Stiri Juniori U15 Masculin

U18M. Premiile speciale

Noémi Csiki

Noémi Csiki
04.05.2014

La festivitatea de premiere de la sfârșitul turneului final U18 masculin, în afară de medaliile pentru primele clasate, s-au acordat și următoarele premii speciale:

Echipa turneului:

1. Tudor Gheorghe - CSU Cuadripol Brașov
2. Dragoș Onea - CSU Cuadripol Brașov
3. Nándor Kuti - U-Mobitelco Cluj-Napoca
4. Dragoș Daniel Gheorghe - U-Mobitelco Cluj-Napoca
5. Anton Diaconescu - Steaua CSM Eximbank București

Coșgeterul turneului: Dragoș Onea - CSU Cuadripol Brașov
Cel mai bun apărător: Vlad Petrea - Steaua CSM Eximbank București
Cel mai de perspectivă jucător: Anton Diaconescu - Steaua CSM Eximbank București
MVP-ul turneului: Nándor Kuti - U-Mobitelco Cluj-Napoca

Rezultatele complete al turneului

32 comentarii la aceasta stire:
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    Diaconescu
    Acest Diaconescu este cel care sezonul trecut a fost suspendat pt ca si-a lovit un coechipier ? L-am vazut 2 sferturi in semifinala cu U Cluj. Nu a facut nimic deosebit si in plus mi s-a parut supraponderal . La varsta asta si la nivelul asta nu poti fi de-a dreptul GRAS. Hai sa fim realisti. Echipa gazda, Steaua, are 2 " motorete " Iliescu si Petrea excelente care au terorizat pe Kuti si Casale in prima jumatate a meciului. Interesant Petrache si chiar Dobre. Nu inteleg de ce Diaconescu este de perspectiva ?

    cu 11 ani în urmă (04.05.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe hobby:

      Diaconescu
      mai mult de atat si in semifinala cu Tg-Mures a avut o iesire necontrolata unde la tavalit pe Boloni dupa un contact 1 la unu fara sa fie avertizat.
      Totodata FRB putea sa desemneze pozitia 5 altui jucator care a jucat finala acestui turneu.
      Dar dupa cum se vede Diaconescu este si cel mai bun pivot si cel mai de perspectiva jucator care cred ca nu are posibilitatea de a trece probele si normele sportive

      cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe start :

    DIACONESCU
    federatia ne-a aratat care este perspectiva baschetului romanesc,corect Diaconescu este decat masiv ,Iliescu si Petrea buni ,clujul mult superioara ,fara cei din Bucuresti adica Casale si Browser era extrem de greu sa cucereasca campionatul

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Dwade :

    cluj
    start, de ce crezi ca cei din Bucuresti (Casale si Brosser) au parasit capitala si s-au transferat la Cluj?

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe hobby:

      Cluj
      dwade,sunt de acord cu tine,Clujul a dus si va duce stacheta sus in baschetul juvenil.Acesti minunati baieti (Casale si Brosser)au invatat mult la cluj au muncit pentru a ajunge in angrenajul echipei Mobitelco.Pentru performantele la care sunt in prezent se datoreaza si antrenorilor din acest minunat club U Mobitelco.

      cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe start :

    dwade
    corect nu au plecat din Bucuresti de bine ce erau antrenati...,corect au muncit foarte mult,dar ei nu sunt produsul clujului..........,au colectat de pe unde au putut ca sa fie siguri ca vor fi in carti ,clujul nu avea de unde sa scoata din joben doi jucatori ca ei pentru u18

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe hobby:

      jobenul clujului
      asa cum sa amintit de Marius Ciotlaus as mai adauga un jucator crescut de Cluj,dar din pacate din anumite motive a fost nevoit sa se retraga din aceste competitii acesta este Tim Urmanczki care ar fi participat la acest turneu.

      cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Dwade :

    start
    iti reamintesc ca anul trecut Clujul a fost campioana la aceeasi categorie de varsta (jucatori nascuti 1996 si mai tineri) fara cei doi, deci nu fii sigur ca avea nevoie de joben :) Cu cei doi in plus, s-au intarit semnificat intr-adevar si au defilat la acest turneu final, n-au avut nici o emotie, dar, repet, aceeasi performanta au avut-o si fara Casale si Brosser. P.S. unul din cei mai valorosi jucatori nascuti 1996 este clujeanul Marius Ciotlaus, care daca tinem cont de expresia "never say never" poate fi scos din "joben", la o adica :)

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Duke :

    ....
    Vreti sa ziceti ca Dinamo si Magic nu sunt cluburi serioase...Si daca tot sunt doar specialisti pe aici,spuneti-mi si mie, va rog, daca este bine pentru juniori, fie ei si u18, sa se apere 3 sferturi zona? Sau pentru victorie facem orice?

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      Magic
      Dinamo exista in continuare dar Magic vad ca dispare, incet, incet dupa ce Caius Covrig a ales SUA. Ar fi bine ca incepand de la U16 sa se grupeze valorile si in Bucuresti asa cum se incearca acum la Steaua. Acum sunt multe cluburi iar putinele valori sunt disipate : Steaua Magic, Dinamo, VIPO, 4Sport, Dan Dacian, Laguna etc. Toate pot lucra la nivel de copii dar cand incepem sa discutam de performanta valorile trebuie concentrate pt a putea beneficia de cele mai bune conditii. Orgoliile si interesele meschine ar trebui eliminate.
      Legat de apararea zona, Duke, are dreptate. Dupa primul sfert al semifinalei, cel in care era obligatorie apararea om la om, Steaua conducea detasat campiona si punea MARI probleme pe faza de atac. Trecerea la apararea zona a condus schimbarea cursului jocului. Regulamentul permite. Este bine pt juniorii nostri, este rau ? Competitiile internationale dovedesc ca juniorii romani nu sunt bine pregatiti nici pt Divizia B

      cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe start :

    ok
    a durut afirmatia mea cu cei doi din bucuresti ,am vrut sa spun ca nu doar clujul produce jucatori si ca ar fi buricul Romaniei in baschet juvenil, intradevar are o pregatire exemplara A JUCATORILOR La acest nivel ,

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    Cluj
    Trebuie apreciat faptul ca acest Cluj isi asuma rolul de pol al baschetului juvenil si incearca sa adune jucatorii de valoare. Nici Kuti nu e clujean, nici Lorant Szabo nici Chiriac care a jucat putin dar este un jucator extraordinar, probabil este nerefacut dupa o accidentare. Brosser si Casale au ales Clujul pt ca aici se munceste serios si profesionit, pt ca exista concurenta pe posturi. Nu cred ca au facut o alegere proasta pt desi i-am vazut putin simt ca au progresat

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe just :

    Campioni
    Evident ca prin venirea celor doi din Bucuresti U s-a intarit si asta le-a permis, asa cum remarca cineva mai sus, sa nu aiba niciun fel de emotii. Ceea ce trebuie insa remarcat este ca la aceasta categorie de varsta (nascuti 1996 si mai tineri) Clujul este la a patra finala consecutiva castigata din cele cinci jucate - doar la U14 au fost vicecampioni - si asta indiferent cum s-au numit componentii echipei (unii au plecat, altii au venit).
    Ramane insa de vazut ce se va intampla mai departe, sa speram ca vom auzi de acesti copii talentati si peste 3 sau 5 sau 10 ani.
    PS Lorand Szabo e chiar din Cluj.

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      Szabo
      Se poate sa fi gresit dar Lorant a aparut la U Mobitelco abia sezonul trecut, daca nu ma insel, deci abia la 17 ani daca e nascut in 1996. L-am vazut la Turneu Semifinal de la Tg. Mures si am remarcat calitatile extraordinare desi era evident ca nu are multe meciuri tari in picioare.

      cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe hobby:

      Lorand
      Lorand are niste calitati ale acestui sport,cu atitudinea si daruirea pe care a dovedito in acesti ani,sper sa se mentina pe aceasta ascensiune si sa practice baschetul la nivel inalt si sa auzim de el si in urmatorii 5-10 ani.

      cu 11 ani în urmă (06.05.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe start :

    un moldovean
    concentrarea jucatorilor de valoare dupa u 16 este obligatorie daca se doreste performanta nu are importanta in ce orase se face asta cluj,bucuresti, brasov tg mures timisoara galati macar 100 de jucatori 8 echipe, 2 3 ani sa aibe o competitie puternnica si corecta fara orgolii marunte .......

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe start :

    un moldovean
    in semifinala steaua a faultat mult pe presing nesanctionat de arbitraj si asta a permis agresivitate ,deaceea a parut ca steaua controleaza jocul,dupa pauza cand adunasera fauturi nu a mai mers ulciorul.....

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      presing
      Nu am putut sa vad meciul decat pana in minutul 15 dar mi-a placut determinarea lui Petrea si Iliescu. Modul in care s-au aparat la Casale si Kuti, in primul sfert, a fost a extraordinar. Nu cred ca au faultat foarte mult si nici nu au fost favorizati de arbitri in aceasta perioada. Poate ca in timp, pe masura ce au obosit au aparut greselile de care vorbiti. Consider ca acesta este nivelul de agresivitate si determinare cu care trebuie sa se apere juniorii nostri la pozitiile 1 si 2 ale adversarilor. Bineinteles pt a asigura aceasta intensitate nu poti juca 35-40 min in continuu

      cu 11 ani în urmă (05.05.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe 4points:

      @presing
      Victoria la 26 de puncte diferenta pentru Steaua, la Cluj acasa (cu Kuti si Casale in teren), la U17, ar putea sa confirme ce spune "un moldovean" despre abordarea diferita a jocului la Steaua. Dar mai sunt jocuri de jucat ... Oricum in campionatul U18 Steaua a prezentat in majoritatea timpului pe teren o echipa cu jucatori nascuti '97. In conditiile acestea, Felicitari pentru rezultat!

      cu 11 ani în urmă (06.05.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Dwade :

    start
    Stai linistit, ca n-ai deranjat pe nimeni, ai initiat doar un schimb de idei. In privinta apararii zona ai dreptate, este o prostie sa fie permisa la juniori. Eu daca as fi antrenor de juniori nici n-as folosi-o. AGRESIVITATEA trebuie sa fie cuvantul de ordine in aparare, aici "un moldovean" i-a remarcat bine pe cei de la Steaua. Presing om-la-om tot meciul ... cam asta joaca nationala Spaniei la toate categoriile de varsta. Jumate din punctele lor sunt marcate pe contraatacul venit dupa o aparare caineasca.

    cu 11 ani în urmă (05.05.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe hobby :

    Lorand
    Szabo Lorand este nascut in Cluj-Napoca.Acest copil a aparut in baschet intreadevar mai tarziu decat altii,fara sa participe la baby sau mini baschet,dar in acel scurt timp de 2 ani decat practica acest sport la Mobitelco a recuperat ani pierduti.Dovada ca acest Mobitelco este intreadevar o adevarata scoala al baschetului cu profesori priceputi.

    cu 11 ani în urmă (06.05.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe asdepica :

    aparare zona
    pentru a interzice apararea zona la juniorii mari, trebuie sa te asiguri ca fiecare echipa are macar 10 jucatori care... sa poata juca. Apararea zona permite jocul si echipelor mai "scurte", cum sunt de fapt, majoritatea. Da, in Spania se nu se prea joaca zona la juniori, dar aia au 12 pe foaie, 12 pe teren...

    cu 11 ani în urmă (06.05.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe 4points:

      afara din zona
      Multumim pentru explicatie. Asa o fi. Este o justificare tipic romaneasca, plina de patrunzime si intelegere a "specificului" nostru autohton (lipsit de orice performante). Eu zic ca daca sunt doar cinci "de toti" intr-o echipa si tot aparare agresiva om la om ar trebui sa faca juniorii (ca Spania, Serbia etc.). Asa poate mai au vreo sansa. Asa se vor pregati sa devina jucatori, si cred ca acesta este scopul junioratului, nu sa adune tinichele la gat si sa se lase la 18 ani ca nu prind echipele de seniori pentru ca nu pot sa se apere. Fara aparare om la om, vor fi baietii cu apa pentru sarbi si americani (refuzati la ei).

      cu 11 ani în urmă (06.05.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe asdepica :

    chiar asa
    S-a inteles cumva ca as fi fan zona? Daca da, scuze. Doar ca specificul nostru autohton asta iti impune. N-ai cu cine. Exportul nostru de baschet a fost si va fi doar peste 2 si zece. Nu este un export al unei scoli de baschet, pentru ca ea nu exista ... din lipsa de elevi. Uita-te la fete, ca la u18 au fost 9 sau 10 echipe inscrise, dintre care 6 au ajuns in TF. Pai daca scoti acolo zona, le-ai omorat, la u20 raman vreo 3 echipe: aur, argint si bronz...

    cu 11 ani în urmă (06.05.2014) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Dwade :

    @asdepica
    Scoala de baschet romaneasca nu exista din lipsa de elevi sau din lipsa de antrenori ? Nationala de seniori a Romaniei a pierdut cu ISLANDA care are o populatie de 300.000 de locuitori (n-am omis nici un zero), e limpede ca nu numarul de elevi e problema. Pot enumera 3 greseli grave a majoritatii antrenorilor romani de juniori: 1. Pe faza de atac se lucreaza prea mult tactica colectiva in dauna tehnicii individuale; 2. Pe faza de aparare - se lucreaza foarte putina aparare la antrenamente (in plus exersarea apararii zona nu aduce nici un plus individual pe faza de aparare); 3. Majoritatea striga de pe margine ca niste isterici, uitand ca lucreaza cu COPII respectiv ADOLESCENTI. Raman la parerea ca nivelul scolii de baschet romanesti esta dat de nivelul (scazut) al pregatirii antrenorilor romani de juniori ... in nici un caz "din lipsa de elevi". Iar nivelul scazut al antrenorilor se vede cu ochiul liber in rezultatele echipelor nationale de juniori.

    cu 11 ani în urmă (06.05.2014)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      corect
      Corecte si pertinente observatiile. Nu trebuie insa sa minimizam rolul apararii in zona, chiar la nivel de juniori. Asigura o dezvoltare si maturizare tactica, usureaza implementarea conceptului de " joc de echipa " si responsabilizeaza jucatorul in cadrul " unui mecanism- echipa ". Cred ca poate fi introdusa la U18 dar la noi incepe de pe la U14, cu tot felul de tertipuri si cu complicitatea arbitrilor, majoritatea foarte tineri si care nu se pot impune in fata antrenorilor.

      cu 11 ani în urmă (06.05.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe asdepica:

      aparari
      de fapt se exagereaza in general cu toate felurile de aparare, functie de varsta. La minibaschet, unde e interzisa zona, toate echipele care au un jucator mult mai inalt, il invata sa stea doar in 3 secunde cu o mana indreptata spre jucatorul pe care, teoretic ar fi trebuit sa-l apere. El sta de fapt zona dar antrenorul este "acoperit". Tot o exagerare a apararii si tot pe la minibaschet este cand antranorul ordona gruparea a 4 jucatori intr-un colt pentru a-si obliga aparatorii sa se grupeze langa ei, jucand, uneori tot meciul, unu la unu aceiasi 2 jucatori. Ce joc de echipa mai este asta? De ce toate astea? Pentru rezultat si pentru, cum zicea cineva mai sus, ceva tinichele. Si da, aici antrenorii si conducatorii sunt vinovati.

      cu 11 ani în urmă (07.05.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe start :

    dwade
    scoala de baschet romaneasca duce lipsa de antrenori copii la u 13-14 sunt peste 600 care practica baschetul ,dar antrenorii nu au rabdare sa lucreze cu ei ,uni confirma la u14 altii la u16 -u17 dar antrnorii continua apasat cu cei care li se par atractivi la u-13 u14 ceilalti incep sa se lase ,schimba sportul, am vazut o gramada de jucatori la u13-14 care la u16 17 sunt depasiti de altii ,cei care au continuat sa spere in sansa lor nu neaparat ajutati de antrenori

    cu 11 ani în urmă (06.05.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe asdepica :

    start
    600 de copii la 13 ani ti se par multi? Ti se pare ca la 13 ani se poate numi sport de performanta? Nu, la 13 ani inca se joaca de-a baschetul. E natural ca pe la u16 sa ramana maxim jumatate. Iar daca raman 2-300 in toata tara la u-16, ti se pare ca ai avea o baza de selectie in asa fel incat sa poti numi chestia din Romanica "Scoala de baschet"? Nu vezi ca de pe la u14 in sus vin echipe la TURNEU FINAL cu 8-9 jucatori, dintre care 3 nu stiu sa bata mingea fara sa si-o dea in genunchi? Ia numara in cate orase se practica, nu baschetul, ci initierea in baschet? Uita-te un pic pe harta si o sa gasesti orase mari unde nu este niciun u14! Auzi, scoala de baschet romaneasca!

    cu 11 ani în urmă (07.05.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe 1Agelu :

    Juniori
    Sunt mai mult de 600 de juniori legitimati la U13. La ultimul campionat de minibaschet de la Bv. au fost doar la baieti - mini peste 90 de echipe si din ei nu-mi pot inchipui ca jumatate s-au lasat . Primul prag e cel de la U14 ( clasa a 8-a ) . Dar indiferent de numarul sutelor de juniori de la categorie de varsta problema instruirii ramane : cu max. 5 antrenamente / saptamana iar ne vom consola cu ultimele locuri la europenele din vara si vom observa ca cei iesiti din juniorat nu joaca in LN. Cand am vazut ca Valencia are fundas ( evident rezerva ) de 18 ani care a jucat minute bune in finala EuroCup cu Unics Kazan m-am intrebat care dintre juniorii nostri ar prinde minute macar in sezonul regulat la o echipa de LN ....

    cu 11 ani în urmă (07.05.2014)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      juniori
      Kenan Sipahi nascut 1995 ajucat minute bune la Fener in Euroliga, a fost si titular la meciuri din grupe. Cedi Osman si Metecan Bircen din generatia 1995 a lui Cobzaru au jucat si ei in Euroliga pt echipele turcesti in care sunt inregimentati. L-am vazut pe Hezonja generatie 1994 in Euroliga, Saric a jucat exeptional in final four Liga Adriatica. Barca, Real si celelalte echipe spaniole au lot chiar in Euroliga cate 2-3 pusti de 18-21 ani care joaca minute bune. Juniorii nostri, se considera ca, nu au valoare nici pt cateva minute in liga asta grozava. La 24-26 ani inca sunt SPERANTE. Nu, sunt deja jucatori plafonati, terminati...

      cu 11 ani în urmă (07.05.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe start :

    JUNIORI
    nu sunt multi copii adica 600 cat am spus ,dar acum 4-5 ani erau 300 la nivel de u13 ,s-a dublat numarul aproape ,intradevar e o joaca pentru ei atunci,nu sunt multi intradevar ,problema cred ca este pe la antrenori ,ei ar fi destui dar putin stiu ce sa lucreze cu cu fiecare copil in parte ,concluzioneaza prea repede potentialul unui copil ii alege pe cei cu care va defila pe la campionate si celorlalti nu li se mai acorda atentie si normal sa lasa ,schimba sportul,e si problema financiara sigur, deplasari turneee sutinute in totalitate de parinti cel putin in Bucuresti predomina cluburile private ,vreau sa spun in concluzie ca nu materia prima este putina sau de slaba calitate ci sistemul si cei care formeaza acesti copii au obligatia de ai ajuta

    cu 11 ani în urmă (08.05.2014) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii