Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Oradea încheie anul cu o victorie în fața Sibiului

Ana-Maria Mătușoiu

Ana-Maria Mătușoiu
30.12.2016

CSM CSU Oradea încheie anul 2016 cu o victorie, pe teren propriu, în fața celor de la BC CSU Sibiu. Orădenii s-au impus, vineri seara, la o diferență de 3 puncte, 66-63,meciul fiind decis în ultimele minute de joc. În tur, sibienii au câștigat acasă, scor 74-70.

Prima parte a meciului a stat sub semnul echilibrului, ambele formații alternând la conducere. Sibienii și-au adjudecat actul inaugural, scor 20-18, conducând în acest prim sfert și cu cinci puncte diferență.

Oradea a marcat în debutul actului secund prin Lucic, însă sibienii au replicat cu un run de 5-0. Deși au avut un avantaj de cinci puncte, galben-albaștrii nu au reușit să mai înscrie timp de patru minute, iar orădenii au profitat pentru a prelua conducerea. Zeno a trecut-o pe Oradea în avantaj, 28-27, iar libera transformată de Lucic a dus-o pentru prima dată în această partidă la un avantaj de două puncte în fața Sibiului, amfitrionii înregistrând un run de 7-0. Oradea conducea cu două puncte după primele 20 de minute de joc: 36-34.

Cele două formații au făcut un sfert trei mai slab decât precedentele două. Orădenii au pus doar 12 puncte pe tabela de marcaj, iar sibienii cu 3 mai mult. După minute bune în care jucătorii ambelor echipe au plimbat mingea de la un panou la altul, fără să înscrie, Zeno a spart gheața cu un minut și jumătate înainte de finalul sfertului, iar Popescu a dat și el replica la doar câteva secunde. Sibienii au intrat în decisiv cu un avans de un punct: 49-48.

Și primele minute din actul decisiv au fost sărace în puncte. Cele două formații au marcat până la jumătatea sfertului doar 6 puncte, după care lucrurile s-au schimbat, când orădenii au început să prindă elan, având pe teren un Martin Zeno extrem de precis. Sibiul a rămas fără Hardy, eliminat după ce a comis a cincea greșeală personală, iar Zeno a dus-o pe Oradea la șapte lungimi cu un three-point-play. Aceeași figură a fost repetată de Boris Lalovic, care a mai redus din ecart. Popescu a readus Sibiul în joc cu un minut și 30 de secunde înainte de final, marcând al treilea său coș de la mare distanță, scor 62-59 pentru Oradea. La ultima posesie, Davis a avut posibilitatea să înscrie și să trimită meciul în prelungiri, însă mingea trimisă de american a sărit din inel. Orădenii s-au impus cu scorul de 66-63 și încheie anul cu 20 de puncte în clasamentul LNBM.

Cel mai bun jucător al lui CSM CSU Oradea a fost Martin Zeno, cu 21 de puncte, 3 recuperări și 2 pase decisive.

De partea cealaltă, cel mai bun marcator al oaspeților a fost Bogdan Popescu, cu 18 puncte. Sportivul și-a mai trecut în cont și 6 recuperări. 

 

*foto: Ana-Maria Mătușoiu

34 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea ALEXFOR :

    Bravooo Oradea!!!
    Felicitări tuturor care au contribuit la aceste rezultate din 2016!!!!

    La Mulți Ani cu sănătate și noroc!!!!

    cu 9 ani în urmă (30.12.2016) Raspunde
  • tsc_1980 :

    Csm Oradea
    Arbitraj pro-Sibiu! Ca de obicei, galeria sibiana a fost la inaltime! Va doresc sa ne intilnim in finala!

    cu 9 ani în urmă (30.12.2016)
    • CSM CSU Oradea Black_Mamba:

      Arbitrii
      Nu cred ca au tras cu Sibiul, ci doar arata pot.

      cu 9 ani în urmă (30.12.2016)
    • BC CSU Sibiu JCN:

      Jcn
      Vezi ca e revelionul nu 1 Aprilie. Sau e psihologia inversa in ce ai scris? Astazi fara ajutorul arbitrilor nu ati fi câștigat. In rest sarbatori fericite si sa ne intalnim in finala.

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Fara arbitrii azi ati fi fost la 55 de puncte, in repriza a doua a fost un 10% oaspetilor fara nici o discutie. O victorie care ne mentine in carti pentru podium, depinzand cum ne achitam de Steaua si Cluj acasa. Valoare mai mare nu avem, o stie si Achim, o stim si restul, fara macar inca un jucator roman de valoare nu avem nici o sansa decat poate in cupa.

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu DonJuan :

    Grigoras !
    Nu il putem recuza pe acest arbitru ? Astia care au scris mai sus de mine se pricep la ping pong. Nu au nici o treaba cu baschetul. Arbitraj miselesc.

    cu 9 ani în urmă (30.12.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    adrian.or
    Revenind cu ceva mai serios, observ o problema care persista la clubul asta, si anume cea manageriala. In momentul in care tu anunti ca un jucator sta 3 saptamani cu o accidentare la mana de aruncare si acesta sta 1 luna jumate, e o problema. In momentul in care Nicoara sta 5 saptamani in loc de una, cat fusese anuntat, e o problema. In momentul in care Barnette risca sa fie operat la aproape 1 luna jumatate dupa accidentare, e o problema. In momentul in care stii ca esti fara cel mai bun jucator si scorer al echipei pentru urmatoarele 2 luni si ai 15-16 meciuri in perioada asta, toate vitale pentru Europa si campionat, si tu stai si te holbezi cum Timisoara il aduce pe Flowers si nu esti in stare sa faci un contractpe 3 luni unui jucator proaspat iesit din colegiu, ai o alta problema. Preparator fizic si medic nu avem la echipa de nici o culoare, iar Sere pe cat de mult ne-a scos anul trecut cu Zeno si Zupan, pe atat de mult ne ingroapa anu asta cu staff-ul lui minune si sponsorii care angajeaza girafe la meci dar nu gireaza cu bani pentru un jucator mai de doamne ajuta sa plombeze golurile. Refuz sa cred ca nu se stiau chestiile astea din timp si ca nu se putea face nimic, mesajul este clar, atata vrem anul asta.

    cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      Csm
      De multe ori nu sunt de acord cu parerea ta lui @adrian dar de data asta are dreptate. Nu e normal sa nu stii cat iti sta un jucator de baza. Probabil ca e vina clinicii unde s-au tratat si atunci trebuie schimbata. Referitor la o noua achizitie aici e mai complicat. O achizitie foarte buna nu vine sa stea pe banca. Ori noi avem deja 5 straini buni si inca unul care va reveni. Deci nu poti da asigurari de titularizare. Referitor la un jucator din colegiu acolo e loterie.

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu mid53 :

    pacat
    Cred ca am pierdut meciul pe mîna noastra, in ultima parte, nemaiaruncind de afara. Pt. a emite ceva pretenții, avem nevoie de intariri.Cit despre arbitraj, foarte prost citesc. In alta ordine de idei, nu cred ca aceasta înfrîngere ne poate schimba obiectivul, asa incit: HAI CSU!!! LA MULTI ANI echipei, staff-ului tehnic, tuturor echipelor din campionat, si nu in ultimul rînd, achipe TOTAL BASCHET care ne ofera posibilitatea de-a ne spune parerile despre un meci sau altul, făcînd sa crească interesul fata de acest sport numit Baschet!!!

    cu 9 ani în urmă (31.12.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu danb61 :

    CSU
    Nu poti castiga un meci la Oradea jucand 40 min in 6 jucatori! Daca vrem cel putin o semifinala avem nevoie de intariri! Hai CSU! La multi ani!

    cu 9 ani în urmă (31.12.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe victor73 :

    campionii
    ieri a cistigat echipa mai buna, cit despre arbitraj a fost echitabil cu un mic plus de partea sibiului, enumerind doar 3 faze in care lalovic il da jos pe tibirna si nu se fluiera nimic. am jucat greu dupa un tur de campionat cu cupe si accidentari, dar daca erau barnette si mandache erau cel putin 20p pt oradea. speram sa fie amindoi pe teren in meciul cu steaua si sa ne impunem in fata lor. un an mai bun 2017 si la multi ani!

    cu 9 ani în urmă (31.12.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea mitupower :

    @Adrian.or
    Bah tu esti ceva oracol?
    Scrii niste prostii mai mari ca tine.
    Cand naiba o sa iti placa si tie ceva legat de CSM?
    P.s. Nu astept raspuns.

    cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSM CSU Oradea rexdecebal:

      Propunere de manager
      Hai sa fie adrian.or manager la Oradea....chiar merita puscatu asta care le stie pe toate si doar prostii vorbeste! Si pe deasupra, e si cam neclar in expimare, ca sa nu zic anagramat!!!

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Dan Rat:

      propunere de manager
      In loc sa jignesti, poti sa demontezi clar si cu argumente ceea ce a scris adrian.or ? Poti incerca sa fii constructiv ?

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Intr-adevar, ma exprim ca un agramat, nu am nici o opinie pertinenta, imi cer mii de scuze. O sa imi placa ceva la clubul asta cand o sa legam doua victorii acasa in campionat, sa nu fiu nesimtit sa cer 14 ca anul trecut si acasa si in deplasare. Sau cand cineva din management nu o sa-i faca pe cei care vad altfel treaba la club sa se simta pe langa fenomen. Faptul ca voi doi sunteti lingai ai clubului e un lucru foarte bine cunoscut cel putin aici, pe mine nu ma deranjeaza nici jignirile nici faptul ca nu aveti nici un argument, pentru ca atata puteti, dar ar fi bine pentru voi sa nu va dati atata importanta, ca se convinge cam toata lumea care va e nivelul. In rest, sa fiti sanatosi in noul an.

      P.S. Cred ca vroiai sa spui agramat, anagramat e cam greu, dar poate in viziunea ta are sens.

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSA Steaua București Fortza Steaua:

      Respect
      Respect parerea domnului adrian.or, fara sa-l cunosc fara sa stiu cine este, cat de apropiat ori indepartat de conducere este... Bineinteles ca exagerezi dar o faci constructiv intrucat fara presiune nu poti face performanta. In opinia mea, exista o problema la Oradea intrucat jucatorii se accidenteaza destul de mult si destul de grav. Lipeste Mandache o piesa importanta. Lipseste Burnette, cel mai bun de pe teren mai in toate meciurile, dar e bine ca usor usor intra in echipa Nicoara, care la 100% este vital echipei. Eu personal l-as schimba pe Pasalic din echipa cu altcineva de pozitia 3, dar observ ca CSM prefera sa-l avanseze adesea acolo pe Zeno, putin cam fortata mutarea dar mai si iese! :)) An nou fercit si plin de performante!

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Da, pana si soso, care chiar e apropiat echipei, si restul persoanelor care stiu baschet inteleg opiniile pertinente, cu exagerarile de rigoare.

      Domnului rex ii dau o explicatie mai clara. Esti tare prost e o anagrama pentru Petrisor State. Cam sansele pe care le ai tu sa intelegi gluma le are si el sa ajunga sa joace acolo.

      An nou fericit.

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSM CSU Oradea rexdecebal:

      esti si agramat si anagramat, documenteaza-te!
      daca nu am mai auzi de tine si comentariile tale, deplasate si pline de ura, prostie si nesimtire, ar fi un castig......pentru toata lumea!!!
      la cat mai putin pe aici si pe la sala ;)!!!

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Stii cum e aia romaneasca, las-o asa ca e moarta demult. Dupa ce ca te-ai facut de rusine mai si continui. O sa ma opresc sa urmaresc echipa de azi, ca sa-ti respect dorinta, fix ca mi-ai spus tu nu mai vin la sala deloc. La multi ani sefule ;)

      cu 9 ani în urmă (31.12.2016)
    • CSM CSU Oradea andreicovici:

      @mitupower, @rexdecebal
      Guys, cu limbajul si comportamentul vostru mitocanesc fata de un fan care are o parere civilizata, nu faceti decat sa va aratati adevarata fata.. Faceti parte din acea categorie de "suporteri" care cred ca le stiu pe toate si doar ei au dreptul la o parere, restul fiind niste "puscati" sau "hateri".
      De fapt voi sunteti cei mai "nocivi" pt club, indiferent cat de apropiati sunteti de acesta... Voi cei care nu acceptati critici si ii faceti in toate felurile pe cei care cuteaza sa aiba o alta opinie decat voi, voi faceti de rusine de fapt acest club prin rautatile aruncate in spatiul public. Un pic nasul mai jos nu v-ar strica, stimabililor.

      cu 9 ani în urmă (02.01.2017)
    Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    victorie
    Victorie importanta pt oradeni care au incercat sa -i bata pe oaspeti cu propriile arme, jucand foarte, foarte repede ceea ce nu este simplu. Au castigat pt ca au avut o rotatie mai lunga si Tibarna, Petrisor si Nicolescu chiar au ajutat. Continui sa sustin ca Mirkovic nu va reusi sa conduca,
    echipa asta spre finala. Este mult suvb Franklin si asta ar trebui sa dea de gandit stafului

    cu 9 ani în urmă (31.12.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe victor73 :

    campionii
    este un an ratat din partea clubului, transferuri ratate vezi mirkovic, mai ales ca stii ca joci in cupe trebuie sa fii constient sa mai aduci un jucator de valoarea lui barnette pt a evita accidentarile. sper ca va mai veni cineva daca continuam in cupe, dar daca nu continuam sa iesim cit mai repede si sa ne axam macar pe campionat...
    succes in noul an csm!

    cu 9 ani în urmă (01.01.2017) Raspunde
  • CSM CSU Oradea 3punkte :

    12 din 12 ?!
    Lotul care a castigat campionatul era mai stabil la pase si la aruncarile de aproape. Noua echipã e foarte nesigurã la aruncãri, prea multe pase in unele momente iar in ultimul meci baietii au fugit mult si au marcat putin. In proportie de 40% lotul nu este folosit,e lux pentru o echipã campioanã, indiferent de tacticã si de adversar. (Avem 2 accidentati dar si asa). Ciudat!! Interesant e triunghiul: sportul - banii - politica!!

    cu 9 ani în urmă (01.01.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      ???
      "Sportul-banii-politica"? Vrei te rog sa explici. Stii ceva ce noi nu stim?

      cu 9 ani în urmă (01.01.2017)
    • CSM CSU Oradea 3punkte:

      Cei trei
      au o legãturã intre ei. Oradea la baschet "nu poate" apãra titlul cu acest lot. Poate ajung in finalã. Clubul fiind subordonat Primãriei. Orasul primeste in viitorul apropiat o salã polivalentã nouã. In acel an din nou vom prinde locul unu in LNBM si in finalã. Pânã atunci vor fi alte echipe campioni la baschet. Este si normal cã si alte echipe au sponsori cu bani. Iar sponsorii au ceva relatii in ... politicã cu X cu Y. Nu-i asa? Echipa joacã bine in unele meciuri dar adversarii ne stiu punctele slabe. Intãrirea echipei nu era in prim plan anul acesta,poate nu s-a vrut. Se vede in joc.

      cu 9 ani în urmă (02.01.2017)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe dane :

    ce se intampla la club
    dice nu se deschide FAN SHOPUL,
    dice nu mai sunt majorete

    cu 9 ani în urmă (02.01.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      Csm
      Fan clubul se lanseaza in 28 ian. Cel putin asa scrie pe site-ul clubului. Majoretele nu erau ale clubului erau de la un liceu. Banuiesc ca orele tarzii la care se joaca in ultima vreme sa fie unul din motivele absentei acrstora.

      cu 9 ani în urmă (02.01.2017)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe cristian_or :

    Csm
    S-a jucat si in ani precedenti la ore tarzii. Cred ca problema este la domnul Sere, asa cum bine spunea mai sus adrian.or. Lipsa majoretelor si deschiderea fan shopului abia la jumatatea sezonului competitional se datoreaza proastei organizari din partea conducerii.

    cu 9 ani în urmă (03.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Va spun din sursa sigura ca majoretele au cerut mai multi bani. Greu de crezut, dar asta este motivul. In alta ordine de idei, din cate stiu, se organizeaza la o scoala de dans si fitness privata din Oradea o initiativa "pro-bono" de a aduce un grup de majorete la meci care sa nu aiba asemenea ifose, si sunt domnisoare care mie mi se par mai profesioniste in ale dansului, cel putin ca experienta.

      cu 9 ani în urmă (03.01.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      Csm
      Am auzit si eu ca ar fi fost vorba de bani dar pt ca sursa nu wra sigura nu am vrut sa lansez zvonuri nefindate.

      cu 9 ani în urmă (04.01.2017)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe cristian_or :

    Csm
    Este si normal sa ceara bani. Nu mai suntem in ,, epoca de aur" cand se facea munca voluntara la comanda partidului. Cred ca Sere ar fi putut gasi o sursa de finantare daca ar fi vrut. Fan shop zero, majorete zero....parca nu am fi campioana Romaniei. Marketingul din acest este sub orice critica.

    cu 9 ani în urmă (04.01.2017)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      csm
      De platit erau platite si pana acum doar ca probabil au cerut mai mult si nu au ajuns la un consens. Referitor la sursa de finantare, din pacate nu poate veni decat din privat iar sponsorii prefera sa sponsorizeze echipa si nu entertainment-ul si nici nu pot fi condamnati pt asta.
      Referitor la fan-club acolo sunt de acord ca s-a gresit. Stiu ca au vrut sa faca ceva mai deosebit, mult peste ce a fost pana acum dar proiectul a picat din nu stiu ce motive si a trebuit sa se gaseasca alta solutie. Sunt si eu curios cum va arata acesta la finalul lunii.

      cu 9 ani în urmă (04.01.2017)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe cristian_or:

      Csm
      Este adevarat ca sponsorii prefera sa sponsorizeze echipa si nu entartainment-ul dar se pare ca Raiffesen cam asta face ( a se vedea patinoarul din centru). Si chiar acum sunt curios cum va decurge aceasta colaborare in viitor fiindca , daca nu ma insel asa zisa ,, perioada de proba" s-a incheiat la sfarsitul anului.

      cu 9 ani în urmă (04.01.2017)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      adrian.or
      Atata timp cat mai vedem reclamele la sala, putem sa presupunem ca raman in continuare alaturi de echipa si platesc deplasarile in BCL, parca asa era vorba. Dar girafa sau calul ala nu a mai aparut la pauza, sa vedem azi.

      cu 9 ani în urmă (04.01.2017)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii