Stiri Juniori U16 Masculin

Bogdan Popescu revine la SCM U Craiova. „Nu am venit aici pentru statistici”

Paul Olar

Paul Olar
28.09.2015

SCM U Craiova a anunțat, prin intermediul paginii de facebook, achiziția lui Bogdan Popescu. Baschetbalistul sosește de la BC Timișoara, grupare ce se confruntă cu grave probleme financiare.

Originar din București, Popescu va împlini 37 de ani pe 27 noiembrie. El măsoară 1.98 m și reprezintă un baschetbalist ce poate activa pe pozițiile 4-5. Bogdan a fost un pion important pentru BC Timișoara, formație alături de care a câștigat Cupa României în stagiunea precedentă.

Tot referitor la sezonul 2014/2015, precizăm faptul că Popescu a bifat 26 de prezențe în Liga Națională, strângând medii de 12.2 puncte, 4.5 recuperări, 0.7 pase decisive, respectiv 12.7 în dreptul eficienței. De asemenea, sportivul a evoluat în șase partide de Cupă din competiția anterioară.

Legat de revenirea sa la Craiova, Popescu a declarat:

„Sper ca publicul să mă aprecieze pentru ce dau la echipă. Toată lumea știe că atunci când joc la o echipă dau totul pe teren și nu există limite. Fac orice pentru ca echipa să câștige. Nu am venit aici pentru statistici. Și eu și Cătălin (n.r. Cătălin Burlacu) avem o vârstă mai înaintă și nu prea ne dorim statistici. Vrem ca echipa să meargă echipa, să câștigăm trofee. Asta ne dorim aici, la fel cum își dorește și acest oraș”, a spus Bogdan, potrivit sursei amintite anterior.

*Foto: Bogdan Dănescu

37 comentarii la aceasta stire:
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    off/on-topic pt canguru
    Salut,amice!Ai remarcat ca nici ungurii nu l-au pastrat pe Jovanovic dupa o saptamana de proba...
    Cum vezi mutarea asta cu Popescu?

    cu 9 ani în urmă (28.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      Da,da, am văzut, ce sa zic , e in cădere, eu ti-am spus, nu e tipul meu preferat de PG dar in comparație cu ce aveți acum....si pentru campionatul nostru unde nu prea ai ce sa aduci de pe banca pe poziția 1, îți juca 30min, matcator......ma rog hai da nu o mai lungim cu el s a dus, hai sa l vedem pe asta mic, poate își da drumul la joc.

      Cu Pope, excelent s a mișcat Toma, o sa micsoreze timpul petrecut de Burlacu si Bojovic pe 5 si o sa poată si oamenii sa joace ce stiu...asta daca rămâne "toporișcă" cum ii spui tu.
      Eu știi ce as face, as renunța la el si as aduce un 1-2

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      re re
      Da este o idee corecta,am framantat-o si eu,dar tinand cont ca Popescu nu este un 5 clasic respectiv e si undersized,mai intai tot un pivot as aduce in locul minerului.

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      E adevărat, este under, cu un 5 clasic care știe si joacă intra repede in foul trouble dar tot aveți variante.
      Pe 1 in schimb, doar asta mic...
      Am eu o idee, il mai știi pe Petty Perry?

      cu 9 ani în urmă (30.09.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      rere
      Cum sa nu,un pic individualist,dar bun jucator!Cred insa ca dupa Italia si tarile arabe n-ar mai veni pe bani de Romania.

      cu 9 ani în urmă (30.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      Așa e, a semnat in prima liga in Grecia

      cu 9 ani în urmă (30.09.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești Shakall :

    caracter
    un baschetbalist de o valoare foarte mare pentru campionatul intern, dar cu un caracter mult sub media bunului simt, oricum o echipa interesanta a Craiovei cu Burlacu si Popescu, dar si asa Pitestiul se va impune la minim 10 puncte :)

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor:

      joc
      Va fi o inclestare si cel mai bun sa castige!

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    Echipa cu caracter :)
    Acum, cu Popescu si Burlacu, putem zice ca SCM Craiova este o echipa de caracter...zero.

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor:

      Zici tu?
      Pe langa cei doi mai sunt inca zece jucatori,toti alcatuind echipa Craiovei.Cunosti cumva ceva in legatura cu caracterele respectivilor?Dar la tine in ograda te-ai uitat inainte?

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Pfuai abia astept sa vina Craiova la Cluj...cred ca meciul ala ar trebui jucat in Demian special pentru aceste doua "mari" nulitati. Scuze...valori am vrut sa zic.

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Valoare
    Burlacu si Popescu ca si valoare(randament) pe parchet sunt peste toti "jucatorii" aia romani de la Cluj!
    Fara Adamovic si Dukes nu prindeti play-off-ul.....GARANTAT!!!

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Nu sunt pentru ca is expirati, iar raportat la valoarea avuta candva tot nu sunt ca si la CLuj au fost jucatori romani de valoarea lor si chiar mai mare. Asa ca GARANTAT amandoi au clase cate trenu si raman tot doi cretini...!!!

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    Burlacu
    Pe Burlacu l am văzut săptămână trecuta in cupa cu Steaua la București, tot scula e....sa mi spuna si mie cineva un jucător din campionatul pe poziția 4, roman sau strain, care macar se apropie de el.
    De caracter, nu ma interesează, eu ma uit strict baschetbalistic

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @canguru
      Sigur,nu incurcam ciocolata cu staniolul,dar ai punctat perfect in privinta lui Burlacu,nu ca nu se apropie,nici nu miros macar valoarea lui.Altminteri Baciu si Jucan sunt caricaturi de jucatori in comparatie cu Burlacu si Popescu,iar fabulosii Krstanovic si Ivanovic au ajuns pe unde a jucat Burlacu cel mult in excursie:))))))

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      :)) Ivanovic e ok, nu m am uitat pe trecutul lui baschetbalistic, nu stiu pe unde a ars-o in tinerete insa Burlacu la vârstă lui face tot: am văzut shoot de afara, stop shoot, post up si semicarlig pe ambele mâini, fade away, pick-uri ca la carte, joc fara minge...tot

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Daca Jucan a ajuns caricatura in comparatie cu Plopescu sau nu, vom vedea. Eu l-am vazut pe Plopescu inca de pe vremea cand juca 3...nu a fost niciodata impresionant, doar un jucator bun. Cel mai mult impresioneaza acum la batranete cand prin ceva miracol si-a descoperit talentele de juctaor d epozitia 5. Parca Bandjarevic l-a descoperit daca nu gresesc... Cat despre afirmatia ca Ivanovic si Krstanovic au jucat pe unde a mers marele Burlacu in vacanta, pot sa spun doar o vorba celebra: "esti ... amice!". Burlacu daca era vreun mare jucator juca vreo 10+ ani afara(vezi Roschnafsky ca sa pastram pozitia 4) si cativa in tara, nu invers. Da baschetul a fost mai usor la Ploiesti unde mergeau si artele martiene si procedeele specifice zonei.

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Straini sunt daca o sa ne uitam cu atentie. Chiar emancipatul de Burlacu a fost dominat in anumite meciurid e diversi straini de-a lungul timpului. Insa ca exemplu, primul care imi vine in minte e chiar roman...se numeste Titus Nicoara:). E bun exemplul?

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    La capitolul straini, asta ca sa nu raman dator, unul care din punctul meu de vedere e clar peste Burlacu si orice alt jucator de pozitie 4, e nimeni altul decat Ivan Ivanovic. Poate ca anii au trecut si peste el, dar ramane un jucator extrem de complet si valoros atat pe 4(pozitia lui de baza) cat si pe 5. Iavn de exemplu joaca 5 magistral in comparatie cu Burlacu si Plopescu

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      Titus niciodată nu o sa joace ce joaca Burlacu, nu deține tot arsenalul de aruncari, shoot-ul de afara l-a mai îmbunătățit in ultimul timp dar îmi mențin părerea, e departe Burlacu.
      Pe de alta parte compensează prin plasament si aruncarea specifica.
      Ivanovic in schimb, ai dreptate, e mai aproape de adevăr dar tot nu cred ca e peste, de altfel o sa i vedem in meci direct in 1 la 1.

      Nu sunt avocatul lui Burlacu doar recunosc calitatea lui baschetbaliști ca iar in contextul regulii cu un autohton pe teren cred ca, Craiova a făcut doua mutari excelente cu ceu doi.

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Acuma nu stiu daca mai avem ce sa vedem, a imbatranit si Ivanovic. Depinde de vremea de afara daca ii in zi buna, nu are adversar, daca nu iti ingroapa echipa. Putem sa facem o comparatie de acum cativa ani cnad era Ivanovic in varf de forma si juca mai mult 5, a fost singurul care l-a dominat si pe Krstanovic in cateva meciuri. Cat despre Titus, nu are aruncari, dar are recuperare, are plasament mult mai bun, in interior e un 4 mai bun, la suturi de la semidistanta si aruncari de 3 e altceva, dar nu as spune ca e departe...depinde ce vrei sa joci, ca si Burlacu cand a luat U titlul juca mutl al interior, Ploiestiul pe atunci jucand cu 2 juctaori de poz 4 si sincer nu ii mergea jocul de nicio culoare

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      Cu Titus nu ma convingi,sunt de acord,nu ma înțelege greșit, îmi place, e eficient, are plasament lucru care il ajuta la recuperare insa nu il vad in post up, nu e complet.
      O sa vedem cat o mai poată produce , Burlacu cred ca o sa termine sezonul cu +10 puncte pe average.

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Ca o gluma...il mai operam inca o data pe Silva si avem adversar serios pe pozitia 4 pentru oricine:)

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      O să-i simțiți lipsa , clar

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adu :

    jucatori
    Doi mari jucatori romani.si pe mine ma deranjeaza atitudinea lor cand jucam impotriva lor..dar ei fac totul pt echipele lor si o fac chiar bine.

    cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      Imaginează ti pe Pitești cu Burlacu si Popescu in locul lui Stancut si Sarma si cu Mladenovic in rotație pe 4-5

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești adu:

      re
      Pe popescu noi l.am avut la pitesti si l.am cunoscut in afara lumii baschetbalistice si este f ok.asa cum probabil si burlacu este.mie imi plac f mult,in special cand nu jucam contra lor. In acest moment si vlaicu se misca f bine.

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești adu:

      ree
      Chiar ma gandeam la popescu..dupa ce am aflat de timisoara si ma gandeam ca poate vine la noi,dar aveam un lot prea stufos.craiova sta f bine..cu burlacu,popescu,djurkovic si bojovic.

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      reee
      Cum propunea canguru o miscare pentru noi,ni-l dati pe oss si vi-l dam pe Djurkovic?

      cu 9 ani în urmă (29.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Buna asta
      :)

      cu 9 ani în urmă (30.09.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești adu:

      djurkovic
      O sa fiti multumiti de djurkovic....sper ca din etapa a 2.a in colo :)

      cu 9 ani în urmă (30.09.2015)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    ROMANI
    Eu ziceam de jucatori romani,nu de jucatori care joaca in Romania(vezi ex. tau cu Ivanovic)!
    Incontestabil cei doi(Burlacu si Popescu) au VALOARE,o vina o au si jucatorii tineri care sunt incapabili sa-i contreze (sportiv vorbind)!
    Situatia e tragica in Romania,nu avem un jucator tanar care sa joace in campionatul nostru care sa ne faca sa facem :WOW!.....SI NICI NU O SA APARA CURAND!

    cu 9 ani în urmă (30.09.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe gratian cormos :

    popescu e un jucator de valoare si de caracter
    Vad aici tot felul de frustrati care il critica pe Popescu. dar este unul dintre cei mai constanti si valorosi romani de la debut si pana acum. De asta este si urat de catre unii, pentru ca este un jucator eceptional (si acum in ciuda varstei) si ca intra pe teren cu sange rece. in baschet nu e nevoie de muieri pe teren, ci de luptatori. Nici el, nici Burlacu nu erau urati daca nu erau cu adevarat mari si decisivi in anumite meciuri cheie.

    cu 9 ani în urmă (30.09.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      re
      Nu-i vorba de tot felul,ci doar de un tataie cu idei putine dar fixe si un IQ mult sub nivelul celor doi jucatori mentionati.

      cu 9 ani în urmă (30.09.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Tataie
      Mie îmi pare ca știe baschet, e doar foarte subiectiv

      cu 9 ani în urmă (30.09.2015)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      burlacu si popescu
      In primul rand as face apel la fair-play intre noi. Au mai fost si anul trecut cateva perioade cu jigniri si nu cred ca isi au sensul aici. Suntem suporteri care isi dau cu parerea, nu e obligatoriu sa aiba dreptate dar nu cred ca jugnirile ii vor face sa-si schimbe parerea.
      Referitor la cei 2 :
      Burlacu - nu-i cotensta nimeni valoarea; a fost ani de-a randul cel mai bun baschetbalist roman si probabil ca inca e; problema la el e infatuarea si lipsa bunului simt; eu merg la baschet sa ma simt bine, sa ma relaxez si de aceea il prefer pe Tibarna sau Bobe chiar daca nu au valoarea lui Burlacu; in concluzie daca Oradea l-ar fi transferat pe Burlacu sau Szijarto eu unul nu as mai fi mers la niciun meci.
      Popescu - e de apreciat prin sufletul si energia pe care o depune in teren; nu este un jucator exceptional, mult sub un Burlacu dar compenseaza prin combativitate; de ce nu place ? pt ca are momente cand depaseste limitele la duelurile unu-la-unu, punand in pericol de accidentare adversarii si pt ca vocifereaza prea mult pe teren; daca arbitrii ar fi mai stricti cu respectarea regulamentului atunci Popescu ar avea minim 1-2 sanctiuni pe meci pt vociferari la deciziile arbitrilor.

      cu 9 ani în urmă (01.10.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @soso
      De acord,dar daca tot vrei sa faci pe cavalerul,atunci fii te rog obiectiv si nu mai generaliza.Uita-te pe cronologia postarilor,ca doar e afisata ora,uita-te pe continutul lor in cuvinte sau expresii licentioase facand abstractie de punctul de vedere exprimat si vei vedea cum stau lucrurile,dealtminteri exact cum au mai stat,caci lupul isi schimba doar parul.Iar apoi cine seamana vant culege furtuna,spune o vorba inteleapta romaneasca...

      cu 9 ani în urmă (01.10.2015)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii