grabă!

      P.S. respectă dacă vrei să fi respectat și nu ataca dacă nu ai o poartă sau un coș la îndemână!

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Pt cultura voastra, pimarul Clujului chiar e mare...pacat ca nu a mai ramas inca un pic pe acolo sa va mai reformeze. Stai linistit Boc nu e Ponta... Parintii sa faca bn sa isi ingrijeasca copiii...ca si in Demian vesnic se imprestiau pe scari alergau peste tot in sala si cu asta punct. Iti duci copilul il tii pe scaunul cu nr x, nu il lasi prin sala.

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • tzontzolino:

      ai copil acasa?
      Daca nu ai atunci nu vorbi! Tu crezi ca e maimutoi sa il pui si sa stea in acelasi loc 2 ore? Mai ales cand isi intalneste gasca imediat fuge de langa tine. Si nu mi se pare normal sa existe astfel de probleme. Bai prieteni, ditamai gaura in mijlocul salii e o problema foarte grava! Nu avem nimic noi astia din sud ca le avem si noi pe ale noastre dar nu e normal tu sa ai o problema in sala si sa imi spui tine-ti copilul de mana daca nu vrei sa pateasca nimic! Sau nu-ti convine stai acasa? Cum e mai bine?

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca hell :

    !
    Rai sunteți voi ăștia din Sud, în afară de răul cuiva nu știți absolut nimic, întotdeauna trebuie să moară și capră vecinului! Iar despre datul în judecată, facem chetă și îl ajutam pe vinovat să trăiască, îi salvăm și capră și varza! Gata nu mai zic nimic, mă duc la baie da-mi vomez dezgustul și scârba!!!!!!!

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca zoran11 :

    gully
    chiar n-ai ce face toate ziua ? e trist cat de mult te stradui sa te certi pe un site de baschet :))

    cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      krstanovic
      Bai....stii care-i faza tare? Eu nu ma cert...eu comentez! Daca m-as certa, ai auzi de la mine injuraturi, cristoshi, pizduieli si alte invective! Eu doar imi spun opinia in mod civilizat! Ceea ce vezi tu este ca acest site este "populat" in proportie covarsitoare de catre contzarani de-ai tai! Deci, prin puterea concluziei, ei nu sunt de acord cu ceea ce cred eu...ca si tine, de altfel! Automat, apar aprecieri negative (thumb down) si (tentative de ) replici care-mi umplu mie Dumineca ... desi eu, prin prisma meseriei, sunt multi tasking si, cat timp oi vietzui' pe acest taram nu-mi pierd increderea ca voi reusi sa fac olteanul prieten cu ardeleanul.... Dar am mult de munca! Referitor la baschet, cel putin pana vineri (intzelesei eu) suntem pace! Sau nu.... (sa vedem!)! :-)

      cu 9 ani în urmă (13.03.2016)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii