Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

CSM CSU Oradea se impune categoric în fața celor de la SCM U Craiova

Valentin Todea

Valentin Todea
28.02.2016

Formația pregătită de Cristian Achim a obținut o victorie convingătoare pe teren propriu în disputa cu SCM U Craiova, scor 98-76. Pe sferturi scorul a fost 23-15, 23-20, 26-17, 26-24. Cinci jucători ai grupării oaspete au fost eliminați, fiind nevoită să evolueze la un moment dat cu 4 sportivi pe teren.

Sean Barnette a fost cel mai bun jucător al orădenilor cu 23 de puncte, 12 recuperări, 5 pase decisive și 4 intercepții. De cealaltă parte, Mladen Pantic a fost cel mai bun marcator al alb-albaștrilor cu 13 puncte.

141 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea andreicovici :

    Rușine !!!!
    Rușine să va fie, olteni...Azi ați batjocorit în ultimul hal acest sport !

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Meci
    Nu inteleg daca faulturile au fost facute la cererea antrenorului sau impotriva antrenorului. Nu ar avea sens prima varianta din moment ce Craiovenii nu au fost dezavantajati, dar a venit acel time-out fulger si a inceput totul. O rusine oricum, total anti-sportiv, sa iti bati joc de cei care vor sa vada baschet si de fanii de acasa. Partea buna pentru Oradea e ca oricum castigam, in sfertul 3 aveam deja 20 de puncte si se jucase serios. Hai Oradea.

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    La cerere a fost, deci prima varianta...am auzit toti cei care ne-am uitat la tv.

    Eu cred ca imi fac buletin de Oradea!

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Incredibil
      Nu pot sa imi explic asa ceva, s-a crezut dezavantajat?

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Who knows? Adica acolo toata lumea vorbetse pe banca o engleza din 3,4 cuvinte si nearticulate...si dintr-o data a cerut time-out, a zis "ok, foul every attack" sau ceva de genu si asta a fost...ceri timeout pt o propozitie...interesant.

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Haos
      Maine ma uit la reluare dimineata sa vad ce reactii au fost per general. Daca e asa, imi cer scuze adminilor si fanilor Craioveni, dar acest imbecil de Popovic trebiuie sa fie suspendat drastic si sa isi dea demisia de onoare, daca mai are asa ceva.

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea ts_cata :

    ...
    Pana acum nu am intervenit dar cu rscul da a lua ban sau sute minusuri sau injuraturi s-a demonstrat ca echipa Craiovei este condusa de niste gunoaie (atat din birouri cat si de pe banca sau teren). Cvartetul Toma - Popovic - Burlacu -Popescu ar trebui sa nu mai iasa din Craiova. Nu pot sa judec arbitrajul (in sala nu ai reluari si totl e la cald) dar cred ca nu exista echipa care sa nu fi fost/sa se fi crezut nedreptatita. Ceea ce a foscut Craiova in seara asta e bataie de joc pentru tot ce insemana baschet. O echipa cladita dupa chipul si asemanarea lui Toma si Burlacu.

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe alexbaschet:

      Burlacu.....
      Burlacu este un jucător mare care nu trebuie judecat după un singur meci.Sa ne readucem aminte câte meciuri a câștigat singur atât la Ploiești cât și la echipa actuala , Craiova. Cat despre tactica din ultimul sfert a lui Popovic de a fault a la fiecare faza de atac a Orădenilor a fost o lipsa totala de interes a lui Popovic, cel care la fiecare timeout nu le spunea decât 6 cuvinte jucătorilor săi !

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Este mare și tot ce îl reprezintă este gunoiul verbal și masturbație în față copiilor, un mare caracter, ne-am lipsi cu drag de el!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      *masturbarea(tastatură google este mai rea ca almanahele)

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Hai să nu îl idolatrizăm, cred ca știm toți ce caracter are, cum se comporta și care îi gestul lui favorit, sunt curios cum s-ar simții dacă un tip s-ar tot...... În față fiicei lui (habar nu am dacă sunt și burlăci juniori în ecuație)

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu JCN :

    Jcn
    Nici un pic de respect pentru competitie, pentru baschet nici macar pentru proprii suporteri. Astazi echipa asta a avut exact caracterul aratat de burlacu de-a lungul anilor. Rusine.
    Referitor la meci, Hargrove mi se pare ca e scos din joc de sârbi, poate doar mi se pare.

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • CSM CSU Oradea Robert:

      Hargrove
      Nu ti se pare, asa si este!S-au aliat toti si nu mai are nici o sansa el!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Andrei<3Scm :

    Jenant
    Aveți mare dreptate. Rușinoasa abordarea echipei. Nu pot sa înțeleg de ce au facut asta...

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet :

    Craiova
    Mizerie ,umilință,nu ar fi meritat sa se dea mana cu ei ,la sfarsitul meciului ,asta inseamna sa minti sportul acesti golani ai baschetului devalizeaza acest oras si sezonul urmator se muta in altul , federatis are ceva de zis oare?? Pe pitesti a penalizat o cu 3pct si a fost suficient sa o ingroape îmi face impresia ca antrenorul nu mai stăpâneste aceasta echipa

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu gyke :

    mizerie
    Ati spus deja tot ce trebuia spus.

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Tomy :

    30 de minute de baschet
    Salutare... Nu stiu daca sa ma bucur pentru victorie sau sa fiu fiu suparat pentru mascarada din ultimul sfert. Poate un pic ambele.

    In primele trei sferturi am reusit sa jucam un baschet convingator fara motoarele turate la maxim. Mi s-a parut mai mult un meci de antrenament cu un "sparing partner" decat o confruntare demna de top 6.

    Cu regularitate felicit adversarul indiferent de rezultat, insa azi nu am nici cel mai mic motiv sa o fac. Nu am inteles deloc atitudinea jucatorilor craioveni. O fi fost o refulare impotriva antrenorului? Un protest la adresa arbitrajului? (nu cred ca a fost cazul absolut deloc). Asa ceva nu am vazut de cand urmaresc baschet si sunt deja mai bine de doua decenii de cand fac asta activ si cu regularitate.

    Jucatorii olteni pur si simplu si-au batut joc de sport, de baschet, de suporteri... atat de cei proprii, care ii sustin cu frenezie, cat si de oradenii care au ales sa dea bani pe un bilet si sa vada un spectacol sportiv intr-o seara de duminica.

    O victorie amara pe fondul unui noncombat scarbos...

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Felicitari Oradea!!!
    La înfrângere incep zvonurile!!!! Un zvon, pe care il cred nefondată, spune ca Sapera vrea la Craiova in Play off! Prostii, as spune! Dar nu stiu daca nu ar fi de dorit ca prostia sa devina realitate! Felicitări Oradea! Felicitări Barnette! Ati avut un obiectiv usor in seara asta!!! Sa speram ca, pe viitor, sa putem sa facem , mai bine, fata confruntării!!!
    RUSINE Popescu, Micic si Popovic!!!!

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • BC CSU Sibiu un ardelean:

      Gully
      Vezi ca se poate si civilizat!!!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Gully
      Eu tot timpul am fost civilizat! Doar persoane "nepregătite" interpretează ironiile drept jigniri! Eu, tot timpul m-am luptat cu o intreaga comunitate formata in jurul clujului pentru respect fata de fanii olteni si fata de jucătorii olteni! Aseară jucătorii olteni m-au trădat in bloc! Ma simt ca un subiect in bancurile cu prosti in care prostul cel mai mare sunt eu! Păcat de copiii implicati in baschet în Craiova intruucat sunt de 100 de ori mai multi decat erau acum 10 ani...si cred ca aproximez in minus! Păcat de oamenii care umplu Sala Polivalenta fin Craiova! Erau din ce in ce mai multi chiar daca erau si suporteri ai altor sporturi obisnuiti cu alt gen de comportament! Astfel de atitudine ai IDOLILOR acestor copii vor goli sălile de spectatori si nu rezultatele slabe! Păcat! MARE păcat! Dar eu voi merge in continuare la sală dar nu cred că am sa fiu la fel de înflăcărat! Imi cer scuze de mărimea textului..........

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Respectul se câștiga prin atitudine, nu se vinde la tarabă și nici nu se obține pe principiul "ase vreu io" iar ironiile și "nepregătite" nu sunt dovadă de civilizatie,! Mai încolo nu am citit....

      Apropo, 1 punct se obține de la linia de libere, două puncte fin interiorul semicercului și 3 din afara lui, faultul antispportiv se acorda pentru greșeli antisportive iar gol se striga la fotbal sau când vedem pe cineva cu capul gol, pe dinăuntru, iar eu nu sunt ironic ci doar super civilizat și vreau doar să îmi expun diacriticele!

      Evident ca sunt ironic!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • SCM "U" Craiova alb&albastru:

      hello hell!
      ....back to the court :) mare dreptate ai cu respectu', si io l-am cautat pentru "unii" din fanii clujeni prin toata craiova.... nu se gaseste... asta e!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Ah, da, vechiul meu dușman! Erau mai faine certurile noastre....... Și erau la subiect! Cât despre respect, mai bine am renunța să il impunem și am începe să vorbim mai mult la subiect...... Hai noroc și vezi să nu-ti tocești prea tare pingelele umblând după respect prin Craiova, hai la Cluj și vezi cum sta treabă, nu de altă dar aici îi următorul meci!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Piei drace!
      A întreba "iadul" cati dusmani are e ca si cum ai întreba țiganul de cate ori a furat.....

      cu 9 ani în urmă (04.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Neică, dacă nu înțelegi nu înseamnă ca are cineva treabă cu tine ci pur și simplu înseamnă ca nu înțelegi, la fel și cu mesajele, dacă nu le vezi nu înseamnă ca tu ai postat doar chestii grozave ci doar ca nu sunt vizibile din prima, dar cu puțină perseverență se pot vedea/lectura! Așa ca mai bine să ne mutam dintre birjari la sportul denumit baschet!

      cu 9 ani în urmă (04.03.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Ciudat
    Il intrebasem pe Popa la sfarsit de ce au facut asta si dadea din umeri, era total debusolat. Pur si simplu nu imi explic atitudinea antrenorului, dar in acelasi timp respect fanii craiovei care apreciaza sportul si onestitatea.

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu JCN :

    Jcn
    Motivul pare un mister, arbitrajul e exclus pentru ca Oradea a controlat in totalitate jocul. Ceva e putred acolo

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea corleone :

    mizerie
    Sistemul campionatului din acest sezon - faptul ca o data ajuns in 1-6 prinzi playoff-ul oricum - incepe sa-si arate minusurile. Unele echipe care si-au atins deja obiectivul incep sa-si bata joc de competitie, de celelalte echipe si de suporteri. Spre apararea fedratiei, in momentul in care s-a propus acest sistem, nu s-au gandit probabil la astfel de demonstratii de lipsa totala de fair-play.

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      sibiu
      Noi ne am atins obiectivul, dar nu cred că poti spune ca ne batem joc de competitie. Craiova e un caz singular, interesant cum a reusit in jumatate de campionat sa devina cea mai detestabilă echipa post asesoft...

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • CSM CSU Oradea corleone:

      Sibiu
      Nu m-am referit nicio secunda la Sibiu.

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Ce mah????
      Voi, Sighiii ar trebui sa plecati capul cand vine vorba de buna_purtare! La Craiova, cand ati pierdut plini de mândrie, ati îndrăznit să ne injurati jucătorii la ei acasă! Cei cinci suporteri primiti cu căldura in Polivalenta, au îndrăznit să arunce invective unui jucător al Craiovei uitând de faptul ca nu prea e civilizat... Deci .... #gangbangardeal ????

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Îți dai seamă, marele jucător al craioveni, o jucat și el în cupă orașelor necanalizate și gata îi mare! Nu înțeleg cum au putut sibienii să nu îi facă monument!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • BC CSU Sibiu gyke:

      ok
      Uite, plec eu capul.
      Sa fi si tu fericit.
      La cei săraci cu duhul...

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Nu-l pleca, sau pleaca-l în față unei valori, nu alimenta orgoliul nonvalorii!!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      :)
      Dupa meciul de azi imi pare rau daca au fost injurati jucatorii vostrii atunci cand am jucat la Craiova. Cativa trebuiau scuipati intre ochi.

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      O pleca ... Nu o pleca ....nèm tu dom!
      Ardelene, ai grija sa nu plesneasca vreo vână de atâta extaz! Nu de alta dar iti reamintesc ca te afli in pozitia "ghiocel"! Adica ti-au dat "inapoiatii" aia de la Steaua de nu puteai duce! Dar neputinta era ardelenească, adica decentă....pe teren, ce dracu, ca suntem bărbati! Stiu ca la voi toata lumea tine cu echipa din orasul de nămol pana cand joaca Regina Balului, dar, in seara asta a jucat alta echipă! Lasă-i, Doamne Iartă-mă, pe ăia sa fie aroganti ca au cu ce..... Tu esti ca si câinele batut mar care latră de dincolo de gard.... #lame

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Cât o fost scoru azi, nu de altă dar tot uit! Cât despre Steaua, avem 2-1 la general și cel puțin eu le acord meritul pentru victorie așa ca ai onoarea și cotcodăcește la altă poartă!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea nexco :

    Rusine !!!
    RUSINE , RUSINE , RUSINE SCMU Craiova !!!!!!!

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova n0 name :

    Rusine Craiova
    Nu ma pot abtine. Oricum a-i pierde meciul il pierzi pe teren. Te lupti te zbati pana la capat nu cedezi chiar la 100 de puncte diferenta (eu personal am fost pe teren in divizia b cand steaua a batut craiova la peste 100 de puncte dar am ramas in teren pana la final). Nu este normal comportamentul antrenorului pentru ca el a cerut aceasta tactica. El a cerut asta jucatorilor si acestia au respectat ce le-a cerut antrenorul sa faca. Nu dati in jucatori eu unul ii felicit ca au facut ceea ce le cere antrenorul. Antrenorul face tactica de meci nu jucatorii. Parerea mea este ca antrenorul nu are nici o treaba. Il tine pe micic in teren obsesiv in conditiile in care popa ajuta echipa mult mai mult. Ma rog ... can can. Eu unu nu dau vina decat pe antrenor. Felicit jucatorii inca o data

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea cosmin_p2000 :

    burlacu (cu b mic)
    Asa cum spunea un cunoscut pe la mijlocul comentariilor aceasta echipa se aseamana din ce in ce mai mult cu caracterul lui burlacu (din nou cu b mic) secondat cu brio de Bogdan Popescu care este si el un locotenent vrednic la tampenii. Nici nu ma intereseaza motivele pentru care au facut aceste lucruri, cert este ca astept FEDERATIA sa ia masuri pentru desconsiderarea crasa a campionatului prin acest comportament total nesportiv, lucru pasibil de penalizari si amenzi.
    Felicitari jucatorilor oradeni pentru faptul ca au dat la sfarsit mana cu oltenii dovedind un spirit de fair-play iesit din comun.
    Hai Oradea!

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe alexbaschet:

      Nu înțeleg ....
      Ce masuri poate lua federatia la tactica tâmpită a lui Popovic ?! Burlacu ce vina are ? A făcut exact ce i-a spus antrenorul ....Haideti sa nu mai dam vina mereu pe un jucător care are antecedente , însă în seara aceasta nu a făcut nimic.....
      Cat despre Popovic, putem spune ca este principalul vinovat....Sapera este liber de contract..Poate ajunge la Craiova

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • CSM CSU Oradea minotauro:

      Corect
      Sunt de aceiasi parere, nu ai ce acuza jucatorii la faza asta, mai ales ca am fost in sala si am vazut ca dupa fiecare fault putin mai tare, jucatorii Craiovei isi cereau scuze adversarilor; Chiar si Burlacu dupa un capac pus la Barnette, in care americanul a cazut mai serios, s-a dus la el si l-a ajutat sa se ridice.
      Asa ca nu as da vina pe jucatori, iar referitor la Burlacu...clar nu e iubit de public, insa am vazut ca in relatia cu jucatorii adversi, se intelege bine, mai ales cu romanii, asa ca nu cred ca e asa drac impielitat.

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Totalbaschet.ro
    Atata timp cat clujeni pot pierde in fata unor sibieni si oradeni pot pierde in fata unor mureseni dar, daca da dracu ca vreo echipa din sud sa piardă in fata uneia din Allmighty ARDEAL, incepe Judecata Supremă! Bai frate....e ca tiganul olimpic la maté care nu stie ca unu' plus unu' face o pereche! Nu cred in faptul că pe acest site se poate discuta doar despre baschet! Avem prea mari orgolii legate de regiuni istorice/superioritati culturale/imbecilitati sportive!!! Deci, nu mă mai acuzati de apelative de can-can intrucat nu fac altceva decat sa-mi apar sărăcia si nevoile si...neamul!!!!!!
    Inca odata, felicitări Oradea pt meciul de asta seară!!!!!

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • CSM CSU Oradea cosmin_p2000:

      N-ai inteles nimic
      Si cum sa le spunem frate, suceveni? crede-ma ca la fel faceam si daca erau suceveni, brasoveni, sau din orice alt oras. E vorba de lipsa de respect pentru competitie si pentru noi, cei care am dat bani pe bilet sa vedem niste gunoaie cum isi bat joc de noi.

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Ieri grozăvi azi... Se vede treabă ca lipsă de caracter, onoare și decență este tot ce va caracterizează și Burlacu este zeul vostru(sau invers, nu-mi dau seamă pentru ca sunteți identici)! Cât despre Ardeal, ați putea să va dezinfectați când va apropiați de el!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Nico:

      ..............
      De fiecare data cand echipa Craiovei a venit la Oradea a fost foarte bine primita, atata de jucatori cat si de suporteri...asa ca nu cred ca e cazul sa bagi "orgoliile legate de regiunile istorice" la mijloc...se pare ca atitudinea unor jucatori de-ai Craiovei v-au adus aici....am fost sfidati de acesti "mari jucatori", atat noi cat si voi...

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • razv-an:

      copile
      una e sa pierzi si alta sa iti bati joc de sport, de suporteri, de sustinatorii de acasa ...

      ... sau te pomeni ca tie ti-a placut ce a facut mult iubita ta echipa??
      incearca sa arati ca esti mai destept decat ei. Macar incearca!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Atâta știu, atâta pot, atata fac!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      The road to Hell...
      E clar ca ai probleme cu diacriticele in limba română! Dar ai dreptate, azi am pierdut in mod mizerabil! Dar în fata celor de la Oradea! Sau voi sunteti un frlcdr gangbang in ceea ce priveste baschetul? Tineti cu cine castiga din 4 echipe? Nu mai contează! Astazi am primit o palma sportivă! Sper sa ne foloseasca!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • CSM CSU Oradea andreicovici:

      .
      N-ai cu cine, niște țărani !

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Sigur ca da, din limbist/ lingvist ai devenit Pruteanu! Și ca tot insiști află ca prin gunoiul și mizeriile pe care le împroșcați cu drag și spor ați reușit să ne faceți pe toți să nebucuram de necazul vostru și să il transformăm în motiv de sărbătoare!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Trist
      ....dar adevărat e ca si noi la fel! Ce zici? Sigur vom progresa ca si competitie, nu?

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Lol, vrei sa-ti desenez? Nu de altă dar in scris nu pricepi!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet :

    Penalizare
    Dle păun la dv la tv s a vazut mizeria??? Nu v a duhnit? Aveti ceva masuri spre bine baschetului ca aceste fosile sa dispară...dl ala comisar mare moralist o fi notat ceva in acea foaie ?? Sau o sa ne spuneti ca a fost o stratregie...

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe jeanpavel2 :

    bataie de joc.....
    Un joc frumos la Oradea..... dar totul a inceput cu nervii lui Popescu...a fost o faza cu fault pt Oradea... in care Popescu a tot vociferat la adresa arbitrilor..... daca era un arbitru gen Grigoras..... ar fi dat un tehnic pt proteste.... si poate s-ar fi calmat situatia... dar nu s-a dat ... si el a tot continuat.... nu stiu care e situatia la Craiova .... ce se intampla intre jucatori si conducere... puteau sa anunte Oradea ca nu se prezinta la meci si pierdeau cu 20-0 fara sa mai cheltuie bani cu hotel si transport... sper ca Federatia sa ia masuri impotriva Craiovei...si impotriva celor care se fac vinovati de acest comportament grosolan la adresa sportului... meciul trecut jucatorii Craiovei au fost aplaudati la Oradea... chiar daca nu toti sunt simpatizati dar sunt felicitati pt efortul depus in timpul jocului.... sper ca Scm Craiova sa nu devina Asesoft Ploiesti....cea mai hulita echipa .... bafta Craiova in meciurile, care vin...

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet :

    Pp
    Am convingerea ca nu antrenorul a dictat mizeria...

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Revelatie
    Postez un comentariu care nu imi apartine, preluat de la un suporter al CSM Oradea pe pagina echipei: "Am schimbat 2 vorbe cu Toma,managerul echipei din craiova. A zis citez :" in primele 2 sferturi am furat (Oradea) mai rău decât pe vremea asesoft si ca arbitri au fost cu noi tot meciu. I-am zis că habar n-are de baschet si să se lase . Jenant conducător."

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    micic
    Indiferent ce s-a intamplat in ultimul sfert, Micic a fost din alt film tot meciul. Nu are ce cauta la acest nivel. Nu se apara iar in atac stie doar unu la unu iar in acest meci nu a depasit pe nimeni

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    Toma
    Decizia a venit de la Toma. El a hotărât forma de protest iar antrenorul si jucătorii s-au conformat. După acest meci m-ați pierdut ca și suporter indiferent cu cine jucați.
    @gully chiar nu are legătură soțul cs echipa din aceasta seara s-a numit Craiova. Și daca se numea Barcelona sau Steaua Rosie, tot la fel reacționam. Am mers în seara asta la sala sa văd un spectacol baschetbalistic și ce am văzut în sfertul 4 m-a scârbit.

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • CSM CSU Oradea Tomy:

      Protest?
      Bine bine... protest... dar la adresa cui? Si cu ce motiv?

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      Mi-e scârbă
      Efectiv mi-a fost rușine ca și suporter pt ce au făcut.Din sală, clar s-a văzut altfel ,dar dacă așa a hotărât Toma nu știu de ce dorea să protesteze,poate la adresa boului de popovic.Cea mai abjectă prestație din ultimii ani.Am spus ca avem un pseudoantrenor(cel mai slab din primele 8),dar asta a întrecut orice.Scuze sportului și baschetului în special!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      @soso69
      Cand te prezinti cu 10 jucători la Oradea acasă, spune totul despre cum abordezi confruntarea! Si nu asta e problema cea mai mare....ci faptul ca nu comunici nimic! Te trezesti cu 30 min inainte de meci ca joci fara unul din cei mai importanti PGs din Liga Nationala!!! Ceva e mai mult decat putred! By the way....Vuksanovic (antrenorul secund) isi dezactiveaza contul de facebook !!!!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      Protest
      A fost nemulțumit la aproape fiecare decizie a arbitrului. Sincer mie nu mi s-a parut arbitraj părtinitor dar asa cum știm din sala e mai greu sa fim obiectivi. Cei care au urmărit meciul la tv pot spune mai multe. În sfertul 4 la primul fault din sfert, la Lucic s-au dat 2 libere deși și mie mi s-a părut fault jos. Era în primele 30 de sec ale sfertului și Toma s-a aplecat și a vorbit cu Pop ovi. Acesta a cerut TO și le-a cerut fault la fiecare faza. Când au ramas în 4 același Toma a vorbit cu Burlacu și acesta le-a transmis celor dîn teren sa nu mai facă fault.

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Am promis ca nu mai raspund la imbecilitati...
    Am prevazut dezastrul din momentul vcand am aflat de lipsa lui Johnson! Nu s-a comunicat nimic! Comunicarea e ca pe vremea cenzurii comuniste la clubul din Banie!!! Ba e accidentat, ba...si Bozovic e accidentat! Ca sa nu mai zic ca de Djurasovic - un activ la echipa - nu se mai aude nimic de luni de zile.....
    "Lăsati-ne sa ne vedem de treabă!", suna conducerea! Incep sa imi pun întrebări in ce consta TREABA!!! Sunt dezamăgit, dar asta nu e nimic! Incep sa fiu lipsit de sperantă!!! Păcat!!! #olteniinuuita

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Atunci tine-te de cuvânt și nu îți mai răspunde la mesaje!

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Hellitistule!
      Cum e cand te bucuri de faptul ca stai la pomana caprei vecinului cand capra ta e pe proţap la dusmani??? Eee??? #lameasfuck

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Grozav, acuma ai descoperit hashtagul, ce tare....... Nu murii de grijă caprei mele, în comparație cu a ta a mea are un rol nobil, hrănește pe cineva! Să le uram poftă bună!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet :

    Craiova
    Dragi suporteri craioveni ati fost trasi pe sfoară de acesti golani la sfarsitul campionatului o sa fiti lăsați cu ochii in soare burlacu v a luat banii si ceva jucători si se muta iar la ploiesti nu mai fiti asa partizani

    cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      Oare?!
      Nu știu dacă e așa.... Ce este cert e faptul ca de câțiva ani noi suntem lăsați cu ochii în soare după calificarea in playoff,"grație" tocătorului de bani Toma Marius

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet:

      Corect
      Acolo se toaca mulți bani prostul nu e prost destul pana nu e si fudul referirea este la toma , cu căruță de bani si o baba chioară poate menegeria o echipa de baschet in Romania

      cu 9 ani în urmă (28.02.2016)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești free666 :

    Meci
    In viata, dar mai ales in sport trebuie sa sti si sa pierzi. Jucatorii Craiovei au avut o atitudine de lumea a treia, o atitudine de speta joasa. Un jucator profesionist trebuie sa aiba un comportament pe care il impune sportul si competitia. Si sa te califici in PO si sa-ti bati joc de spectatori si de jocul de baschet inseamna ca nu respecti intrecerea si o sa ramai in mintea oamenilor ca o echipa care nu sti sa pierzi.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Eugenb :

    free666
    Cred că de la sfârșitul sfertului 3 știau că o să piardă. Care a fost atitudinea de speță joasă? Nu știi ce este între jucători și antrenor. Probabil au ceva de împărțit. Cu toate că jucătorii craioveni au faultat exagerat nu am văzut vreun jucător al Oradei supărat. Înseamnă că nu au fost faulturi dure. Înseamnă că nu a fost ceva între jucătorii celor două echipe, doar ceva în tabăra Craiovei. Și atunci de ce jigniți?

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet:

      Aha
      Am inteles ati mers la oradea sa va spălați rufele in public si ati ales un loc plin de suporteri ....

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Eugenb:

      Oradea
      Acolo s-a nimerit. Nu aveți niciun merit.

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet:

      A naibii nimereala
      Dar stii ce miros mizerabil a lăsat in urma lătura (asa se spune la apa murdară după spălatul rufelor)aviz celor care s ar simti jigniti

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești free666 :

    Re
    Pai sa faci faulturi asa stiind ca nu ai nicio sansa la victorie. Nu e vorba de faulturi dure ci de faulturi care au stricat spectacolul. Trebuie sa pierzi cu demnitate si sa respecti adversarul daca este mai bun ca tine.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Eugenb:

      respect
      Unde nu ați fost respectați? De ce ți se pare că nu au avut demnitate?

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      Respect
      Nu au fost respectați pt ca ei jucau baschet iar Craiova leapșa. Ar trebui sa-și facă poze la brațe Markovic, Franklin, Barnette și sa vezi cât "respect" e acolo. Faptul ca nu păreau supărați și nu au reacționat este un merit al lor, nu arata ca nu au fost deranjați. Ce a făcut Craiova nu are nici o scuza. Nu mai încercați sa le luați apărarea. După acest meci îi pun pe toți în aceeași oala. Pana acum aveam 2 jucatori pe care nu îi vroiam în nici un caz la Oradea: Burlacu și Szijarto. Acum s-au mai adăugat 9 "jucători" și 2 "antrenori". Faceti-le contract pe viață dacă vi s-a părut normala atitudinea lor.

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • BCM U FC Argeș Pitești free666 :

    Re
    Pai s-au comportat ca la clasa zero, trebuiau sa joace pana la final un baschet normal, sau sa iasa de pe teren daca nu mai aveau chef.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu un ardelean :

    Craiova
    Craiova trebuia sa joace meciu pana la sfarsit, iar daca dupa sfertul 3 si-au dat seama ca meciul e oricum pierdut, puteau in sfertul 4 sa joace doar la spectacol, sau puteau sa antreneze diferite situatii de atac, diferite scheme, care in meciurile viitoare le-ar fi putut fi de folos. Un antrenor destept, ar fi fructificat altfel acest sfert 4, plus ca ar fi contat mult si pt spectatori.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu Fr3aksway :

    Burlacule esti o mizerie
    V-ati facut o gasca de nota 10 in frunte cu Burlacu, Popescu, Negoitescu, Micic si Bureau. Noul Asesoft!

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Eugenb:

      Sibiu
      Uimește-mă, cu ce te-a deranjat Bureau?

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • BC CSU Sibiu Fr3aksway:

      .
      Lasa ca nici el nu-i departe de Burlacu si Popescu. Adu-ti aminte de altercatia aia de acum 3 ani cu Krstanovic, cand s-a dus sa-l bata si a fugit dupa el la vestiare.

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Mr game :

    Craiova
    Este bine sa va revizuiti comportamentul macar in al 12 ceas. Prin oameni ca voi tara este pusa la zid, la marginea prapastiei.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Mr game :

    !
    Nu cumva Burlacu este capitanul echipei, nu cumva el trebuia sa fie un exemplu si sa ia atitudine privind desfasurarea comportarii marsave a echipei.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      Nu
      Marsav si burlacu sunt sinonime asa ca e imposibil ce ai scris mai sus :)

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Mr game :

    Re
    Eu nu ma supar pentru voturile negative ale suporterilo olteni si nu o sa-i jignesc. Fiecare voteaza cum vrea la un comentariu care nu-i convine.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Mr game :

    JCN
    De ce primesc cu minus la tot ce scriu, nu cred ca m-am luat de nimeni!

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      Mr game
      Pentru ca nu toti pot accepta adevarul. Ignora-le.

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Mr game :

    Re
    Daca au ceva de spus sa le spuna in fata, nu sa te loveasca miseleste pe la spate fara nicio explicatie.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova leo sima :

    POPOVIC VARZA
    Decat sa pierdem la 20 de puncte si sa facem faze jenante la sarsitul meciului,mai bine nu ne prezentam.Popovic cel mai slab antrenor...

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea 3punkte :

    B de lacu
    Cum a putut sã ajungã cãpitan la orice echipã si la nationalã un individ ca mr B....cu? Hargrove trebuie sã gãseascã alti colegi de echipã si echipã dacã vrea sã continuie in LNBM din septembrie.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor :

    Craiova doar cu numele!
    Cerem scuze intregii suflari baschetbalistice din Romania pentru reprezentatia sub orice critica oferita la meciul cu CSU Oradea si va garantam ca asa ceva NU ne reprezinta,indiferent de patima cu care ne sustinem echipa favorita!Ce se intampla acum la acest club nu ne apartine si este totodata intolerabil fata de comunitatea locala care sustine aceasta activitate.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor:

      P.S.
      Fie si daca prin absurd am fi fost masacrati de arbitrii(ceea ce numai o minte maladiva ar putea invoca la acest meci)nu acesta este spiritul Craiovei,cea care si-a castigat respectul si admiratia in sportul romanesc tocmai luptand impotriva nedreptatilor si abuzurilor,niciodata mimand competitia si desconsiderand onoarea sportiva,publicul si telespectatorii!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor :

    Baschet
    Revenind la normalitate,Oradea are de departe cel mai articulat joc de echipa din toata liga,atentie,sub conducerea unui tehnician roman!
    Noi nu am avut in primul rand PG,apoi Pilcevic,Micic si Popescu chiar nu sunt jucatori cu care sa ai aspiratii inalte.
    Am citit multe comentarii ale craiovenilor in care-i faceau praf pe Popovic si legiunea sarba,pe antrenor pentru profunda nepricepere,pe jucatori pentru modul elegant spus deficitar in care se comporta cu colegii americani.Am evitat subiectul,avand si oarece dubii ca lucrurile ar sta exact asa.Iata insa ca vin numerosi suporteri ai altor echipe din tara si puncteaza exact aceste lucruri,asa ca nu cred ca ar mai fi loc de dubii,ci doar de corectii,cat inca mai e timp!

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    suporteri
    Nimeni nu poate acuza suporterii craioveni pt ce s-a intamplat aseara si chiar cred ca acestia au suferit cel mai mult in acest meci.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet :

    Craiova
    Suporterii sunt ok orasul vibrează la sport ce este foarte important ,cum este posibil ca acesti trecători prin acest oras sa li se permită sa terfeleasca o intreaga comunitate, asa ceva nu se poate trece cu vederea cu orice risc sa piardă restul meciurilor cred ca onoarea e mai importanta vezi energia uita ca lupta pana la capăt cu ce are ,cine te crezi tu sa faci non combat in teren???popovici era si el uluit fara reactie asta s a dictat peste capul lui din pacate nu el antrena,iubitorii baschetului din tara s au descărcat pe voi acum dar privind la rece va compatimeste pe voi suporteri craioveni pentru ca ati trasi pe sfoara

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe horia_craiova :

    Scuze tuturor iubitorilor de sport din Romania
    Noi, cetatenii orasului Craiova ne cerem scuze in fata iubitorilor de sport din intreaga tara pentru prestatia lipsita de cel mai elemtar spirit de fair-play pe care o echipa de mercenari, condusa de niste hrapareti delapidatori au avut-o in meciul cu ORADEA. De mult timp tot trag semnale si arat ca acesti indivizi, care astazi imbraca un tricou cu emblema orasului CRAIOVA nu au minim in comun cu sportul ci sunt adunati aici pentru a devaliza bugetul local, impreuna cu conducerea manageriala a sectiei de baschet. iata ca gunoiul a iesit de sub pres, fiind scos chiar de cei care il ascund, intr-un moment de bataie de jocsi dispret fata de tot ce le-a oferit acest oras.
    La final va ramane o pata asupra comunitatii sportive din Craiova, pata pentru care noi, contribuabilii onesti nu avem nicio vina. Mercenarii vor pleca si ne vor lasa, pe langa bugetul devalizat si o rusine pentru care este novoie sa curga multa apa pe Jiu pentru a putea fi spalata.
    SPERAM CA MACAR ACUM, CINE TREBUIE SA SE SESIZEZE SA O FACA SI SA IMPRASTIE ACEST CUIB DE VIESPII, CARE DEVALIZEAZA BANUL PUBLIC SI TOTODATA (DE PARCA NU AR FI DE-AJUNS) NE FACE SI DE RUSINE IN TARA....

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Tomy :

    point taken...
    Salutare... ultimele comentarii, mai la rece, demonstreaza ca suporterii craioveni au decenta si spirit de fair play. Intr-adevar suporterii de baschet din Romania au desonsiderat, pe buna dreptate, ce s-a intamplat in sfertul 4 ieri, insa adevaratele "victime" ale acestui episod sunt tocmai acesti suporteri care sunt si ei suparati. Eu unul empatizez cu voi si as fi la fel de suparat daca cineva din Oradea ar lua o asemenea decizie. Nu stiu cine a luat decizia pana la urma, managerul, antrenorul, capitanul... si nu stim nici motivele care au dus la aceasta abordare, insa acest episod poate fi un "wake up call" pentru fenomenul baschetbalistic oltean. Va doresc mult succes si sa va rezolvati problemele la nivel de club.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet :

    Onoare
    Burlacu presedinte de onoare la csm ploiesti ;craioveni onoarea lui cică acolo e ,il bagi in casa ta ii dai sa mănânce si uite ce iti face....poate oare valoarea de joc sa primeze înaintea onoarei pentru ca burlacu e un jucător bun asta nimeni nu o poate nega...

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Bluelion70 :

    Umilinta
    Umilinta si rusine asta am simtit. De aseara tot caut si caut un motiv pt ce s-a intamplat si nu gasesc. Cata dreptate au avut spectatorii strigand "rusine". Traim un deja-vu. Pacaliciul manager toma (nu merita litera mare) mai distruge inca o data echipa Craiovei. Nu inteleg de ce a fost reprimit la club dupa ce plecase. Singura diferenta fata de anul trecut este ca nu mai iese ca paduchele in frunte, sta ascuns. Ma repet, imi este rusine pt ce s-a intamplat. Oare jucatorilor nu le-a fost rusine? Daca nu le-a fost de spectatorii Oradei care venisera sa vada un spectacol, nu s-au gandit cum vor fi primiti in Polivalenta? Cat tupeu sa mai aiba toma si Popovic sa ne ceara sa ii sustinem? Cum vor justifica prestatia din sfertul patru? Ii asigur pe oradeni ca si noua ne e rusine si ne cerem scuze pt ce au trait pe viu.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Nu vreau sa supar pe nimeni, eu nu prea comentez despre echipe adverse, am ce am cu anumite atitudini si cu anumiti jucatori pe care nu ii voi ierta veci oricata suparare ar provoca asta. Dar...
    Sa nu uitam pata de pe imaginea Craiovei din 2010, oare pt chestia aia cand isi va cere cineva scuze(macar scuze)? Cand, domnilor? Daca ce s-a intamplat aseara a fost urat, ce s-a intamplat atunci a fost groaznic...Cine nu stie despre ce ii vorba sa incerce un mci exercitiu de memorie, eu inca nu am uitat.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Detaliază!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      2010...e primavara, e soare la Cluj. Vine Craiova in vizita sa joace cu U Mobitelco la vremea aia. Regula cu un jucator roman pe teren exista si atunci. Craiova ocupa penultimul loc, Gladiator(echipa lui Roschnafsky) e pe ultimul loc. Era ultima etapa inainte playout, iar partea mult mai usoara pt a evita retrogradarea era sa ocupi ultimul loc inainte de playout. Craiova nu mai putea face lucrul acesta decat daca nu obtinea niciun punct din disputa cu U(aproape imposibil la baschet as zice). Totul a mers normal 3 sferturi, iar spre finalul sfertului 4, cand inca mai erau cateva minute, Craiova introduce 5 straini pe teren. Se joaca timp de un minut, toata lumea sare in sus, banca noastra cu Pintea, Tenter reclama acest lucru, arbitri opresc meciul, discutii la masa, li se atrage atentia. Nu se schimba nimic, ei insista si joaca ultimele minute cu 5 straini. Bineinteles intre timp arbitri mai opresc o data meciul si le spun ca joaca cu 5 straini, nimeni nu intelege ce se intampla. De pe banca Craiovei e un "nu conteaza" general. Craiova pierde la masa verde cu 20-0...rezulta 0 puncte si ultimul loc. Craiova se salveaza, Gladiatorii retrogradeaza. Mai dau si alte detalii? Asta asa ca un remember pt un moment foarte dureros...

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      *arbitirii...mama masii de lb romana

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • razv-an:

      strategii
      Din cate tin minte li s-a atras atentia in momentul schimbarii, nu dupa un min.... Dar pana una alta e tot o strategie. Da, fentezi baschetul si bunul simt dar oricum nu se compara cu ce au facut ieri la Oradea.
      Atunci (in 2010) vroia sa se alature Asesoftului la categoria meciuri pierdute cu 20-0 - desi atunci altele au fost motivele forfeit-ului, acum au vrut sa fie singuri in clasamentul rusinii

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Aseara s-a pacalit un meci da care nu depinde soarta vreunei echipe, pe cand atunci totusi s-a decis soarta unor echipe, a fost ceva foarte urat si nimeni nu a zis nici macar scuze. Eu tin minte ca s-a jucta un pic pana s-a trezit lumea, dar poate gresesc...oricum a fost urat de tot, sa insisti efectiv sa joci asa si dupa ce ti se atrage atentia, doar ca sa fii 300000% sigur ca se intampla o magarie...
      Din pacate chestia asta a uitat-o lumea...

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca hell:

      !
      Acuma îmi aduc aminte, am fost la acel meci! Până la urmă cred ca ar trebui văzut ce au urmărit, ar trebui făcute niște calcule, mizerii de genu nu se fac gratuit!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe cld :

    Rusine noua...
    In calitate de suporter al echipei din Craiova, imi este rusine... Nu pot sa cred ca se poate intampla asa ceva, sunt multi suporteri care au sustinut neconditionat echipa, iar problema nu mai este ca nu au respect fata de echipa adversa, suporterii celorlalte echipe sau fata de proprii suporteri, problema este ca nu au respect pentru ei insisi. Imi este rusine si cu anumiti suporteri craioveni care scriu pe acest site si isi varsa frustrarile, stiu ca uneori nu ei au inceput jignirile, dar oamenii inteligenti evita anumite discutii.
    Toata stima echipelor care lupta pana in ultima secunda, rusine noua!!! Nu conteaza castigatorul, conteaza lupta corecta si cinstita!

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Noutati
    Exista vreo stire sau comunicat din partea clubului din Craiova sau a Federatiei cu privire la actiunile lui Toma? Acest om ar trebui suspendat din baschet pe termen nedefinit, si cel putin amenzi usturatoare pentru staff si jucatori. Una e sa ti se dicteze sa distrugi un meci, dar te executi doar daca nu ai nici un pic de onoare sau bun simt. Popovic cu acel timeout, si jucatorii care nu au gandit inainte sa faca asa ceva. Nu inteleg de ce, de frica? Nu cred ca Toma dadea afara o intreaga echipa daca refuzau toti. Rusine, inca o data.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Toma
      Bineinteles, acest individ statea cu gulerul ridicat la pulovar in spatele bancii si urla la arbitrii tot meciul, la fiecare faza avea ceva de comentat, dar i s-a rupt filmul dupa faultul la Lucic si trimiterea lui la libere. Nu stiu care dintre arbitrii a gresit la acea faza, dar inclusiv jucatorii CSM-ului si marele Stoica erau derutati de decizie.

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea cikosh :

    caracter
    tot ce sa intamplat aseara lasa un gust amar.... dar daca nu esti lipsit de caracter, e bine sa fii lasat impace.... sa nu dam importanta prea mare.... nu e bine sa te pui cu prosti... tot respectul pentru majoritatea suporterilor olteni, dar in schimb pentru conducerea echipei si jucatorilor un singur lucru: "Dumnezeu nu bate cu parul".

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea cikosh :

    caracter
    tot ce sa intamplat aseara lasa un gust amar.... dar daca nu esti lipsit de caracter, e bine sa fii lasat impace.... sa nu dam importanta prea mare.... nu e bine sa te pui cu prosti... tot respectul pentru majoritatea suporterilor olteni, dar in schimb pentru conducerea echipei si jucatorilor un singur lucru: "Dumnezeu nu bate cu parul".

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova lvx :

    :(
    Sunt rusinat de atitudinea echipei. Trebuie sa stii sa pierzi. La un meci de baschet trebuie sa fie spectacol si atmosfera pozitiva. Pe Bryant l-a ovationat toata arena lui Bulls desi au fost rivali 20 de ani. Noi faultam pana ramanem 4 pe teren :(. Desi imi doream mult sa invingem la Oradea, am tot respectul pentru ei si pentru cum au jucat. La noi iar s-au coalizat sarbii, Hargrove nu a primit pase utile, Bureau nu prea joaca pe postul lui. Pacat, avem jucatori de valoare si ne batem joc.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu bogdan04 :

    Ivx
    Daca te referi la Kobe, da a fost ovationat si de toata arena din Chicago, insa LA Lakers sunt rivali cu Boston Celtics, nu cu Chicago, nu ca ar conta foarte mult, ca oricum a fost aplaudat peste tot, inclusiv in Boston..dar da am inteles ce ai vrut sa transmiti.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Oare asa ar fi bine?
    Oare cea mai buna reactie a fanilor olteni ar trebui sa fie prezenta intr-un numar foarte mare in ploivalenta la meciul cu sibiul si tot meciul sa scandal:" rusine sa ca fie!"? Oare asta ar scoate in evidenta importanta pe care, noi, fanii Craiovei o acordam acestui sport? Oare de ce mi se pare un deja vu cu referire directa la sezonul 2013-14 cand, cdlificati in playoff, am boicotat meciul (ca doar nu a mai fost nevoie de altul) pt ca "jucătorii" sa plece in vacantă motivand ca nu au fost platiti corespunzator????
    De ce nu răspunde nimeni la aceste intrebari? Raspunsul e simplu: pt cs sîntem putini si nu contăm!!!!
    #toatalumealameci

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Autocorrectu' lu' peste
      Sper sa întelegeti ce am vrut sa scriu! Se pare ca e săptămâna tradarilor! Inclusiv tastatura telefonului considera ca e mai desteapta ca mine... E o tema de meditat!

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu bogdan04 :

    Gull
    Puteti protesta in diferite feluri, important este sa fiti luati in seama de catre conducerea clubului! puteti afisa si un banner cu referire la atitudinea echipei in deplasarea la Oradea.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe MoBuckets :

    Popovic loveste din nou
    Acest Popovic isi bate joc de tot ce inseamna Craiova baschet , voi in continuare blamati jucatorii fara sa vedeti unde e "caancerul" , in persoana lui Oliver Popovic , care niciodata n-a fost un antrenor adevarat , e zero barat
    Pentru deciziile luate el e raspunzator , jucatorii nu au nici o vina
    #Popovic_OUT

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Esti nostim!
      Pai ai tu impresia ca Popovic e un fel de stapan p-aici???Nicidecum,e doar unul dintre sobolani!Marele castig din toata aceasta umilinta este faptul ca aproape in totalitate,craioveni sau din alte orase,si-au dat seama cum stau lucrurile la noi!Drept urmare astept comentariile lui fan craiova,inteleg ca intarziate prin prisma faptului ca dumnealui exceleaza la capitolul viata privata(asa cum ne apostrofa intr-un comentariu anterior),prin care sa faca lumina si sa ne explice,pertinent desigur(e singurul pertinent,restul n-au batut mingea nici in curtea scolii)cum mizeria etalata in toata splendoarea ei este doar o iluzie optica a tuturor,combinata cu o conspiratie a unor forte malefice,care vor sa destabilizeze o situatie superba,cel putin de nivelul Real Madrid sau Fenerbahce...

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova b1 :

    b1
    Suporterii Craiovei doresc doar baschet mai valoros, de la an la an. Daca e posibil, cel mai valoros in Romania.
    In niciun caz nu doresc prestatii de genul celei de la Oradea. Personal, imi exprim regretul si indignarea.

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe spectator :

    Pacat
    Pacat , mare pacat de ce s-a intamplat aseara.Cred ca atunci cand a dat indicatia nici Popovic nu credea ca o sa iasa asa si o sa ramana in 4 jucatori.Decat sa procedeze in felul acesta , mai bine trimitea in teren jucatorii care nu joaca decat cateva secunde , dar el a ales alta forma de protest. Ati vazut ce bine au jucat romanii de la Tg Jiu dupa ce au plecat vedetele. La Tg Jiu sau la Pitesti daca jucatorii nu asculta indicatiile antrenorului nu este bine, la Craiova daca asculta indicatiile antrenorului tot nu este bine. Ce fel de suporteri sunt aceia care vor sa fluiere echipa la meciurile ce vor urma acasa? Cred ca cel mai bine este sa ii incurajati deoarece jocul echipei s-a schimbat in rau dupa ce a reaparut copilul de suflet al antrenorului ,, Micic,,. Ce meci au facut in cupa cu Tg Mures fara Micic si cu Hargrove abia venit!Asa ceva nu se poate uita usor, erau aceiasi jucatori blamati azi. Oare toti jucatorii trebuie sa fie facuti mercenari, chiar si cei care nu sunt bagati in teren de catre antrenorul sarb?

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baschhhet :

    Comunicat
    Domnilor Ok au gresit aparea un comunicat de presă dar la 24de ore nimic adică ei încă consideră ca ce au facut a fost normal ,federatia sta după colt sa vadă cum iese treaba cum e posibil ca acesti federali sa nu aibe opinie as vrea sa vad foaia comisarului de la meci ,

    cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Comunicat
      Unde e? Nu vad nici pe site nici pe Facebook

      cu 9 ani în urmă (29.02.2016)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii