Stiri Juniori U15 Masculin

La fel ca acum 25 de ani, U-BT învinge pe Pau-Orthez

Paul Olar

Paul Olar
20.12.2016

U-Banca Transilvania a obținut o victorie mare marți seara, pe teren propriu. Echipa lui Mihai Silvășan i-a învins pe francezii de la Pau-Orthez, scor 79-69, într-un joc transmis în direct de către Digi Sport.

Hotărâți să răzbune înfrângerea suferită săptămâna trecută în Ungaria, clujenii au inaugurat bine meciul cu Pau-Orthez. Aleksandar Rasic a deschis scorul, iar Ousmane Barro a avut o prestație bună în spațiul de trei secunde. Mai mult, Rolland Torok a dus scorul la 9-2. Formația franceză a plimbat însă mingea eficient, în timp ce fundașul Okobo și-a readus aproape singur colegii în joc. Pau a încheiat la egalitate sfertul, 18-18, după o reușită a lui Yannick Bokolo, fost component al naționalei Hexagonului.

Actul secund a fost echilibrat până în apropiere de pauza mare, atunci când Pau a fost inspirată în atac. Americanul Robinson a înscris de la mare distanță, 30-37, fiind urmat apoi de către pivotul Koffi. Ultimul coș le-a aparținut clujenilor, grație lui Kyndall Dykes.

Baschetbaliștii lui Eric Bartechecky au controlat și prima parte a sfertului trei. D.J. Cooper a orchestrat atacul colegilor săi, în timp ce Mikopa-Likamba și Kofii au înscris fără greșeală. Văzând că Pau-Orthez dispune de un avantaj format din două cifre, Mihai Silvășan a făcut ajustările necesare în defensivă, insistând cu o apărare în zonă. Oaspeții au reacționat modest, așa că Dykes și Rasic au limitat ecartul înregistrat. Sârbul a egalat chiar la 48, cu  trei minute rămase din sfert.

Profitând de momentul bun, Max Pustozvonov a pus-o pe U-BT la conducere, 53-51, ucraineanul ducând ulterior scorul la 60-51.  Pau a răspuns prea târziu, în minutul 39, odată cu liberele lui Alain Koffi, 73-66. În plus, ardelenii au gestionat perfect ultimele atacuri, așa că au repurtat un succes răsunător.

Aleksandar Rasic a izbutit 21 de puncte, 7 pase decisive și 4 recuperări. Ousmane Barro a contribuit prin 17 puncte, 8 recuperări și o pasă decisivă. Rolland Torok și Kyndall Dykes au pus pe tabelă câte 13 puncte.

În replică, Antwyane Robinson a ieșit în evidență prin 17 puncte, 5 recuperări și o pasă decisivă.

Foto: Mircea Roșca/sportpictures.eu

42 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe stg257 :

    fain meci
    superba apararea gandita de banca clujului in repriza a doua ... numarasem la un moment dat ... din 14 atacuri francezi au finalizat intr-unul singur.

    luati individual ... max si roli au fost extraordinari azi :)

    cu 8 ani în urmă (20.12.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Asta doar daca reusesti ca baschetul are cateva "acte suplimentare" in afara de coasaveraj, recuperari si asisturi!

      P.S. postul meu este o ironie, o ironie la adresa celor care inteleg prea putin rolul unor jucatori in angrenajul unei echipe!

      Revenind la Roli.... este o incantare cum joaca si cum face faza de aparare, in special faza de aparare reusind sa blocheze jucatori mult mai galonati si cu calitati atletice deosebite!

      Meciul asta l-am savurat ca pe o bautura fina, a fost o adevarata incantare !

      P.S. Nu sunt beat, sunt inca sub efectul adrenalinei!

      cu 8 ani în urmă (20.12.2016)
    Raspunde
  • streetball44 :

    Da!
    Se pare ca baietii au tinut neaparat sa ma contrazica in aceasta seara! :). Clar, am avut sansa a doua in acest meci. O echipa redutabila, si probabil cea mai puternica din FIBA, dupa cum zicea si comentatorul. Sperantele erau mici, mai ales cabd francezii au avut si plus 12. Dar... pe urma s-a intamplat ceea ce as vrea sa vad minut de minut. Lupta, daruire, curaj. Am inceput bine, am tinut de la egal la egal primul sfert si jumatate din sfertul 2.Pe urma, ultima parte a meciului am controlat-o iar. Ma bucur ca ne-am pastrat calmul si nu au ajuns sa ne egaleze. Legat de jucatori, Rasic iar ne-a ajutat enorm. Barro a venit si el cu puncte multe. Max a contribuit cu puncte foarte importante cand echipa era on fire, prelungind momentul bun al echipei. Poate asteptam putin mai mult de la Adamovic, fiind un meci atat de important. Dar per total, echipa merita toate felicitarile! Sper ca pana la meciul cu Pardubice sa isi revina si Vlad si sa fim in efectiv complet. Avem nevoie!
    Trebuie sa ramanem totusi concentrati, vineri ne asteapta un meci greu cu Muresul, o echipa buna si care joaca pana la urma si ea in FIBA...

    cu 8 ani în urmă (20.12.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca studentU :

    fain meci
    Apararea din sf 3 a facut diferenta.
    Si safe handul lui Rasic, un jucator exceptional.
    Pacat de absenta relativa a publicului. Meciul asta ar fi meritat sa se joace cu casa inchisa.

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    UBT nu e U
    Draga redactore, acum 25 de ani U Cluj era U Cluj. Cei care au batut atunci Pau Orthez sunt acum in liga inferioara si se numesc tot U Cluj. Se poate corecta informatia.

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Acum 25 ani probabil si oamenii erau mai destepti, acum sunt mai inferiori!

      cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    • CS Municipal Mediaș Fisherman:

      Acum 25 ani...
      Echipa care acum 25 de ani invingea Pau Orthez, era una formata in exclusivitate din jucatori romani : Horia Rotaru, Mihai Sinevici, Bubu Rosnavski, Mircea Cristescu, Dorin Pintea, Tiberiu Sebestyen, Mihai Pulbere, Florin Hnat etc. ...si bineinteles ”Big” Ghita Muresan... La francezi, celebrii frati Rigaudeau si bineintele ”stranieriȚ...Doar din aceasta cauza victoria de ieri nu are semnificatia celei de acum 25 de ani... Cand stau si ma gandesc ce izvor de talente autentice exista la Cluj dar si in Romania (Sibiu, Bucuresti, Oradea) la acel moment, si cum au reusit boemii incompetenti din FRB sa distruga acel ”filon de talente”, in urma caruia exista sansa dezvoltarii acestui joc in Romania, la cele mai inalte standarde internationale, nutresc un sentiment de ciuda...Noi ii batem pe teren, ei il ”castiga” pe ”Big George”...si nu doar atat (vezi transferul ”uriasului” in NBA, de la Pau Orthez...). Doar, din aceasta prisma, victoria obtinuta, imi atenueaza sentimentele traite, la vremea respectiva...Repriza a doua a fost una de vis...Felicitari !

      cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      @Fisher
      Erau fratii Gadou, nicidecum Rigaudeau.

      cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    • CS Municipal Mediaș Fisherman:

      TDM
      Corect...Se pare ca memoria ma lasa si incep sa fac confuzii...Ai dreptate fratii se numeau Gadou (unul Henry, celalalt Thiery, primul PG celalalt PF...cred...). Multumesc ca m-ai corectat si mi-ai reimprospatat amintirile...

      cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      @Fisher
      Vremuri faine...se zguduia sala. Acum...

      cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca meea :

    NUMAI U
    ha ha ha
    Cei care au batut atunci, au fost aseara pe banca! Si toti de pe banca au contribuit la aceasta victorie! Cu o parere, cu un sfat, cu o observatie! Tabela sfarsitului de meci a aratat GROZAV! As vrea si la meciul cu Mures sa o vad la fel de minunata in urma muncii in echipa!BAFTA U!

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016) Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    Felicitari !
    O evolutie entuziasmanta a gazdelor in unele momente. M-am bucurat foarte mult pentru evolutia excelenta a lui Torok.

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016) Raspunde
  • tzontzolino :

    frumos
    Cluj poate si sa castige trofeul daca are tot lotul intreg. Acum voi decideti ce e mai important- e clar ca daca se va ajunge departe se va instala oboseala care ii va afecta in campionat (vezi Oradea)

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    bravo U!
    Felicitari maxime! Si aluia care s-a gindit sa il ia pe Barro la Cluj - buna miscare! Pacat ca prin sala era cam chel...

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Tinand cont de cum arata strazile in Cluj si dementa sarbatorilor..... eu zic ca au fost multi.....

      cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      hai U
      Ieri am ajuns cumva la sala , dar vineri la meciul cu Mures cred ca va trebui sa imi iau liber de la 12 si sa o iau catinel pe jos prin parc!
      Ce idee si programarea acestui meci!

      cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca teooo:

      Meea
      Putin curaj ca toata lumea e la mall zilele astea :))...azi la 6 erau libere strazi pe care deobicei te misti cu viteza melcului, studentii au cam plecat...

      cu 8 ani în urmă (21.12.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe realgorj :

    Super !!!
    Felicitari UBT ! Suuces si in urmatoarele confruntari !

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu Markus :

    Felicitari
    O echipa frumoasa si eficienta are Clujul anul acesta. Jos palaria pentru rezultat. Dupa ce revine Vlad, nu vad cine ii poate bate 3 din 5 in play-off.

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca Eduard Cristea :

    Felicitari Silva!
    In urma cu 25 de ani Cristescu mi-a tatuat pe retina un cos de 3 puncte. Aruncarea a fost contestata de un american atletic de 2,08, la care Cristescu a fost obligat sa dea o bolta pana in tavanul salii ...Boom! Cos! Oricine a fost la acel meci, nu uita acea aruncare. Ei bine, de data asta a fost randul lui Silvasan sa straluceasca prin deciziile inspirate pe care le-a luat. Zona presing care ne-a readus in meci a fost absolut geniala. Bravo Silva! Felicitari celor care au avut sange in instalatie sa-l propuna pe crudul Silvasan, antrenor principal. Chiar si fara Moldoveanu, jocul echipei e simplu, eficient si placut de urmarit.

    cu 8 ani în urmă (21.12.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    UBT nu e U
    http://u-cluj.ro/fi-sau-nu-fi-u/

    cu 8 ani în urmă (22.12.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    http://transilvaniareporter.ro/sport/baschet-mobitelco-nu-mai-finanteaza-echipa-de-baschet-u/

    Deci pe baza de contract pana in iunie 2014 erau, dupa aia nu mai erau ca unii au vrut sa aiba echipa pt familiile lor.

    Adica asta ii ceva de genu noi ne tragem din daci pana ne expira contractul, dupa aia nu ne mai tragem din daci.In plus de asta, clar nu avem cum sa fim urmasii dacilor ca aia credeau in Zalmoxis, noi suntem crestini, aia nu aveau laptop si facebook, noi avem gilette, la aia le mai ramanea si cate un floc de barbierit. Penibile argumente, penibila promovare a unei situatii si mai penibile. As vrea sa zic si unde ma doare de CS, da ma abtin pt ca "CENZURAT". Sper ca BT sa nu investeasca niciodata in ei, nici doi lei...

    cu 8 ani în urmă (22.12.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    UBT nu e U.
    De acord. Penibil. Cel mai bine si corect ar fi ca UBT sa se dezica de acest U neimportant si sa se numeasca BC BT Cluj, sa admita ca sunt infiintati acum 10 ani si sa joace iarasi in albastru. De ce se agata de aceasta litera U? De ce vor sa isi asocieze acum numele cu falimentarii de la FCU? Nici cu miscarea asta nu vor aduce fanii U la sala, veti putea sta jos linistiti in continuare.

    cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Pt ca nu sunt infiintati acum 10 ani. Pt ca ala care a facut magaria asta(asta e toti facem si gafe in viata) si anume Vasu, le da voie sa il foloseasca sau le dadea acum 2 ani(nu sunt la curent cu declaratiile omului), pt ca fizic si nu pe porcarii au dreptul exact cum ti-am dat exemplul cu dacii. Si ca sa crape si mai tare sufletul in voi, asa cum in vremea Poli Carbochim tot U se striga si acum daca s-ar numi BC BT tot asa ar fi si tot 30 de spectatori in sala ar avea adevaratul U. Ca nu iti mai da nush cine pe baza unor legi interpretate dupa bunul plac, niste culori si alte alea e una, dar sa pretinzi ca acum 25 de ani a jucat cu Pau Orthez c...tu ala de echipa proaspat infiintata, deja e cam mult in speta de care discutam. E exact cum ziceam cu dacii...daca dai istoria unui club universitar, s-ar putea peste 2 ani sa nu te mai tragi din daci...mai stii?
      Chiar de ce sa joace in albastru, U e singura echipa care joaca in alb negru? schimbi putin echipamentul si aia e ca nu o decis mama hotilor din galeria lui U in ce culori joaca vreo echipa? Sportul in ce juca...ia bagati proces impotriva lor, mama lor de hoti si banditi care fura culori. Eu zic ca si aia o copiat, ca altfel de unde le venea ideea sa joace in alb si negru si sa se bazeze pe miscarea studenteasca. Doamne fereste de oameni inapoiati care au in mana bunuri ce nu le pot intretine...
      Da ca sa inchidem subiectu, BC BT daca joaca la anu cu Pau Orthez, se umple sala, se striga Hai U si Vasu, tu, RJ si altii ramaneti cu foile de palmares si sigla...ca restul nu aveti ce comenta. Si ca amanunt ce nevoie as avea de galeria lui U cea de azi la meciuri de baschet, cand ei nu is capabili sa pronunte U cum trebuie...vesnic ii O sua Ou sau Uou sau wtf? Ce poate invata un copil dus la meci de la asemenea fenomene...ca suntem in UE la fiecare 5 minute. Sa stati acasa linistiti, ca sper ca stiti ce-o zis Dabija...nu va f... grija

      cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      SI da U BT nu e U, dar e mai U decat actualul U...din nefericire.

      cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    UBT nu e U.
    Pai sa joace in albastru si sa se numeasca BC BT Cluj ar insemna sa aiba coloana vertebrala, nimic altceva. Ar fi corecti. Toate cluburile din lumea asta s-au infiintat candva. E ok si ca te-ai infiintat in 2004 sau 2006 sau 2015. Doar admite acest lucru si du-te inainte. Lasa asocierile dubioase cu CSU sau mai nou FCU. Si scoate U-ul ala din denumire ca sa fie clar pentru toti. Ai sange in instalatie si respecta etica in sport. Nu mi-ai raspuns: de ce se tot asociaza cu CSU sau FCU?

    cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Pt ca o merita si au dreptul si de ce sa il scoti daca nu ti se cere. Tu ai lucrat vreodata intr-o companie? Iti faci alta companie numa asa ca te plictisesti si muncesti sa impui numele numa asa? Sunt indreptati sa il foloseasca. Cum puteti fi atat de ipocriti si imbecili? Si daca se schimbi in tot ce zici acolo facem pariu ca tot aia se striga in sala si ajungemd erasul curcilor. Arata-mi o declaratie, una singura a celor care conduc CSU care cere clar si raspicat renuntarea la U si culori pt U BT...arata una. Daca nu, ca suporterii lui U vor asta, atunci stiti cum e? Daca suporterii lui U asta vor, inseamna ca nu vrea nimeni pt ca nimeni poate cere cel mult nimic...

      cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      De ce sa se numeasca altfel decat se numesc? Pentru ca asa vrea o mana de .... inclusiv tu? Eu vreau sa te numesti varza fasole graur! nu ai dreptul sa porti numele care il porti pentru ca mi se pare mie absurd sa te cheme cum te cheama......No asa si tu..... Personal nu inteleg oamenii care cred ca doar ei au dreptate si sunt stapanii adevarului absolut!

      cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Vechiul U nu mai exista, a ramas doar noul U, vechiul U a disparut atunci cand liderii galeriei au ajuns sa fie doar o mana de scelerati si unu a descoperit ca este porno sa foloseasca o bordura...... Fotbalul nu e U, baschetul nu e U la nu e U, celalalat nu e U, aia nu sunt buni, bani lor sunt nu stiu cum..... Nimic nu e bun si doar cei ca tine au dreptate! Ati distrus vechiul "U" cum nu a reusit arpi sa o faca cu o gramada de bani sa o faca..... factiunile"galeriei" se urasc intre ele mai mult decat uurasc franarii din deal......

      Da U-Bt nu are nimic in comun cu vechiul "U" in afara de niste jucatori emblematici pentru momentele acelea, U-BT reprezinta noul U si ma opresc aici pentru ca totusi nu vreau sa jignesc pe nimeni!

      cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    U
    Eu as propune ca si Partizan sa Paok sa renunte la alb si negru....

    cu 8 ani în urmă (22.12.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    UBT nu e U.
    Ok...mergeti si cantati Haide U pentru o echipa care in ACTE nu are nimic in comun cu U. Nu am nimic cu voi personal. Chiar deloc. Am prieteni buni care gandesc la fel ca voi. Eu nu ii inteleg pe cei de la U BT de ce insista cu tacerea si dezinformarea. Ar da dovada de verticalitate si mandrie daca ar renunta la folosirea culorilor si a literei U. Sau ar percepe situatia ca pe o infrangere? Nu stiu. Mi-ar placea sa se clarifice toata treaba. Adica acum 2 ani au fost 2 echipe U Cluj in LNBM. Peste 20 de ani cand te uiti la palmares, ce va fi in dreptul lui U? Locul 4 sau retrogradarea? Pentru mine e clar: retrogradarea. Dar nu pentru toata lumea...E trist oricum.Si uite ca un meci cu Pau Orthez nu mai umple nici macar Horia Demian. Cat despre Paok sau Partizan...nu are rost sa povestim. Cristesu ar fi fost linsat, stai bland.

    cu 8 ani în urmă (22.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      1. Daca Cristescu ar fi preluat Paok sau Partizan in situatia in care a preluat el U/Poli Carbochim si ar fi adus-o unde e acuma, cred ca suporterii ar fi omorat conducerea acestui minunat club sportiv pt necazurile produse.

      2. Daca discutam de anul 2014...parteneriatul cu U Mobitelco se termina in iunie 2014. In concluzie asta ce inseamna ca U in acel sezon are performante...terminarea pe locul 4 cu Pintea antrenor si promovarea cu alta echipa(fie vb intre noi si aia sustinuta cu juctaori de la Cristescu) in prima liga. Asadar avem palmares impartit pe acel sezon...pe cine prostiti?

      3. Sa facem o scurta recapitulare...in 2005 reapar rezultatele sub forma de BU Poli Carbochim...spre "rusinea" sustinatorilor de azi a purului U, reapare galeria mai ales in semifinala cu sibiu si finala cu Ploiesti din primavara lui 2006...care bineinteles vine cu repertoriul Uist. Galerie absenta total pana atunci in special in momentele de cumpana din 2000. la revenirea galeriei, Mircea isi ofera tot concursul si ajuta prin fonduri, bilete, etc. Cu toate astea in acelasi timp aparatia acestor oameni produce, scandaluri si probleme de genul totul culminand cu gazele lacrimogene sau bataia aplicata juctaorilor(!!!) sibieni de RJ si altii de genul. In tot acest timp Mircea da usor inapoi netolerand fenomenul. Tot in acest timp, mare atentie, BU Poli Carbochim revine al clubul mama, semnand parteneriatul si devenind U Mobitelco. Cu toate astea lipsiti de bani, posibilitatea de a se manifesta in propriul stil, suporterii pleaca de langa echipa pt ca acum revnita la clubul mama nu mai era U...interesant. Aceasta echipa care ar avea 10 ani de traditie, aduce prin partneriat clubul renumit mama in acest timp 2 tituluri de vicecampion(Baldwin, Tenter I), vreo 2 locuri 4(Tenter, Pintea), un titlu de campion. Dupa aceasta contributie se retrage palmaresul care pentru un sezon se imparte in 2 si dupa care "pe acte" uitand totusi si de palmaresul ultimilor ani ne trezim cu o echipa care nu se stie ce mai are si ce nu si o echipa de divizia B care nu stim dac aare 3 sau 4 titluri> Eh in conditiile astea dati-mi voie sa imi bag picioarele in tot U-ul dvs!

      cu 8 ani în urmă (23.12.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      UBT nu e U.
      1. Nuuuu....eu zic sa mearga Cristescu sa faca o alta echipa Partizan BT sau Paok Alpha Bank sa vedem daca ii merge. Si asa Partizan e in deriva totala de ceva ani. Cred ca fanii ar trece imediat la celalalt club. :))
      2. Uita-te pe site-urile celor 2 cluburi la istorie si vei vedea ca nu se imparte nimic, mai spectatorule. Titlul din 2011 e al UBT. Informeaza-te ca e scris negru pe alb, nu vreau povesti.
      3. Lasa ca e mai bine acum sa vina Sibiul cu 30 de oameni si sa cante numai ei peste 1500 de spectatori ca tine. Daca tot vorbim de Sb, acum un an jumate banca a pregatit baloane galbene tot la un meci acasa cu ei, in polivalenta, unde 30 de insi v-au cantat pana v-ati urat, spectatorule.
      Revin. Iti respect admiratia pentru jocul de baschet si pentru UBT. E normal sa iti placa performanta si sa apreciezi rezultatele. Si eu iubesc baschetul. Imi place performanta, DAR NU CU ORICE PRET. Asta e singura diferenta intre noi, cred.

      cu 8 ani în urmă (23.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Incorect, nu Cristescu a facut alt club, ci ailalti au facut alt club in urma cu 3 ani. Deci situatia e fix in invers. Titlul din 2011 nu e al U BT, e luat de U Mobitelco care din ce stiu avea parteneriat cu clubul sportiv si cred ca tin minte bine. Asa ca acel titlu ca si toate celelalte enumerate mai sus au fost facut de U Mobitelco pt U. Si cu faza din 2013-2014 cand au fost 2 echipe in paralel cu palmares si sigla ce zici? Eh la aia nu mai aveti argumente...Ghinion!
      Nu imi place doar performanta, ca mergeam si in 2000 la baschet cand nu era nicio performanta. Imi place bunul simt si respectul pt adevar. Dupa unii comunistii au castigat alegerile 1946, dar adevarul e ca doar pe acte, exact ca U ala din div B...deci uita cum trecutul si obiceiurile lui inca ne "urmareste" vb poetului

      cu 8 ani în urmă (23.12.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    UBT nu e U
    Ai oportunitatea sa te uiti pe site la ubt si csu sa vezi al cui e titlul din 2011. Informeaza-te, spectatorule, ca ai informatia la indemana. Sunt de acord cu tine cu alegerile: s-a profitat si se profita si acum de lipsa de informatie a multora si dezinformarea celor cu acces ca tine.

    cu 8 ani în urmă (23.12.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Iti aduci aminte de Twin Peaks, adevarul e dincolo de noi.....

      Eu nu mai continui discutia, atata "U"Uuuuuu face doar trenu cand intra in gara, noi restu prosti doar tu destept stapan absolut al sfantului adevar absolut! Pana la urma U este o litera din alfabet si pe plan local apartine orasului Cluj-NAPOCA, nu tie, nu lui vasu sau Cristescu sau BT sau ceva faciune obscura a galeriei sau cine stie cui! u este Cluj si Clujul este U! Daca ar vedea situatia actuala cei care au descoperit acest spirit s-ar rasuci in mormant si ar veni peste voi sa va invete decenta si sa va explice spiritul!

      cu 8 ani în urmă (23.12.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Mai omule pana acuma vorbeai de acte, pe acte in 2014 cate echipe au jucat sub titulatura "oficiala" de U? Daca sub acest partneriat ai luat un titlu, al cui e? Adica 3 care s-au luat in exact aceleasi conditii is ale lui U ala, asta e doar a lui U astalalt. In 2011 U Mobitelco avea semnat contractul cu U? In 2014 pana in iunie U Mobitelco avea parteniriat cu CS? In 2013-2014 este adevarat ca erau doua echipe sub aceleasi culori si emblema? Ma pui sa ma uit pe site-uri, uita-te in realitate ca pana acuma tot de acte ai povestit. Asa si eu pot sa scriu pe un site orice...stiu ce scrie pe site-uri si stiu ce e si real ca doar nu is membru al galeriei lui U, macra atata carte a citesc am invatat.

      cu 8 ani în urmă (23.12.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    UBT nu e U.
    Site oficial inseamna acte, omule...Nu ne apucam eu sau tu sa scriem oriunde. Pe site-ul CSU apar 3 titluri. Alea sunt ale Universitatii Cluj. Restul sunt povesti scoase de unii altii. Ce e trist e ca sustineti o echipa si habar nu aveti ce echipa e. Da, situatia e ridicola, intretinuta de spectatori ca voi. Comunicatul lui Vasu e clar: UBT nu e U. Dorinta ca UBT sa se asocieze cu FCU din 2017 inseamna ca MOMENTAN strigati HAIDE U la un meci unde nu joaca U. Cat de ridicol si stupid poate fi?!?!

    cu 8 ani în urmă (23.12.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu danb61 :

    !
    ...si cand scandam noi"care u??"ne umpleati de ...injuraturi! Sarbatori fericite!!!

    cu 8 ani în urmă (23.12.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      UBT nu e U.
      ...care injuraturi? Credeam ca doar fanii U injura. Spectatorii UBT sunt bine crescuti, merg cu familiile si copiii la meci. Ej nebun? :))

      cu 8 ani în urmă (23.12.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    UBT nu e U.
    Pai voi strigati Muie U, nu care U. Nu mai faceti nici voi pe mieluseii, ca ii aveti si voi pe Iacob si gasca. Si vorba 'ceea: cand noi jucam print Franta, voi va numeati Balanta. Sarbatori linistite la toti!

    cu 8 ani în urmă (23.12.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu danb61 :

    TDM
    ......n-ai gasit alta rima.....😉

    cu 8 ani în urmă (23.12.2016) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii