Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Dinamo București învinge pe SCM U Craiova

Paul Olar

Paul Olar
02.11.2015

Dinamo București și-a revenit după eșecul din etapa precedentă. Echipa antrenată de Aleksandar Todorov a învins în această seară pe SCM U Craiova, scor 83-71.

Noah Dahlman a prestat excelent, americanul izbutind 24 de puncte, 13 recuperări, 4 recuperări și 3 intercepții. Karolis Babkauskas a contabilizat 23 de puncte, 3 recuperări și tot atâtea pase decisive, în timp ce Marko Sutalo a contribuit prin 12 puncte, 2 recuperări și 2 pase decisive.

În replică, Cătălin Burlacu s-a remarcat cu 19 puncte, 6 recuperări și un capac. Bozo Djurasovic a strâns 17 puncte, 5 recuperări și 2 pase decisive. Revenim cu cronica disputei!

35 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe BOBster :

    meci vandut
    Ce ar mai fi de spus...?!?!

    cu 10 ani în urmă (02.11.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    Da
    Cum de nu m-am gandit, bine ca ne-ai luminat

    cu 10 ani în urmă (02.11.2015) Raspunde
  • SCM "U" Craiova IonutLaur :

    Rusine
    Ar trebuii sa le fie rusine pentru a doua repriza...Daca au ajuns sa ia bataie de la o nou promovata e clar ce bataie o sa ia de la Oradea

    cu 10 ani în urmă (02.11.2015) Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    Execrabil!
    Hai sa nu dam impotenta si nesimtirea noastra pe scenarii fanteziste!Stie o lume intreaga ca Dinamo traieste aproape exclusiv din aruncarile de 3p si tu ii lasi sa-ti dea JUMATATE din punctele lor astfel...Stie toata lumea ca n-au talie si tu ii lasi sa faca 10 recuperari mai mult decat tine...Stie toata lumea ca nu au decat un singur conducator de joc si tu il lasi p-ala sa-ti dea cu terenul in cap...Te omoara singurul jucator fara sut din tot campionatul,Dahlman...Jucatorii nostri au si ei o mare contributie la rusinea asta,dar o spun inca o data,avem cel mai prost antrenor din liga!

    cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe BOBster:

      de acord
      Concluzia mea este explicata de tine....fara scenarii!

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      popovici
      Da, cu litera mica. Nu stiu unde a antrenat si ce CV are dar astazi antrenorul bulgar a lui dinamo i-a dat o lectie. I-a citit jocul in prima jumatate, a mutat la pauza si le a dat cu terenul in cap.Pacat de munca lui Burlacu...

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @un moldovean
      Todorov e antrenor adevarat,nu mai tarziu decat sezonul precedent,in Bulgaria,cu o echipa mediocra precum are acum la Mimamo,a fost la un varf de unghie sa-i sufle titlul galonatei si bogatei Lukoil,ce-l avea pe Dee Brown la pupitru...

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe comentator :

    Slab antrenor
    Cel mai slab antrenor din istoria Craiovei ,care nu face nimic pe banca doarme ,nu stie ce sa faca ,nu foloseste jucatorii asa cum trebuie ,isi bate joc de banii Craiovei ,de anii lui Burlacu si Popescu ,de tineretea lui Negoitescu ,Damian ,Ciotlaus ,Stanescu si mai mult de cei aproape 3000 de oameni care vin in sala la Craiova !Rusine dle Popovic ,sa-I traduca cineva sa se duca acasa!

    cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Subscriu!
      Chiar nu mai e rost de asteptat,ca n-o sa vina zana Maseluta sa-l lumineze in somn...

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe BOBster:

      Atunci,
      Burlacu antrenor

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Bob
      Nu stiu daca o spui cu o tenta ironica,dar sunt convins ca ar fi mai bun decat sarbul asta care traieste intr-un univers paralel...

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe comentator:

      Craiova
      Daca la atii se mai accepta la acest asa zis antrenor ,nu are sens sa I se mai dea vreo sansa caci el in sferul 3 se laga de arbitraj in loc sa ia o masura pentru a schimba jocul echipei sale,ah dar normal nu stia ce sa faca :) si nici secundul nu mai avea cuvintele la el ,dar parca vad ca jucatorii sunt de vina managementul ,arbitrii si uite asa mai pacaleste lumea 3 4 etape :)sper sa ma insel

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe BOBster:

      Deloc ironic!!!
      Nu imi arde de ironii. L-am vazut de la primul meci oficial pe Catalin viitorul antrenor al Craiovei

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    johnson
    Ala micu e slabut tare...Nuvede jocul nu stie sa si puna in valoare coechipierii, nu baga de la 3, vai mama lui de guard american

    cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      Eu i am spus lui Buzestii inca de la meciul de cupa cu Steaua de la începutul sezonului....

      cu 10 ani în urmă (02.11.2015)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    @Buzestii
    Din păcate nu am ajuns la meci, as fi vrut sa vad asta așa ca ma abțin in a face prea multe comentarii. Sunt multe aspecte care nu se vad in stats insa din ce observ meciul l ați pierdut la recuperare nu la shoot de afara, shoot ați avut si voi, chiar procentaj mai bun.

    Este însă un lucru pe care nu l înțeleg la tine si o sa te rog sa mi explici, crezi ca Dinamo este o echipa de "bulan" care se bazează pe shoot ul de afara. Eu cred ca așa a fost construită echipa, cu asumarea riscurilor sa si o fure rău când nu merge. Face parte din valoarea lor împreună cu antrenorul si cu faptul ca sunt o echipa de sistem. Oamenii si au făcut treaba

    In rest foarte corecte observațiile tale, subscriu in special la treaba cu valoarea antrenorului vostru.
    Nu ma așteptam sa pierdeți

    cu 10 ani în urmă (02.11.2015) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    De ce?
    Covington după prestația din ultimul meci nu a intrat in primii 5 si a jucat 25 de minute iar ala mic după mai multe meciuri șterse a intrat titular si a jucat 35 de minute

    cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @canguru
      Nici eu n-am inteles miscarea cu Covington,n-am un rapuns.Ala micu' sta la alibi in spatele celor 11 pase decisive...Opinia mea este ca are calitati,dar e parca prea mult jucator de up and down,neavand nici un antrenor care sa-l struneasca si sa-l potenteze.
      Si acum sa-ti raspund in privinta lui Mimamo:intai de toate,evident ca ne-au batut in principal pe sut,au 39 de puncte de la 3,JUMATATE din totalul punctelor inscrise!!!Chiar daca avem procentajul un strop mai bun,avem 21 de puncte de afara,ti se par totuna cu 39???Evident ca este echipa de bulan,indiferent cat de metodic isi construieste jocul pentru a-si facilita acest procedeu,pur si simplu sta atarnata de aruncarile de afara,slabi sunt cei care n-au citit si nu contracareaza asta.Contraexemplu,Muresul este o echipa cu arma principala sutul de afara,dar nu sunt unilaterali ca Mimamo,au si joc cu oamenii mari,au si fastbreak,alt baschet.Punctul lor de rezistenta este Aco,foarte bun in a descifra si contracara jocul adversarelor,a ales jucatori care i se supun neconditionat,el este omul orchestra.

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      Re
      Dar Aco este parte a echipei, când evaluezi o echipa o faci luând in calcul toate resursele ei. Nu e ca si cum a avut ceva in plus. Înțelegi unde vreau da ajung?

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      re re
      Evident ca rationamentul tau este logic,eu am facut analiza separata si recunosc si faptul ca nu suport echipele anoste de soldatei,cu atat mai mare fiind dezamagirea infrangerilor in fata lor.

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor :

    Craiova
    Sigur,dupa analizele voastre foarte interesante nu ramane mare lucru de spus.As vrea insa sa punctez doua aspecte:
    1)toata lumea a trecut cu nepermisa usurinta peste absenta lui Micic,principalul marcator al echipei,omul care degaja multa energie in joc,si singurul capabil sa suplineasca prestatiile fundasilor atunci cand acestia au o zi cenusie.
    2)ma raliez opiniei celor care insista pe aducerea unui pivot clasic,cu un astfel de jucator de valoare rezonabila,Dinamo nu ne-ar fi dominat la recuperari,respectiv Dahlman n-ar fi facut niciodata acel dezastru prin apararea noastra sub panou,asa ca un schimb intre inexistentul Grubor si un centru nu este un moft,ci un "must"!

    cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • SCM "U" Craiova b1:

      just, e must
      Corect. Sunt de acord cu ambele afirmatii.
      In privinta unui pivot clasic, imi amintesc ce suparat am fost cand "a plecat" Tyler. "Intrase" bine ...

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor:

      b1
      Si mie mi-a placut,e cam rudimentar,dar e o forta a naturii,defensiv crea uriase probleme adversarilor(lejer 10reb+3blk/meci)

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • SCM "U" Craiova b1:

      asa
      Asa e. Nu avea mari veleitati. Dar, pentru acel moment, parea omul potrivit la locul potrivit.

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Big Ghitza :

    ...
    Prea multe comentarii negative la dresa antrenorului...dar daca aproape toti spuneti la fel s-ar putea sa aveti dreptate. Pun si eu o intrebare...daca luni va castiga craiova contra csm...lucru ce nu-mi doresc evident...atunci ce o sa mai comentati?..ca echipa e buna..o sa va placa si antrenoru.. in fine...campionatul este echilibrat..pot sa para orice fel de rezultate.. bafta tuturor!

    cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor:

      re
      Punctul de vedere transant al majoritatii este ca echipa nu joaca deloc precum una lucrata,pregatita tactic si redresata in joc de catre antrenor,ci ca una care traieste din realizarile personale si abnegatia jucatorilor,ori asta nu te poate scoate mereu din impas.

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • SCM "U" Craiova b1:

      avem ce comenta
      Stai linistit. Am fi avut ce comenta. De exemplu, ce bine ne-ar fi stat cu victorie la Dinamo si apoi cu Oradea.

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • CSM CSU Oradea Big Ghitza:

      ...
      Nu doresc polemici...nu sunt nelinistit...avem si noi destule probleme..si v-am urat si bafta mai departe...
      Rezultatele voastre sunt: victorie in deplasare la Pitesti!!..urmata di victorie contra Energiei!!..ati pierdut cu steaua...care e mare favorita la titlu impreuna cu clujul...apoi victorii normale cu timisoara si medias (+ 100 puncte acolo!!)...si o prima repriza buna cu dinamo..cu o cadere evidenta dupa pauza..dar cand dinamo prinde aripi e greu de batut..putine echipe o sa castige la dinamo!.. Mie nu mi se pare un start ratat...foarte posibil sa urmeze si o victorie cu csm..o echipa in deriva din pacate dupa accidentarea lui tibarna..cred ca tine un pic si de psihicul slab a lui achim jocul slab prestat cu pitestiul...dar asta e o alta poveste...
      Per total nu vad fondate atacurile la antrenor..dati-i un pic de timp sa se acomodeze cu campionatu..de ce nu il atacati pe popescu ca rateaza exasperant de sub cos?..v-a lipsit un jucator de baza...se vede si la alte echipe cat de mult conteaza asta...ma rog..aveti dreptul sa fiti exigenti...aveti 4-2 dupa un start cu meciuri grele..dar hai sa schimbam antrenorul dupa primul esec...

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova b1 :

    un moment!
    Un moment, te rog.
    Eu nu am atacat antrenorul.
    Spuneam, doar, ca am avea ce spune daca am batea Oradea. Mai degraba era o gluma...

    cu 10 ani în urmă (03.11.2015) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    2 meciuri!
    Personal am vazut 2 meciuri :unul pana-n pauza mare,unde am vazut o echipa a Craiovei asa cum vreau s-o vad mereu,dominandu-si clar adversarul,jucand cursiv si sutand din pozitii clare,iar al 2-lea meci cuprinzand sferturile 3 si 4 in care am vazut un NON-COMBAT din partea echipei Craiovei!.....CLAR SI DE NECONTESTAT!.....plimbare pe teren,MERS,NESIMTIRE ,LIPSA DE RESPECT FATA DE CULORILE CLUBULUI SI FATA DE SUPORTERI!
    Cu exceptia lui Djurasovic ,care a ramas acelasi jucator luptator din primele 2 sferturi,restul s-au transformat instant,dupa pauza mare, la un SEMN facut de cineva!.....poate ne spun si noua Popescu,Bojovic,Covington,Grubor,Johnson chiar si Burlacu pentru cine au jucat dupa pauza????....la meciul cu Oradea o sa aibe nevoie iar de public presupun,da?....acum ei pentru cine au jucat?????

    cu 10 ani în urmă (03.11.2015) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Micic
    Am un feeling ca nu o sa mai continue la Craiova!
    Vedem!:)

    cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe totalulbaschetilor:

      Drexler
      Nu cred sa fie vreun jucator la noi cu open-contract...Micic,Djurasovic si Burlacu sunt temelia echipei...

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Vestiar!
    2 din numele enumerate de tine nu se suporta,s-au luat la bataie in vestiar!!!....deci ....

    cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • SCM "U" Craiova blackworld94:

      Mda
      Deci Burlacu face legea in vestiar si il da afara pe Micic sa inteleg.. pai Burlacu asta cand el nu joaca nimic si il scoate Micic cu punctele sale, ce se intampla? Vede ca nu e omul ce aduce victoria, ca nu are dreptate mereu si se ia de ceilalti?

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    • SCM "U" Craiova blackworld94:

      Stanescu
      Sa-l faca el pe Stanescu sa joace ceva atunci .. ca sta omul numai la KFC, se pare ca ii prieste.

      cu 10 ani în urmă (03.11.2015)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii