Stiri Juniori U15 Masculin

Șerban Sere: “Suntem supărați deoarece echipa am construit-o în jurul lui Titus”

Bogdan Isailă

Bogdan Isailă
24.06.2014

Plecarea lui Titus Nicoară de la CSM Oradea a adus și o primă reacție din partea unui oficial al clubului bihorean. Șerban Sere a vorbit pentru eBihoreanul.ro despre despărţirea de internaționalul român. Conducătorul lui CSM și-a expus planurile pe termen lung pe care clubul le avea în legătură cu Nicoară. Sere s-a declarat dezamăgit de faptul că Titus nu a continuat alături de CSM. În final, managerul echipei spune că deja există variante pentru înlocuirea lui Nicoară:

„Noi am făcut o ofertă financiară considerabil mai bună decât sezonul trecut, pe doi ani de zile, în condiţiile în care am dorit ca Titus să fie un simbol pentru suporteri şi pentru echipă. Chiar ne gândeam să-i oferim o funcţie în club după retragere.

Steaua Bucureşti i-a făcut o ofertă financiară mai mare. Normal, noi suntem supăraţi pentru că i-am acordat un rol important în echipă, am construit-o în jurul lui. Noi am acordat tot ce puteam mai mult, dar planurile noastre nu au coincis cu ale lui.

Este, într-un fel, preţul succesului pe care-l plătim. Am avut un sezon foarte bun şi cotele jucătorilor au crescut.

În oricare dintre cele două contexte noi vom încerca să aducem un jucător român în locul lui Titus. Avem unele variante şi, dacă ne ies, sper să fie nişte variante bune.”

Titus Nicoară a ajuns în vara lui 2013 la CSM Oradea, venind de la Gaz Metan Mediaș. În singurul sezon petrecut la Oradea, Titus Nicoară a jucat atât finala LNBM cât și finala Cupei României.

foto: Andor Marton

31 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea ts_cata :

    asa e
    Titus s-a dus la steaua unde sper pentru el sa joace. Degeaba esti foarte bun daca nu te pliezi pe tactica antrenorului si cunoscadu-l pe Bakcevic care nu pune mare accent pe jocul sub panou va fi interesant. Amintiti-va ca acum 2 ani la medias titus juca max 15 min pe meci cu tenter antrenor.

    cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      antrenor
      Bakcevic e problema , trebuie pensionat!

      cu 10 ani în urmă (26.06.2014)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea ts_cata :

    respect
    Silvasan, tudor dumitrescu si chiar burlacu. Jucatori nu mercenari.

    cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Nu ii mercenar, pur si simplu nu poate juca la nesfarsit baschet si probabil ca vrea sa si puna ceva deoparte pentru zile negre!

      cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      Arm
      Pentru un sportiv care se respecta asta se face dupa 30 de ani. Pana atunci performanta primeaza

      cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • tzontzolino:

      pai
      Pai si cu ce lot pare sa isi faca Steaua crezi ca nu va face performanta? Planul Stelei era unul pe 4 ani daca nu ma insel

      cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      ...
      Vom vedea ce va fi

      cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe spectator :

    Oradea
    Pacat ca dupa un sezon asa de bun echipa incepe sa se imprastie in cele 4 zari. Daca ar fi continuat in aceeasi formula sunt sigur ca ar fi avut un parcurs la fel de bun sau poate si mai bun ...

    cu 10 ani în urmă (24.06.2014) Raspunde
  • CSM CSU Oradea unguru :

    punct si de la capat...
    vom renaste ca pasarea phoenix!!!

    ii asteptam pe mercenari la meciurile de acasa. ii vom primi cu "paine si sare"...

    cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Uite cum procedeaza Muresenii: http://totalbaschet.ro/articol/-U-BT-Cluj-Napoca-este-foarte-activ%C4%83-pe-pia%C5%A3a-transferurilor~32332

      cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      !!!
      Daca te referi la compaatia intre Jucan si Nicoara sa stii ca situatia nu e similara. Si noi i-am multumit si urat succes lui Maric, Pesic, Silviu etc. Sunt convins ca daca jucan era titular la mures si primea o oferta foarte buna de a continua semna fara ezitare. Si tot jucan s-a intors acasa, Titus a plecat de acasa.

      cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • CSM CSU Oradea unguru:

      nu e acelasi lucru...
      noua ne pleaca 4 titulari. jucan, cu tot respectul pentru el, a fost doar o simpla rezerva in era sekulovic chiar si a lui tenter.

      cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      Ma refer in special la Will, despre Nicoara stiu mult prea putine sa ma avant in discutii!

      cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea csmbasket :

    Deja vu
    Si anul trecut am renuntat la multi jucatori importanti in acel moment, cine stie poate aducem si mai valorosi in locul lor, poate peste cateva luni vom vorbi depsre noul pivot ca " oau da asta e clar mult peste Denison " sau " da, ce conducator de joc avem " ...nu se stie, momentan acesti jucatori par pierderi foarte mari , dar am mai spus si anul trecut pana cand nu ai un Navarro, Garbajosa, Llull,Spanoulis,Tomic etc. atunci poti sa schimbi ....

    cu 10 ani în urmă (24.06.2014) Raspunde
  • tzontzolino :

    dramatizati
    Acum sicer oradeni...dramatizati. Nu se inchide lumea la Titus nici la restul. Noi Pitesti am pierdut 90% din echipa anul trecut si poftim, noua echipa a fost cu mult mai buna. Slava Domnului, jucatori de baschet sunt suficienti, bani sa ai!

    cu 10 ani în urmă (24.06.2014) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    functie!
    ce baliverne... cred ca asta cu 'functia' e cheia - in loc de salariu/plata I-au dat functie... Sere si distinctia sa!
    si iesirea asta a d-lui manager pare a spune mai multe decit scrie aici; pare nemultumit ca jucatorul a cerut si primit mai mult - e economie de piata, e foarte simplu. Cind esti manager, asta e prima lectie pe care o inveti!

    cu 10 ani în urmă (24.06.2014)
    • CSM CSU Oradea corleone:

      critici
      Parerea mea e ca te cam grabesti cu criticile la adresa conducerii. Pana la urma Sere cu Achim au construit in cativa ani echipa care acum doua saptamani a fost aplaudata de toti suporterii oradeni pentru sezonul bun incheiat. Nu Sere face bugetul el este manager si nu patron (sunt convins ca stii care e diferenta). In ceea ce-l priveste pe Titus nu sunt foarte suparat pe el e un baiat ok, si sigur ca aspectul financiar este cel mai important in sportul profesionist, dar totusi nu este singurul criteriu, mai exista si antrenor care te pune in valoare in cadrul echipei, public care se sustine in mod neconditionat etc. (din acest punct de vedere sunt curios cu cat este mai buna oferta Stelei decat cea a CSM-ului). Sere nu exagereaza deloc cand spune ca jocul echipei a fost construit in jurul lui, asta dupa ce in era Tenter la GMM a cam frecat banca. In concluzie: pot sa-l inteleg, dar de aici si pana a-l aplauda pentru decizia pe care a luat-o e o cale lunga pe care eu unul nu sunt dispus s-o parcurg.

      cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      titus
      Ii multumesc lui Titus pt ce facut in acest an la Oradea. Ii multumesc si lui Franklin pt ce a facut la Oradea.
      Cu toate acestea nu pot sa spun ca apreciez ce fac ei acum. Titus a venit de la Medias la Oradea pe un salariu mai bun. A avut un sezon foarte bun (dar asta si datorita lui Achim), clubul ii mareste salariul dar el alege sa plece pt ca la Steaua va primi mai mult. Nu pot fi de acord cu Mira si ARM pentru ca niciunul dintre ei nu s-a ridicat la nivelul Lui Maric privind atasamentul fata de club. Daca stateau si ei 3-4 sezoane la club atunci puteam spune : multumim si succes mai departe. Dar Titus pleaca dupa 1 an iar Will dupa 2(primul sezon nu se pune ca era accidentat si nu ajucat deloc).
      Chiar nu conteaza ca dupa 3 ani petrecuti la Medias unde era un jucator bun si atat, a ajuns in doar 1 sezon unul dintre cei mai buni jucatori din campionatul nostru ? Chiar si numai pt acest lucru un jucator profesionist ar mai ramane cel putin 1 sezon sa concretizeze cresterea. Nu vreau sa fiu rau dar s-ar putea ca in sezonul viitor sa vorbim altfel despre jucatorul Nicoara.
      Oricum Oradea merge mai departe, cu jucatori care vor intelege ca un club cu bugetul CSM-ului nu-si poate permite sa tot pluseze la salar.
      Pacat!!

      cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      @Soso, asa cum am mai zis, imi place clubul vostru si in finala am fost suporterul vostru pe bune si asta chiar daca victoria voastra ar fi insemnat 0 sanse la cupe europene (nu sunt ferm convins ca anul acesta ne vom inscrie, sursele mele spun ca nu!). Hai sa iti dau un exemplu, poate chiar mai multe! Zoki, a plecat de la noi si desi a zis ca in Romania nu o sa joace decat la "U": a revenit in tara la Medias dar de aia noi il iubim in continuare, Tenter, ne-a adus un titlu si a fugit pentru bani la Medias (50.000 prima de instalare) dar noi il iubim in continuare pentru ce a facut bun la noi! Seals este aplaudat intotdeauna cand joaca in sala noastra. La fel si Branko inainte de a reveni acasa si asta in conditiile in care el joaca din orice dar nu pentru bani, Thompson care ne-a lasat la greu dar asta nu inseamna ca noi il consideram tradator, a aviut un vis si .....

      cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    • CSM CSU Oradea mira:

      @corleone
      Am comentat doar ce a aparut in presa - nu stiu cine e conducerea care angajeaza, ca orice supporter stiu cine-I antrenor si cine-I manager, ca-i vad pe banca... ma gindesc ca or fi si altii, dar nu sint o apropiata a lor, n-am surse, insa vad si citesc. Patron nu stiu sa existe, poate sponsor... Primul care si-a aratat nemultumirea a fost Sere (in presa, la asta ma refer) si a zis despre 'functie' - pai crezi ca lui Titus la 25 de ani ii trebuie functie? aia e buna cind se va retrage, probabil peste vreo 10 ani. Cind Titus s-a adresat presei au iesit la iveala niste neconcordante, a multumit antrenorului, nu l-a amintit pe manager - tie ce-ti transmite chestia asta? or fi oaresceva tensiuni pe-acolo si cineva minte (durata contractului de ex.) si or fi fost si alte aspecte pe care Titus a zis ca nu le poate spune public (gentleman like) deci nu-I totul cum pare, am mai citit si printre rinduri, ca am avut ce! :)
      Si da, eu mereu ma grabesc, sint in viteza! :))

      cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor :

    Mutari Oradea
    II inteleg perfect pe cei care comenteaza cu mult patos,e semn al iubirii fata de echipa favorita si nu pot fi blamati pentru asta.Pe de alta parte,tin sa le reamintesc ca perioada romantica a sportului a apus,sentimentele au ramas pentru fani
    iar conturile pentru jucatori,care in majoritatea covarsitoare gandesc simplu,mercantil si de moment.Particularizand situatia la cei din campionatul nostru,fiind vorba de salarii cu trei zerouri si nu cu sase,motivatia aceasta este mult mai pregnanta,este chiar decisiva si mult mai de inteles decat in cazul celor obisnuiti cu salarii babane.
    Sunt departe de a fi simpatizant Sere,ba dimpotriva,dar aici a gandit corect,pragmatic,un eventual compromis putand constitui un precedent periculos pe termen lung.

    cu 10 ani în urmă (25.06.2014) Raspunde
  • CSM CSU Oradea suporter oradean :

    Mira,
    Sunt de acord cu ce spui,acelas lucru as fi scris si eu cu mentiunea(intrebarea) cine este Sere sa-i ofere functie lui Titus la retragere peste cel putin 10 ani!?Este convins ca va mai fi manager atunci ?de face asemenea promisiuni?
    Alegerea este a celor care pleaca;NU sunt mercenari, cei care comenteaza,eu cred ca oricand ar schimba serviciul pentru cateva sute de lei in plus, nu este nimeni obligat sa ne bucure cu prezenta si performanta daca nu doreste:Daca nu stim ce se intampla in interiorul echipei,nu e cazul sa comentam gratuit;CRED ca daca se renunta la ei si mergeau la alte echipe, conducerea nu mai era criticata cum sunt jucatorii care pleaca acum.Vedeti-va de gradina voastra si cei care aveti incredere nemarginita in Sere si Achim nu aveti de ce sa va ingrijorati,veti avea echipa stralucitoare si in noul sezon.

    cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    • CSM CSU Oradea mira:

      @suporter oradean
      Exact, cine e Sere? o fi patronul? si pe el cine-l angajeaza? (cu alte cuvinte, managerul e si angajatorul si distribuitorul de functii?) cred ca umblam pe gheata subtire in acest subiect si, de fapt, habar nu avem care-s dedesubturile

      cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea suporter oradean :

    si sa nu uit ,d-le Sere,
    Nu este pretul succesului cel pe care il platesti, sunt roadele a ceea ce semeni ma refer la respectul fata de jucatori,cred ca esti ranit in orgoliul,daca il dadeai tu afara nu cred ca mai erai asa revoltat.

    cu 10 ani în urmă (25.06.2014) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    respect
    Nu cred ca Sere a aratat lipsa de respect fata de jucatori. E normal sa fie deranjat de atitudinea lui Nicoara pt ca l-a adus de la Medias pe un salar mare, i-a promis ca va juca mult si a jucat, i-a oferit o crestere de salar pt noul sezon dar a fost refuzat. Nu contest ca oferta Stelei o fi fost de nerefuzat, dar are si Sere dreptul sa fie suparat.
    @mira - te admir pt faptul ca reusesti sa ramai aproape de jucatorii care pleaca. Si eu ii admir in continuare pe Maric, pe Lupusavei, pe Mandic etc, pt ca au dovedit ca au iubit CSM-ul. De Nicoara, din pacate pt ca este oradean, nu pot spune acelasi lucru. Nu-l condamn pt alegere dar nici nu pot sa-l sustin in continuare pt ca nu mi-a dovedit ca merita : a jucat la Oradea doar pt bani, atat si nimic altceva. Acestia nu sunt jucatori pe placul meu.

    cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    • CSM CSU Oradea unguru:

      respect soso69
      aceeasi parere o am si eu.
      plecarea lui titu$ e o tradare (injunghiere pe la spate) si s-a dovedit ca e cel mai mercenar dintre mercenari cu toate aerele lui de patriot local "oradean".
      mira - nu am ce sa discut cu tine, atat timp cat declari ca ai "comentat ce a aparut in presa" fara sa cunosti adevarul. asa ca, hai pa... ia-o pe urmele lui titu$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

      cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    • CSM CSU Oradea corleone:

      exact
      Ma bucur ca mai sunt altii care gandasc ca mine. Incepeam sa cred ca lumea s-a intors cu fundul in sus: criticam conducerea care de la an la an a imbunatatit performantele echipei culminand cu cea mai buna performanta chiar in acest sezon si laudam un jucator care (din diverse motive) a ales sa-si intoarca spatele acestei echipe!?

      cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    • CSM CSU Oradea mira:

      keep calm...
      @soso69 oh, da, mie imi place in continuare Pesic (nu dati cu caise :)) chiar daca va juca la TM (daca am inteles eu bine). Acuma nu stiu cum e cu iubirea pentru CSM si cum o poti identifica la un jucator; care joaca pentru bani si care joaca pentru... pentru ce? pentru club? oras? sala? N-as vrea sa polemizez pe tema asta, ca nu ma poti convige ca sentimentele primeaza.

      @unguru - nicio paguba ca nu discuti cu mine, desi m-ar fi interesat de unde cunosti TU adevarul (n-am acces la vestiar si, prin urmare, citesc presa daca vreau sa ma informez)
      Szia! (observa, te rog, ca eu nu te trimit... nicaieri; un pic de decenta nu ne strica, da?! indiferent de opinie)

      cu 10 ani în urmă (25.06.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca meea :

    oradeni
    Din pacate, ati cazut din nou in extrema...lipsa de experienta, probabil! va certati intre voi, si nu e cazul...un pic de toleranta la opinia celuilalt nu strica.
    jucatorul de baschet e un om ca noi toti, in prima tinerete nelinistit si dornic de aventura, apoi, isi face o familie si munceste pt bunastarea ei
    nu incurajez mercenarii , dar sa nu aruncam cu piatra in ei!
    noi toti suntem mercenari in mai mica sau mare masura
    fiecare om isi face propriile alegeri in viata, si acest drept din fericire l-am castigat in '89 in aceasta tara
    suna pretios acum, dar, va invit sa va aduceti aminte ce insemnat intoleranta, un regim totalitar si obligatia de a face doar pe linia partidului
    fiecare jucator e liber sa faca cum doreste...ii multumim sau nu, dar, sincer nu vad de ce sa-l blamam..gata, ieri a fost laudat si aplaudat, acum sa-l scuipam
    si fiecare spectator are dreptul la opinia lui, dar, sa fim civilizati si fair-play, asta trebuie sa fie lectia invatata in sala de baschet

    cu 10 ani în urmă (26.06.2014) Raspunde
  • CSM CSU Oradea corleone :

    @meea
    Multumim mult pentru lectia de bun simt, aveam nevoie de asa ceva e bine ca ai venit tu sa ne dai lumina si sa ne scoti din ignoranta.
    Nu ne-am certat intre noi, au fost doar opinii diferite si - cu putine exceptii - nici nu "l-am scuipat" pe Titus. Oricare dintre jucatori are voie sa joace la echipa la care crede el ca ii va fi mai bine, accept toate argumentele referitoare la bani, etc. N-am zis nimic de Will, Dillon, Denison si cine ar mai urma. Dar cand pleaca acel jucator - oradean de altfel - care dpdv baschetbalistic a primit totul de la aceasta echipa si care avea sanse bune ca in cativa ani sa devina simbolul echipei exact cum spune si Sere, da-ne voie ca - cel putii unii dintre noi - sa fim putin dezamagiti. Ca sa intelegi mai bine, Titus putea deveni ceea ce este Silvasan la U. Din fericire pentru voi el a stat langa echipa voasta si la bine si la greu si nu a plecat la prima oferta primita (desi sunt convins ca a avut destule pe parcursul carierei).

    cu 10 ani în urmă (26.06.2014) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    @meea
    Ai dreptate. Asa cum am spus il inteleg pe Nicoara dar asta nu inseamna ca trebuie sa il si apreciez. Mie imi plac sportivii care tin cont si de castigul pe plan sportiv nu doar cel material. Nu zic sa joace din placere pt ca nu au cum, dar sa tina cont si de ce poate realiza la o echipa. Acesta e unul dintre aspectele negative (pe langa multe pozitive) ale obligativitatii jucatorului roman, indiferent daca va fi din acest campionat sau din cel viitor. Nicoara stie ca nu sunt multi jucatori romani de valoare si nu-si face griji ca vor exista in permanenta echipe care sa liciteze pt el.
    In concluzie nu-l blamez, dar nici nu pot sa spun ca-mi place.
    @mira, si mie imi place de Pesic si de Topchov si nu am nimic cu el ca va juca la TM. Cum nu voi avea nici cu Dillon sau Denison, daca vor pleca. Nicoara cand a venit a pus niste conditii, atat financiare cat si pe plan sportiv, care au fost respectate. Asteptam mai mult de la el. Atat.

    cu 10 ani în urmă (26.06.2014) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii