Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

BCM U Piteşti se impune în faţa lui U BT Cluj-Napoca după prelungiri

Bogdan Isailă

Bogdan Isailă
15.02.2015

BCM U Piteşti a obţinut o victorie importantă în deplasare în faţa lui U Banca Transilvania Cluj-Napoca. Echipa din Trivale a avut nevoie de o repriză suplimentară pentru a trece de formația ardeleană. Partida a fost una cu un final pe muchie de cuțit atât în sfertul patru cât și în prelungiri. Clujenii au profitat de inexactitatea lui Nemanja Maric de la libere și au trimis partida în overtime. Piteștenii au pus rapid 5 puncte pe tabelă în prelungiri, fără replică din partea gazdelor. Clujenii au rămas aproape iar la ultimul atac, Mihai Silvășan putea trimit meciul într-o nouă repriză de prelungiri însă a ratat. Astfel BCM U Pitești s-a impus cu scorul de 97-94.

Ronald Ross a fost cel mai bun jucător al partidei cu 30 de puncte, 11 recuperări și 5 pase decisive. Stevan Milosevic a încheiat la cu 19 puncte, 8 recuperări și 2 pase decisive.

Darius Hargrove vioara întâi pentru gazde cu 22 de puncte, 4 recuperări și 3 pase decisive. Curtis Millage a izbutit și el 19 puncte, 4 recuperări și 2 pase deicisve.

Vom reveni cu mai multe detalii !!!

67 comentarii la aceasta stire:
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    meci
    Bravo baieti, bv SAPI, Maric te-am injurat tot meciul, fac infarct din cauza ta. Am demonstrat ca rezultatele din tur nu sunt intamplatoare si stim sane mobilizam in momente grele, de data asta si rezevele au jucat fantastic, YURI bravo. ROSS you are the best.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca zol21 :

    cluj
    doar 48% la 2 pct , nici nu ma mir ca au pierdut baietii

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • razv-an:

      am ... infrant
      cam asta ar fi concluzia. La cat de prost au jucat. Iar sfertul 3 fara replica - run de 18-3, iar acele 3 pct marcate din libere! Din nou fara replica la apararea zona - oare pana cand?

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    noroc
    Ati avut noroc ca a fost faultat doar Maric, daca era alt jucator nu se mai intra in overtime.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      jcn
      Se numește tactică, inteligență in joc sau cum vrei tu sa o numești.

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești Gabitzu01 :

    Bravooooo
    Felicitari baieti ! Cand e Ross in forma nu ne bate nimeni. Daca reusim sa aducemun jucator bun play off, in locul lui Maric, vom face treaba buna.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    Pana pe ce data se mai fac transferuri?

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • CSM Târgu Jiu alin67:

      data limita
      28 februarie

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe andreasce :

    felicitări! !!!!
    BCM U Pitesti sunteți extraordinari!!!! I-ati făcut varza a la Cluj!!!!!

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești raul_flavius :

    Felicitari!
    Foarte bun jocul nostru astazi cu o singura exceptie, nu inteleg lipsa de concentrare in ultimle minute,Maric a ratat 5 libere la rand,inacceptabil asa ceva,nu are scuze.Pe langa joc,arbitrajul ca deobicei penibil,faulturi atat de usor acordate de iti vine sa spargi televizorul,anti-sportiv acordat complet aiurea la un fault comun de joc,numai idiotii astia de arbitrii pot sa faca asa ceva,nu o sa progresam niciodata daca nu se schimba arbitrii astia incompetenti. PS: O sa va injur la fiecare meci,indiferent de cine arbitreaza,toti sunt varza.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • razv-an:

      anti sportiv..
      faultul a fost corect acordat, era ultim aparator. In rest arbitrajul penibil si foarte mult in compensare. faulturi fluierate cu dubla masura (aici ma refer la situatii similare, o data e fault alta da nu), pasi nevazuti - sau uneori vazuti doar de ei....

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    ai dreptate
    Opresc meciul ca niste nebuni, de doua ori la MILO nu a fost nimic, dau fault in atac, nu cunosc regulamentul, uitati-va la Euroliga sa vedeti ce inseamna arbitraj, cat de liber este lasat jocul.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      UBT
      trist ca am pierdut dar fericit ca am vazut un meci superb! cat despre arbitrii, cred ca au venit pe lume prin gaura gresit si dintr-o mama cu patru picioare care traieste in cocina si isi sfarseste viata de craciun.... Meciul se putea termina altfel daca ei nu ar fi fluierat atat de prost, poate am fi castigat, poate nu erau prelungiri, poate castiga tot Pitestiul, poate ar fi fost mai bine sa fluiere dupa regulament si nu dupa ureche! glorie învingătorilor, cinste învinşilor!

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești adu:

      :))))
      Doar un clujean poate face o astfel de caracterizare....te incadrezi exact in tiparul de clujeni pe care ii cunosc eu. Ce sa zic...de voi ...aveti 3 pivoti dar slabuti toti.in rest echipa e super.am avut putin noroc ca nu l.ati mai avut pe barnett pe teren in final

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      UBT
      Ce sa fac, astia suntem :D Eu dupa un astfel de meci nu pot fi treist! Si ma repet, arbitrajul a fost de toata scarba, jena, greata si cocina, v-au fluierat pe voi prost sau pe noi prost si in faza urmatoare au compensat si mai prost! Ar merita sanctionati pentru ca au influentat soarta jocului, nu ne-au defavorizat pe noi ci sportul si ambele echipe! Cu trei arbitrii de EuroChallenge meciul asta ar fi fost si mai frumos, mult mai frumos si asta indiferent cine ar fi castigat! a fost o propaganda superba pentru sport si baschet!

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • U BT Cluj-Napoca zol21:

      cluj
      ai dreptate, avem 3 pivoti chiar slabuti, ultimu pivot bun a fost zoki... de atunci nimic

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești GETA :

    FELICITARI!
    am aratat in seara aceasta ca avem valoare, ca putem invinge. am dovedit ca si in momentele grele suntem buni. felicitari intregii echipe si staff ului. avem cel mai bun fundas, respectiv cel mai bun pivot din tara. sunt mandra de voi! PS: Maric rateaza libere de cand ma uit eu la baschet, tactica Clujului a fost sa l faulteze.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    Trebuia scos de mult sa nu mai stam cu emotii, la anul nu mai are ce cauta la noi.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești GETA:

      re
      victoria e importanta

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    O Mare victorie, un mare anrenor: SAPI, trebuie sa ne gandim la meciul urmator.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ianisd :

    Ce meci fain!
    Ne-ati batut cu aruncarile de 3 puncte, in timp ce noua nu ne-a intrat aproape nimic de "afara"!
    Sper sa ne intalnim cu voi in play-off, asa, sa va scoatem baschetul din cap! :)

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      UBT
      Diferenta a fost de o singura aruncare intre noie si ei de la 3 puncte!

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • U BT Cluj-Napoca zol21:

      cluj
      la 2 pct noi am avut 48 % ei 62%, deci cam aici s-a pierdut meciul

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești adu:

      da
      Una de 3 am avut in plus.si am batut la 3 pcte.dar nici eu nu cred ca aici s.a jucat meciul.parerea mra e ca nu v.au mers pivotii in acest meci..toti 3

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      care pivot?
      pai nu avem pivot
      si Tenter a spus asta!

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești adu:

      pivot
      Pai aici e problema ....ca aveti 3 in lot.hai ca baciu e roman.si e peste ceilalti 2 straini. Dar ....nu stiu ...decat 2 ca labovic si jones...mai bine unul bun..si baciu rezerva lui.

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    Am meritat
    In seara asta am fost mai buna decat Clujul, meciul trebuia sa se termine inainte de overtime, dar nu mai conteaza. Intreaga echipa a luptat fantastic in special Ross, iar la capitolul tactica, SAPI a fost net superior, a fost cel mai frumos meci de pana acum. Bravo BCMU PITESTI- succes in continuare UBT Cluj, aveti o echipa de luptatori.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adu :

    joc
    Ross a fost senzational.nu stiu de unde are atata energie. Milo f bun...si sutalo ,yurii ca deobicei un luptator.interesant ca maric are eficienta 9 si kovac 4.daca am batut pe cluj in deplasare putem bate si asesoft acasa ;)

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    pleaca si Hayes si Alhaji Mohammed, cu siguranta vom lupta sa castigam.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    Maric
    ESte pe dinafara, ii este frica sa ia o actiune pe cont propriu, pare nesigur la toate capitolele, ne-am pacalit cu el.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adu :

    maric
    Joaca f mult pe poz 1..evident nu aici ii place lui sa joace.poate vor fi momente cand o sa joace 2 sau 3...si poate o va face mai bine.daca ar fi sa ne luam dupa eficienta nu rl a fost cel mai slab , ci kovac.important e ca am castigat la cluj...unde se castiga f greu.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca meea :

    care pivot?
    Tenter a spus ca nu gaseste pivot
    in tot campionatul nostru poti numara pe degetele de la o mana pivotii adevarati!

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • U BT Cluj-Napoca zol21:

      cluj
      nu se gasesc pivoti? altii cum gasesc? de ex uite steaua ce pivot are

      cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • BC Mureș Târgu Mureș erebus:

      vroia sa zica...
      Ca nu gaseste la banii Clujului. Ca altfel ai găsi.

      cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      pivot
      normal ca asta zicea
      nici pt Dykes nu au dat pretul cerut
      criteriul pret / calitate este important intr-o afacere
      si baschetul , ca orice alt sport se transforma incet, incet intr-o afacere
      daca vrem sponsori din economia de piata si sa nu depindem de primarie, consiliu, trebuie sa gandim ca atare

      cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      pivot
      normal ca asta zicea
      nici pt Dykes nu au dat pretul cerut
      criteriul pret / calitate este important intr-o afacere
      si baschetul , ca orice alt sport se transforma incet, incet intr-o afacere
      daca vrem sponsori din economia de piata si sa nu depindem de primarie, consiliu, trebuie sa gandim ca atare

      cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești GETA :

    Maric
    A jucat foarte bine, e jucator DE ECHIPA. a avut 6 recuperari si 6 pase decisive. astea nu sunt ratari

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      Maric
      Sarbul este un jucator slabut si care doar pe faza de aparare face fata fiind un bun aparator. In rest nu merita mai mult de 10 min. pe meci. In schimb este foarte atent la propria statistica pt ca asa " se vinde ". Inca nu a inceput cu TO ca face 5-6 pe meci, lejer. Acum vreo 3 ani, cand juca la Oradea a facut 11intr-un meci. Nu are ce cauta la Pitesti... Poate la o echipa de pe unul din ultimele 3 locuri

      cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adu :

    maric
    Da are si reusite..iar la capitolul +/- are plus 14

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca meea :

    Maric
    nu te supara, asta nu poti sa zici a jucat bine, a jucat cum a putut!
    toata sala stia ca trebuie faultat Maric, ca nu poate gestiona situatia!

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adu :

    libere
    Una peste alta...a fost ajutat de echipa si am castigat.altfel era greu pt el.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca meea :

    Maric
    pai , daca nu era Maric nici nu mai aveam prelungiri
    sfertul trei a fost un dezastru, apararea la aruncarile de trei scartaia, Ross a fost lasat prea liber
    nu am jucat suficient de determinat ca sa obligam aparatorii sa faca fault. Milo avea patru si nu am reusit sa il scoatem din teren
    in schimb l-am pierdut pe Barnette si asta a avut imediat efect negativ pt noi

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    greseste cand nu trebuie, cand totul depinde de un punct.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    greu pentru Maric
    Mai sunt 2 saptamani de transferuri, trebuie dat afara, daca va continua asa, publicul nu il mai sustine. Du-te acasa Maric, esti catastrofa.

    cu 10 ani în urmă (15.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    Ne trebuie un jucator nou pe poz 1.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adu :

    maric
    Hai sa.l vedem si la timisoara unde va da piept cu pilcevic.eu zic ca daca ramanea pilcevic eram pe locul 3 detasati.sa nu uitam ca in meciul cu craiova maric a executat 2 libere decisive.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    2 libere, dar in timpul jocului, unde presiunea e mare se pierde inexplicabil.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    pilcevic
    Nici el nu era cine stie ce, ne trebuie un conducator valoros pentru a se mai odihni si Ross, nu poate juca toate minutele, daca ne uitam la cate pase gresite a dat Maric.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    urmatorul meci
    Daca abordam meciul de la Timisoara la fel de hotarati si aceeasi atitudine putem da din nou lovitura, cu conditia sa fie si Kovac in forma.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adu :

    sapi
    Oricum ..merg pe mana lui sapi.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • CSM CSU Oradea ts_cata :

    ...
    Nu inteleg cu poate fi atat de criticat cel mai bun pasator al echipei, un jucator cu +/- 14 si unul care s-a aparat exemplar (clujenii nu au aruncat de langa el). El rateaza libere dintodeanua desi saptamana trecuta cu liberele lui ati castigat meciul. E greseala lui Sapera ca l-a lasat pe el sa duca mingea.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești GETA:

      Da
      Nici eu nu mi dau seama de unde vin criticile. Asta se stie de mult ca e problema lui. Lumea nu vede faptul ca a pasat si ca a avut al doilea cel mai mare indice la +/-.

      cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    Raspunde
  • tzontzolino :

    re
    Am batut ca a jucat Cluj destul de slab-au probleme cu pivotii..nu inteleg de ce nu se insista cu Baciu! Maric asa e el la libere praf in rest e jucator destul de bun! Arbitrii din nou si-au batut joc de frumusete de meci- fault la orice mangaiere, faulturi absurde pentru ambele echipe! Orbeanu din nou nimic...!

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe asdepica :

    precizare
    Pitestiul a castigat pentru ca noi am jucat 20 din ultimele 25 de minute in 4 jucatori. In cele 5 minute ramase, cu Jucan in teren am egalat. Dupa aceea, in overtime, Tenter l-a scos pe Jucan si am continuat sa jucam in 4.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești GETA :

    Re
    Pitestiul a castigat pentru ca a meritat! Pentru prietenul Adryan de la Pitesti: Maric a avut +14, asta inseamna ca a dus echipa dupa el

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești adu:

      re :)
      E mult spus ca tras echipa dupa el.cred ca s-a aparat bine,a jucat pt echipa,a asezat atacurile pt ross si milo.victoria e victorie si se datoreaza si lui. Acuma daca nu dadea liberele alea,poate pierdeam atacul..si pierdeam si meciul.

      cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești GETA:

      Re
      Adevarat. Sa nu uitam ca el a egalat scorul aseara

      cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Da fix pivotii au fost de vina aseara. Toti 3 dau in media 15-20 pct pe meci. Zoran dadea 20 da juca tot meciul, Lalovic de ex joca 13 ca Jones vad ca ii mai important. De ce? Doar Tenter stie. In 13 min nici sa transpiri nu poti. Chiar nu am stat rau la pivoti aseara. Accidentarea lui Turner a dat multe peste cap, iar faptl ca Jucan nu e jucat e o cretinitate a lui Tenter de neimaginat. Omul are fixuri si stiam asta, deci nicio surpriza, antrenor perfect nu exista. Jucan a reads meciul la viata de exemplu. Pe poztia 1 sunt innaceptabil de statici cu Millage in teren si noi ne plangem de pivoti?

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    degeaba are Maric la +/- si cand ai nevoie sa inscrie un punct nu o face, la rezultatul final nu mai conteaza statistica lui Maric dacac pierzi meciul.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor :

    Expertul
    Vad ca nu ramane nimeni mut de admiratie la analizele lui Gregg Popovich de Cluj.Iar daca nici Cristescu si nici Tenter nu-l citesc p-aici si nu-l asculta,cred ca nu mai prinde U BT nici play off-ul:))))))))))))

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    Pentru prietena Geta, nu ma intereseaza de +14 la Maric, vreau ca el sa se ridice la nivelul lui Sutalo, Ross si sa inscrie 20 pct, pe unde a jucat a fost dat afara, toti antrenorii au parere proasta despre el. Ce mare jucator este Maric, la ce echipe de top a jucat de il lauzi asa.

    cu 10 ani în urmă (16.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești GETA:

      Re
      Eu cred ca esti depasit de situatie, sincera sa fiu. Si dupa gramatica pe care o ai. 😉

      cu 10 ani în urmă (17.02.2015)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Aaaa...da. Pe unde a jucat a fost dat afara. Mai ales la Oradea unde a jucat o gramada de vreme fara a fi dat afara. Cu cosurile lui din final, Oradea a scos Clujul din playoff dupa 1-1 la Oradea si 2-0 sec pentru Oradea la Cluj. Bavcevic cred ca si acuma viseaza patrunderile alea. Cu el in teren Oradea a fost aproape sa produca surpriza in semifinala cu Ploiesti. Daca te uiti la baschet de ieri, este de inteles. Vezi niste meciuri incepand de prin 2008-2009 ca parca atunci a preluat Achim Oradea si ai sa vezi acelasi Maric nesigur la libere, dar extrem de bun la alte capitole. Nu il iei pe Maric ca sa iti dea libere la final, asta e stiut de cand l-o facut masa

    cu 10 ani în urmă (17.02.2015)
    • BCM U FC Argeș Pitești GETA:

      Re
      Sa lasam omul in pace:)) pana la urma, e alegerea lui sa il critice pe Maric, dar nu e corect atat timp cat echipa a castigat... plus ca el a si egalat scorul pe final.

      cu 10 ani în urmă (17.02.2015)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    esti praf
    Nu cunosti ce inseamna fenomenul baschet.

    cu 10 ani în urmă (17.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    Ai vazut si tu doua meciuri in campionatul asta de lumea a treia si te crezi mare cunoscatoare a jocului de baschet.

    cu 10 ani în urmă (17.02.2015) Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești adryan77 :

    re
    De ce nu se bat echipele bune din alte campionate, daca e asa de valoros?

    cu 10 ani în urmă (17.02.2015) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii