Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

SCM U Craiova învinge pe CSM CSU Oradea

Paul Olar

Paul Olar
26.03.2016

SCM U Craiova a bifat o victorie răsunătoare în această seară. Formația doljeană a învins pe CSM CSU Oradea, scor 81-77. Darius Hargrove a contribuit prin 20 de puncte, 5 recuperări și 3 pase decisive. Aaron Johnson a fost aproape de un double-double, prin cele 17 puncte, 9 pase decisive și 5 recuperări. Cătălin Burlacu s-a remarcat cu 13 puncte și 5 recuperări.

De partea cealaltă, Sean Barnette a pus pe tabelă 19 puncte, 15 recuperări și 4 pase decisive. Uros Lucic a izbutit 13 puncte și 7 recuperări, în timp ce Andrei Mandache și Radovan Markovic au reușit câte 10 puncte fiecare.

Revenim cu cronica partidei!

82 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Clar
    Felicitari Craiovei pentru meciul curat si inchegat prestat. Pe de alta parte m-am saturat sa vad aceeasi echipa superficiala de o luna incoace. Ne batem joc de avansuri de 11-16 puncte si de faze usoare, iar principalul vinovat e Achim. In ritmul asta nu avem absolut nici o sansa la nici un trofeu, sper doar printr-o minune sa ne mentinem pe locul 2 si sa evitam Sibiul, altfel e de rau. Sa le fie rusine, de o luna isi bat joc de ei si de suporteri.

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Felicitari Burlacu!
    Indiferent de faptul ca ne va părăsi sau nu la anul, eu il consider un lider si unul dintre cele mai bune produse baschetbalistice romanesti! Bravo băieti! Daca învinge si Sibiul, avem cel mai bun week end de anul acesta! Hai Fleşe!!!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    Zeno
    Intr-o echipa care isi bazeaza jocul pe disciplina si organizare, amercanul mi se pare dezordonat si chiar bezmetic cateodata. Daca nu intra in sistemul de joc ca Barnette si Franklin cred ca nu va face multi pureci la Oradea

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Privind subiectiv ce ai spus , as putea spune ca sunt perfect de acord cu tine . Zeno a fost adus de la o echipa de unde , daca privim statisticile , obisnuia sa fie vioara intai . In schimb aici a dat de niste jucatori care au muncit pentru acest privilegiu , si nu mai poate fi considerat vioara intai . Are calitati , dar , exact cum ai spus , multe actiuni haotice.

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Aparare
    Ma uit la meciul Sibiului cu Muresul si realizez ce apărare buna s-a facut de ambele echipe în meciul de la Craiova! Gresesc daca afirm ca sunt 2 dintre cele mai bune 3 aparari din liga????

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova leo sima :

    recuperare...
    Are cineva noutati privind starea de sanatate a lui Bozo Djurasovic? Sunt ceva sanse sa mai revina pe parchet anul acesta?

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Si eu astept cu nerabdare "intoarcerea" lui . L-am intalnit dupa meci si l-am tinut putin de vorba , el spune ca este pregatit sa intre , insa s-a decis sa nu fie fortat astazi . Ma astept totusi sa joace macar 2 meciuri pana la inceperea playoffului , nu poti sa-l bagi direct intr-un meci decisiv .

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova adiro :

    echipa
    Felicitari,pt ca azi am jucat ca o echipa,mai ales in sfertul 4,dar sa nu neglijam faptul ca in sf 2 am jucat slab.Oradea are in Barnette un jucator exceptional,dar nu numai el este foarte bun.noi stam in continuare in 2-3 jucatori,car epot face diferenta(asta e,dupa buget)Daca Darius si A.J.nu sunt "in mana"e foarte greu pt noi.Am observat un plus de disiplina la Micic care nu a stricat decat 1-2 actiuni(paote gresesc,din sala se vede altfel).eu personal i-mi doresc sa jucam cu Sibiul desi este foarte greu sa prindem locul 3.Important este terminam pe 4 pt a avea avantajul terenului cu Muresul,pe care ,am demonstrat, ca-i putem bate.Oricum noi pierdem foarte greu acasa,daca baietii joaca ceea ce stiu.Hai Craiova!!!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    @Adiro
    Bravo! Si eu am observat un plus de calitate la Micic! Dar am observat, deasemenea, o crestere la Pantic!
    Djura ar fi trebuit sa intre azi! Ca de obicei, nu stim nimic despre el, Damian dar si Pilcevic - un activ al echipei!!! Cum ne-am obisnuit, nimeni nu comunica cu fanii - ca, deh, oricum vin cu miile la sală!!!
    Vreau sa mai scot in evidenta evolutia lui Bozo - jucător care a arătat evolutii modeste dupa precedenta accidentare! Azi mi s-a parut un pic mai prezent in meci!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      ref jucatori
      de Pilcevic s-a anuntat ca probabil nu se va intoarce in timp util din Serbia ,pt a putea juca.A fost sa-si rezolve prelungirea vizei,sau geva in genul asta s-a declarat la nivel oficial,iar despre ceillalti se stie ca Djura nu va fi fortat sa joace si va intra probabil in ultimele 2 meciuri inainte de playy-off,iar Damian este usor accidentat din cate am inteles

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Surse....
      Nu stiu de unde te informezi tu, dar eu nu am avut acces la astfel de informatii! Daca aceste info nu sunt publice, atunci, nu e ok!!!!
      Pilcevici-cel tuns si frezat, era in trening pe margine si sustinea echipa alături de Djura!!!
      Reafirm nevoia de informare la nivel de simplu sustinător......

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Oricum daca este s-o luam asa , nu ai nevoie de un motiv anume pentru a lasa pe banca niste straini la fiecare meci , mai exact 2 . Ar trebui sa ne asteptam sa vedem rotatii din ce in ce mai dese dupa ce vom avea toti strainii apti . In afara de Hargrove si Johnson cred ca toti au posibilitatea de a ramane in afara lotului in functie de pregatirea din zilele premergatoare meciurilor . Iar Damian ... cu tot respectul pentru el , este un baiat talentat , nu cred ca trebuie sa facem un caz din prezenta sau absenta lui de pe foaia de joc .

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Travis
      Cred ca l-ai uitat pe Travis Bureau! Eu il consider un pilon al defensivei!!! Iar defensivă este principala noastra arma, cred eu, deasemenea!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Sa nu uitam ca Djurasovic este in continuare cel mai bun recuperator al nostru , deci teoretic un aparator cel putin la fel de bun . In schimb este un jucator cu mult mai multe arme ofensive . Sa nu se inteleaga altceva , n-am nimic cu Travis , personal i-as trece pe amandoi pe foaia de joc , vreau sa spun doar ca nu mi s-ar parea ceva exceptional daca va fi lasat si el vreodata pe banca . Repet , asta decid antrenorii in functie de modul in care jucatorii se antreneaza in zilele premergatoare jocurilor . Si avand in vedere ca avem din ce in ce mai multe semne pozitive de pe banca inclin sa le dau credit celor 2 antrenori , cel putin pana la proba contrarie .

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Mmmm
      Desi nu sunt de acord, in totalitate, cu tine, consider foarte pertinent comentariul! Nimănui nu i-ar strica un pic de "timp de reeducare" dar mie mi se pare ca Travis este indispensabil in apărare! Are o prestator care creste de la meci la meci! A intrat in media echipei la libere! Sper sa nu ma însel, dar se apropie de media echipei la 2 si 3 puncte! Cu alte cuvinte, ceea ce putea (nu ne asigura nimeni ca se întoarce acelasi jucător ca cel pe care il stim) Djura sa faca in plus in atac, poate sa faca în plus Travis in apărare! Concluzia: Djurasovic este un plus evident!!!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      In concluzie , cum am spus mai sus , cel mai bine ar fi sa joace amandoi . Parerea mea este ca Bozovic ar trebui lasat afara si unul dintre Pilcevic si Micic , in functie de profilul adversarilor . Desi a fost unul dintre cei mai injurati jucatori sezonul asta , eu am avut si inca am mare incredere in Micic . In Micic de anul trecut . Intr-adevar a avut multe perioade slabe , nu pot nega asta . In schimb astazi a avut 2/2 de 3 , 2 trite venite in momente destul de importante . A avut 2 ratari , 2 posesii "irosite" , cum se exprima cineva mai sus , insa una din ele a fost o patrundere la care a fost un fault clar , pe final de meci . In fine , sunt doar niste pareri , mi-am mai dat cu parerea dupa niste infrangeri si mi-au sarit niste baieti in cap , baieti care , nu stiu cum se face , dar apar doar dupa meciurile mai slabe .

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Micic
      Da...si eu am tinut sa scot in evidenta prestatia reusită, desi eu nu mai cred in jucător! Scuze... Mi se pare ca e stăpânit de niste păreri exagerate despre el si rolul lui in joc! Nu-l pot uita pe Popovic care il justifica dupa un meci dezastruos (pt noi dar si pt Micic) sustinând: " Micic? Este sufletul echipei!...."
      Sper sa se reinventeze dar ii cam place mai mult ..."la plăcinte!". A se citi ca el e primul pe gard la victorie si primul in vestiar la înfrângere! E o parere personala supusă riscului de a fi (total) eronată!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova fanCraiova :

    .
    Cum am spus si inainte meciului , Oradea este o echipa extraordinara , si ramane principala favorita la titlu dupa parerea mea , alaturi de Steaua . Apoi urmeaza Cluj , Craiova si Mures toate cu sanse , cu tot respectul pentru sibieni , nu i-am putut mentiona aici . Nu voi face prea multe comentarii despre meci , dar nu pot remarca felul in care a fost tinut Markovic , iar antrenorii trebuie felicitati pentru asta . Cred ca a avut un singur open shot in tot meciul si asta dupa o recuperare ofensiva . Si stim cu totii ce poate face sarbul daca-l lasi sa traga . Si era sa uit , modul in care se apara un jucator de 1.75 , Johnson , la adversari mult mai mari decat el mi se pare exceptional ! Hai Craiova , felicitari Oradea !

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Nu pot sa nu remarc , m-am grabit putin .

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova leo sima :

    Stie cineva...
    Cati oameni au fost la sala? De aici din Montreal nici Digisport nu se mai poate vedea online,asa ca sunt cam rupt de realitate...

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      2000 si ceva...
      Cred ca maxim 3000 am fost prezenți! Recunosc ca am ajuns un pic târziu si nu am avut "gand" pt nr!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Felicitari Sibiu!
    WEEKEND PERFECT, DOAMNELOR (Dana et. Co) si DOMNILOR (HELL si ARM)! ASTA E SEARA MEA!!!!!!!!!

    ĂSTA E WEEKEND-UL MEU! Rog a mentine o ordine in graba de a ne fellicita! Suporterii Reginei Balului, evident, au prioritate!!!! Nu va ingramaditi!!!! Puteti incepe cu felicitări îndreptate catre echipa frumoasa a Sibiului!!!!
    #monstersslayingweekend

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe BOBster :

    Probabil 2.800
    Undeva intre 2.500 si 3.000

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Eugenb :

    Pilcevici si Djurasovici
    Craiova are 8 jucători străini în lot, poate folosi doar 6 intr-un meci. Jucătorii care nu au avut loc au fost pe scaune în colțul terenului. Acolo a fost si Damian. Negoițescu a stat pe bancă dar nu a jucat.

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Oradea
    ...a jucat la 2/4 din potentialul ei!....rar a turat spre 3/4!
    Craiova e dependenta de Hargrove,Johnson n-are teava in atac iar in aparare jucam in 4!
    Lui Micic i se plateste salariu de pomana!....e numai fite!...trebuie scapat de el,nu ajuta echipa deloc si asta demult!
    Daca terminam pe locul 4 ,sezonul regulat,ramane sa speram!....oricum se stie de acum ca jucam cu Muresul,important e sa avem decisivul acasa!....si aia stau in 3 jucatori:Alhaji,Martinic si Gajovic,restul completeaza lotul!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Atat de mult stau in Gajovic incat de 2 meciuri n-a fost trecut nici pe foaia de joc , a fost preferat Scott . In fine , comentariul tau e plin de rautate , Micic a jucat chiar ok astazi . Iar Oradea a fost fortata sa joace la 2/4 din potentialu lor de defensiva Craiovei . De ce sa nu ne asumam si noi o victorie muncita , de ce sa punem asta pe seama unei presupuse forme slabe a adversarilor . Markovic nu cred ca a fost aparat nicaieri in sezonul asta , cum a fost aparat astazi . Sau te vrei sa ne spui ca pe oradeni i-ar fi suparat o victorie in plus si primul loc in clasament ?

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Teava in atac?
      Sigur nu vrei sa reevaluezi evolutia piticului? Stii vre un jucător de înăltimea lui sa aiba un randament mai bun? Risc mult dar , ce zici sa ne raportam la nivel european? Astept nume si cifre....

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Micic
      In principiu, ai dreptate dar, trebuie sa recunosti ca asta seara a jucat mult peste ceea ce ne obisnuise! Uita-te un pic pe statistici si ai sa realizezi ca omul a reprezentat plus valoare pt noi! Eu zic sa vedem ce pot face antrenorii din el!

      Apropo, sustin si eu ideea apărută ca, de data asta, cu înfrângeri si victorii, avem antrenori!!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Drexler:

      Pitic!
      Pozitia 1 pentru mine inseamna de la 1,88 minim in sus!
      Ca noi luam toti"piticii" ,asta e!...mai mult se pare nu putem!....la fel cum exageram,am mai spus,cu sarbii!...daca tot il luam macar LIBERELE SA LE DEA!!!....nici atat!...stop-sut n-are,aruncare de afara sub medie!.....cum il evaluam ?....la cat alearga?...pai nu suntem la atletism!!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      @Drexler
      Scuze dar sunt, in continuare nelămurit! Eu traiesc intr-o "fantezie" ca avem unul dintre cei mai buni PG's din ligă! Si, chiar daca analizez profund argumentatia ta, risc sa raman la aceiasi parere! Plusez! Cred ca nu avem oameni la echipa care sa fie destul de pregatiti sa primească pase sub panou de la AJ!
      Omu' e din alta liga, parerea mea!!!! Si cred ca s-a simtit lipsa lui atunci cand a fost (prea) accidentat! Sa nu uitam ca joaca accidentat, in continuare.... (Cred ca sunt fan, ca prea il elogiez!!! Nu intentionez, insa!)

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Drexler:

      AJ
      Iti plac si fazele interminabile cand incepe el sa care mingea si sa dribleze pe sub panoul adversarilor?:)))
      Daca avea teava ramanea in Italia!
      Hai s-o lasam asa cu AJ in dunga,mie nu-mi place deloc Micic,cand intra pe teren parca il obliga cineva !...e plictisit!....nu-si doreste!...oare de ce-l chinuim?

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      E clar sunt fan! :-))))
      :-)))))
      Mie mi se pare ca nu are cui sa paseze si d'aia o tot "mestecă" in spatiul de 3 sec!!!! Adica il compar cu Alhadji, Hardy sau Yikes! Desigur, Yikes e peste ca si efect, dar, piticul parca are un potential superior daca are cu cine juca!!! Am zis ca are potential, nu ca e mai bun!!!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Drexler:

      ....
      Aia cu pasa tine partial,sa stii,dar comparatia cu Alhaji NU hotarat!....ala e jucator!...daca-l aveam anul asta,cu lotul asta puteam spera sus .....primele 2 chiar!...nu exista jucator in Liga noastra sa-l limiteze la 10-12p/meci!...e constant are sut ,patrundere,e jucator de 20-25p/meci!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Maybe...
      Din cate stiu, au avut loc niste negocieri, dar nu s-au concretizat!!!
      Asta este! Trebuie sa facem treaba cu ce avem!!!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Alhadji vs. Hargorve
      Gresesc eu sau, daca il luam pe Alhadji, nu mai puteam sa il luam pe Hargrov(e)-cum il numeste announcerul!?

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Titlu!
    Favorita in opinia mea e Steaua!
    Au lotul cel mai bun!
    L-au mai luat si pe Troupe!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Micic!
    Pentru mine n-are caracter!
    Il intereseaza sa individualizeze jocul ,nu e jucator de echipa!...doar un vanator!.....atat!...ne-a mancat n+1 meciuri cu nesimtirea lui!....nu merita inca o sansa,in plus e si scump!....nu face!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Pilcevic!
    Mie imi place,e muncitor,ajuta,are teava,greseste putin!
    Merita sa fie in primii 6 stranieri alesi tot timpul!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Pilce
      Da! Si mie imi place constanta sa! Are 3! Are 2! Are defence! Totusi, raman in efectul farmecului lui AJ!
      :-)

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova adiro:

      A.J
      Vrei sa recunoști sau nu fără el a fost extrem de greu.Nu zic ca nu tine mingea prea mult,uneori,dar se apără extraordinar (vezi meciurile cu Dinamo,Mures...)Așa ca il prefer pe el în locul lui Pilce,din mai multe motive ,deși e bine să-i avem pe amândoi pe foaie,Dar asta decid antrenorii,care par a fi pe drumul cel bun!

      cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    Raspunde
  • tsc_1980 :

    Csm Oradea
    Felicitari alb-albastrilor, de departe au fost mai buni azi. Dar pe de alta parte, oare Csm-ul nu ar fi trebuit sa foloseasca aceeasi tactica pe care au avut-o craiovenii in meciul tur ca semnde protest impotriva arbitrajului potrivnic? Daca pana si anti-oradeanul iubitor-de-Burlacu si fan-Steaua, numit dl Lecca se minuna de decizile arbitrilor.
    In rest, o iubire alb-albastra e tot ce conteaza!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Arbitrii!!!!
      De aceea e frumos sportul! Datorită faptului că doi oameni vad acelasi k cei dar trag concluzii total diferite! În zona de deasupra camerelor de filmat, de unde am urmarit partida, s-a putut observa faptul ca aceleasi interventii erau judecate exact invers de arbitrii! Oamenii începuseră savtraga la raspundere "săracii" camersmani aflati la o lungime de brat si, cu greu, i-am înduplecat sa înceteze! Fault la Micic in finalul meciului, fault dat la Burlacu pt un "bumerang" care abia a atins maioul oradeanului, in schimb, la nou au fost mai mult de 5 patrunderi blocate fraudulos si arbitrii au fost zen! Scuze dar mie si altor catorva mii ni s-a parut invers! Multumim, insa, pt felicitări!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • tsc_1980:

      Csm Oradea
      Nu am zis-o eu ci Leca!! Asta spune multe!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Nu am vazut meciul la TV, ci in sala...
      Cine a jucat impotriva cui?
      Unde lucreaza Lecca?
      (Nu cred in apartenenta sa la Steaua si la Burlacu!)

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Nu am vazut meciul la TV, ci in sala...
      Desigur, SALA distorsioneaza realitatea intotdeauna!!! Dar cred ca sunt obiectiv!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • tsc_1980:

      Csm Oradea
      Gully, lasa baschetul si apucate mancat de praz! Este tot ce stiti voi oltenii!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Poftim cultura!!!!
      Si, daca incep acum RETORICA cu Trist_Supărat_si_Chinuit_din_1980, zice lumea ca eu sunt cel deplasat!
      Prietene, te iert, ca stiu ce amara e infrangerea si ce dulce e sa găsesti vinovătia in arbitrii!!!! Somn usor!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • tsc_1980:

      Csm Oradea
      Zicea Orban ca vrea sa faca gard metalic pana la granita cu Romania, eu propun sa il faca in jurul Carpatilor! eu si cativa prieteni ne oferim sa fim vamesi! Sa dea Domnul sa veniti in Ardeal cu viza!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Drexler:

      .....
      Esti prost cu spume!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • tsc_1980:

      Csm Oradea
      Sunteti jumate din copia proasta a Asehotilor! Cealalta e la Steaua! Huj-huj-hajra!!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Flit!
      'Tzese-Ce????
      Noi, Oltenii, ne pricepem sa va batem pe voi cei din Oradiia in aceasta seara frumoasa de 26 martie, Anno Domini 2016! Hai! Sterge-te la guriţă si mer'i la nani ca, asta seara esti veriga slabă!!!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Regina Balului????
      In afara de T.S.s.C_1980 nu mai vrea sa reprezinte nimeni Patriarhia????? Dana.nicolle, ARM, HELL, SATAN_HIMSELF????
      Amuţirăţi fârtaţi?

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Daca tot e liber la instigari....
      Vezi sa nu ai tu nevoie de viza sa iesi din casă, om_fara_tzara! Hey hey, hay_ştiinţa!!!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • tsc_1980:

      Csm Oradea
      Gully igen igen, pariez ca nu ai iesit din Oltenia pana acuma, dar inca nu e tarziu. Sa vii sa vezi cum e in civilizatie!

      cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Mmmm
      Băi Puştulică! Am foarte multi PRIETENI de etnie maghiară si incerc de foarte mult timp sa "spăl" imaginea "bozgorului" in Oltenia! Ma lupt cu multe preconceptii legate de ideea de Autonomie, dar, se pare, ca tu nu ma ajuti deloc! De ce nu imi asculti tu sfatul si sa mergi la culcare? Iti promit eu ca mâine, cand efectul ... înfrângerii de azi se va diminua, te vei simti mai bine! Nu atat de Autonom pe cat iti doresti, dar, clar, mai bine! Ok????

      cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Arbitrii!
    Oradea sa nu vorbeasca de arbitraje!
    Sunt pe +++++!
    Sere stie cum sa le "multumeasca" mereu!
    Vorbim de ANSAMBLU!
    Oricum o "face" ok,nu e din aia cu " mana-n gips" ,cum se spune pe parchet!:)
    Altfel,Oradea e o formatie frumoasa si ma bucur ca,Cristi reuseste acolo!...nu e usor!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova vlad-ucv :

    Craiova
    O victorie care ma bucura in perspectiva play-off-ului si care a fost cu atat mai frumoasa,cu cat a fost obtinuta jucand ca o echipa si aducandu-ne de la agonie la extaz.Totusi nu pot sa nu remarc,starea de gratie a lui Hargrove in momentele de revenire,in care a fost exceptional.Ca tot ati adus vorba,dupa parerea mea,strainii de lasat in afara lotului sunt Bozovic si Micic!Si in plus se pare ca avem un antrenor,pentru ca apararea este f. buna de 2-3 meciuri,plus ca nu se mai joaca in atac asa haotic,ca pe vremea lui Popovic.

    P.S CRISTOS A INVIAT pentru toti catolicii,care nu sunt putini,inclusiv la Oradea si sa aveti(sa avem) liniste sufleteasca!

    cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Nice!
      Sa speram ca o sa ajungem sa răspundem împreună, pt totdeauna: "Adevarat a Înviat!"!

      cu 9 ani în urmă (26.03.2016)
    Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    Dulce
    e gustul victoriei,mai ales impotriva unei echipa foarte puternice si dupa asemenea rasturnari de situatie!
    As spune ca nu de mitraliera Darius depindem,ci de Burlacu!Da incredere,siguranta,motiveaza,suna desteptarea atunci cand suntem in cadere,e un lider natural,un sportiv de calibru!In opinia mea Johnson este cel mai bun PG din liga,cu o tehnica de bijutier si cel putin o viteza de joc in plus fata de nivelul campionatului,ceea ce uneori se intoarce impotriva sa,intrand in situatii in care nu mai are cui pasa.Si chiar se apara incredibil la jucatori cu talie net superioara.De sarbi s-a convins toata lumea ce le poate pielea la fiecare in parte,fara a fi vorba de simpatii sau antipatii individuale.Pun doar o intrebare simpla,pe ce loc ne-am fi aflat daca i-am fi avut doar pe ei ca straini(plus un american,il puteti alege pe oricare)?Si o intrebare pentru Popescu:Bogdane,nu crezi ca ar fi mai frumos(si totodata productiv pentru tine) sa te indrepti spre finalul carierei aureolat de performantele unei echipe tinere in baschetul romanesc si iubit cum numai suporterii acesteia stiu sa o faca?

    cu 9 ani în urmă (27.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova fanCraiova :

    .
    Foarte pertinent comentariul tau si chiar pot spune ca sunt de acord in mare parte cu ce spui tu . Insa nu pot sa nu-ti amintesc ca am fost inclusiv pe primul loc , si cateva etape bune pe 2 pe la sfarsitul turului sezonului regulat . Si asta cu doar un american din cei 3 . Si cu Covington , scuze , dar nu cred ca era un etalon al valorii .

    cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      'ai lasa-ma!
      Fabulos,chiar poti spune ca esti de acord in mare parte,oi fi fratele vitreg al lui Andrea Trincheri!Iar pe Covington l-o fi adus mam'mare sau o fi venit singur!Respectiv in turul primei faze am avut un singur rezultat notabil,victoria de acasa cu Oradea,in rest infrangeri afara la Sibiu si Mimamo,acasa cu Steaua si Mures...Bai baieti,voi v-ati pierdut busola rau!

      cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Prietene am fost pe primele locuri sau nu ? Si pe Hargrove si Jhonson cine i-a adus , mam'mare ? Am crezut pentru un moment ca ai lasat frustrarile dar ne-ai dovedit inca o data cat esti de prost .

      cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      E evident
      Ca nu ai doar creierul atrofiat de tumbe,dar esti si grav bolnav.

      cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      Tu continua cu arogantele pe totalbaschet , ca ne intalnim noi odata prin oras . Cand mergeai in blugi si papuci si nu stiai sa te stergi la nas nu mai comentai , acum esti arogant si fin cunoscator .

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    @gully
    Nu înțeleg de ce insiști sa posteze clujenii la cronica dintre Craiova și Oradea. Când au facut-o anterior ați sărit în sus ca ce căuta acolo. Preferați sa intre doar când ați câștigat? Fiți consecvenți.
    Te mira ca nu sunt mulți suporteri orădeni aici? Poate ca exista o explicație : după reprezentația voastră de la Oradea ar fi trebuit ca măcar pana la finalul acestui campionat sa dați dovada de penitenta. A durat o săptămână și ați luat-o de la capăt. Ați câștigat meritat dar cu părere de rău nu va pot felicita. Gustul amar lăsat de voi la Oradea nu trece așa ușor indiferent câte meciuri câștigați în acest campionat. Poate anul viitor sa-mi reconsidere poziția. Referitor la arbitrii, au fost în nota obișnuită. Nu are sens sa reclamați faulturi neacordate pe final de meci pt ca meciul era jucat.
    În final va rog sa aveți mai mult respect pt celelalte echipe pt ca pana acum voi sunteți singura echipa cu non-combat din acest campionat.

    cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Cand vorbesti despre gagiu asta, vezi intai cine este inainte sa ii mai raspunzi. Daca e cine banuiesc eu, atucni vezi ca il recomanda fata(cam mari cearcanele pt varsta asta), gagiu canta la butoane si cica e muzician:)))))(vb aia daca astia is muzicieni, Gyula Merca ce era)...cantam minimal si cica suntem muzicieni...asa ca lucrurile se leaga. Ce rost are sa ii tot raspunda lumea, is unii care nu il pot ignora din pacate.
      Acum din punctul meu de veder ear fi culmea sa comentez la meciurile Oradiei. Pana la urma dincolo de supararea unor suporteni oradeni, este normala si o perioada mai prosta, cel mai mult conteaza ca echipa sa revina pana la playoff. Sa nu uitam ca totusi Achim integreaza o noua formula din mers...fara Nuhanovic si noul venit.

      cu 9 ani în urmă (27.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      S-o? S-o? 69!
      Pretenaș, vezi ca gresisi articolul! Ala in care invitam suporterii Reginei Balului la comentarii e cel care se refera la toata etapa!!!!

      Zi-i si lui Eliberatul-62 ca sa schimbe furnizorul de aurolac, ca, pare-se, actualul ii da marfa contrafacuta!!! La faza cu "Oradia" s-a dat de gol....
      Mare e gradina ta, Doamne!

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Pai eu oi fi eu aurolac, dar tot ma gandesc ca tu esti ala de pe diverse site-uri de socializare. Adica Gully, Craiova, zogomot minimal...se leaga usor lucrurile.

      Cat despre Oradia, Oradiei...eu cred ca nu ai studiat mata destul cand ai fost mic cum e corect. Vezi ca Oradiei zicea si Miron Costin....acuma sa nu zici ca te-am injurat.

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Eliberatule
      Nu te-am facut Aurolac! Pai ce? Si eu daca mai ard cate o prospatura din cand in cand se cheama ca sunt Gigolo! E ca la faza aia cu "Consumati alcool?" iar raspunsul e "Ocazional !" ...

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Again and again...ce lagatura are asta cu discutia de mai sus. Deci cum e cu genitivu ala? O-ra-....

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Vrei ontopic?
      Hai sa discutam (am zis DISCUTAM)! Ce anume s-a intamplat acum 3 saptamani la Oradea atat de defaimator? Dar nu veni cu argumentatii idioate gen: "Ce tu nu ai vazuuuut!?!?", te rog! Hai sa discutam concret! Eu am revazut ultimul sfert pe youtube si nu am reusit sa vad nimic mai mult de faptul ca niste jucatori (cretini la ora aia) au ascultat (sau poate au decis ei...sau poate Burlacu i-o fi invatzat de rau!) de un antrenor cretin sa protesteze fata de maniera de arbitraj intr-o forma INEDITA!!! Nu au dat in cap, nu au facut faulturi grosolane (au fost multe dar nu grosolane) nu au injurat specatori, nu au dat cu mobilierul de podea si nici nu au sutat mingile in tavan, ci au ales sa le faca (chipurile) pe plac arbitrilor ca or fi vazut ca le place sa sufle-n fluier!!!! Poti sa ii zici ca e o faza de copii de gradinita, cel mult scoala pregatitoare, dar de aici pana la a va arunca tzarana-n cap ca "Vaaaai, ne-au jignit spectatorii" e cale lunga! Astept un raspuns pertinent desi ma indoiesc ca am sa-l primesc! Discutia este DESCHISA !!!!!!!!!

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      ?????
      A fost non-combat. Indiferent ca a fost cererea antrenorului sau nu, jucătorii s-au făcut de ras. Antrenorul a plecat dar meciul respectiv a fost jucat de CSM Craiova și așa rămâne . Dacă nu era de acord cu decizia președintele (sau de functie are) care era în spatele băncii trebuia sa reacționeze. Daca nu era de acord cu decizia, Burlacu nu trebuia sa dea în continuare indicații din teren și de pe banca celorlalți jucători, trebuia sa-l lase doar pe antrenor. Dar toti jucătorii au părut cât se poate de acord cu decizia luată. Nu am văzut niciunul care sa ceara explicații sau sa protesteze în vreun fel. Dacă și pt acest episod le iei apărarea îmi par rău dar eu consider ca nu mai are rost sa discutam și așa cum se mentiona mai sus o sa încep sa ignor comentariile tale. Repet, nu am nimic cu tine sau Craiova, dar aveam alte așteptări. Scuze dacă am supărat pe cineva dar ăsta e părerea mea și pt mine prestația de la Oradea rămâne o pata nu doar pt Craiova cât și pt campionatul nostru (pt totul a fost trecut cu vederea de Frbh).

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      O mai zic inca o data...sa nu uitam celebra salvare la retrogradare de acum cativa ani cand au jucta cu 5 straini intentionat minute intregi!!!!

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    • SCM "U" Craiova alb&albastru:

      Toma Marius
      Din ce au relatat colegii oradeni, se pare ca el a luat decizia asta, el era la club si cand zice colegu' din cluj....acu' nu stiu daca a platit si el impreuna cu popovic, nu stiu ce functie are acum in club, dar se pare ca are una pe la frb.... Chiar daca, asa cum ziceau unii colegi aici pe TB, e baiat inteligent, pare si descurcaret, dupa parerea mea nu poate sau nu se vrea sa se construiasca ceva solid , pe termen lung, la Craiova...nu se gasesc privati care sa se implice financiar ( nu stiu daca se doreste asta), o fi mai bine ( pentru unii) numai cu bani de la primarie...
      In incheiere, in afara faptului ca, sa zicem, vinovatii sau vinovatul a fost pedepsit de clubul nostru, este stipulat ceva in regulament care sa pedepseasca o asemenea atitutide de catre frb?
      " Stand tall, talk small, play ball!"

      cu 9 ani în urmă (29.03.2016)
    • SCM "U" Craiova alb&albastru:

      .....
      aaaa... tu ai zis ca a fost non-combat si se poate pedepsi asta... cred, totusi, ca era greu sa-i incadreze aici, oficial. Da' poate gresesc...

      cu 9 ani în urmă (29.03.2016)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      sanctiune
      Spune-i cum vrei : non-combat, desconsiderarea adversarului etc. Exista prevedere in regulament ca daca un club sau componentii acestuia aduc prejudicieri imaginii federatiei pot fi sanctionati. De asemenea se specifica ca pt orice abateri care nu sunt stipulate in regulament comisia de disciplina cu aprobarea biroului federal pot lua masuri. Dar la noi nu a existat nici macar un comunicat (sau poate nu l-am vazut eu). Referitor la ce sanctiuni ar fi trebuit date nu vreau sa intru in polemici dar trebuia facut ceva. Se intrunea comisia dadea o sanctiune, biroul federal o aproba, clubul nu contesta pt ca se stia in culpa si se mai limpezeau putin apele. Oricum era in play-off deci nu erau implicatii majore (cum au fost la Pitesti care din cauza penalizarii se lupta pt salvare). Asta e parerea mea si nu trebuie sa fiti de acord cu ea. Mie mi-a lasat un gust amar.

      cu 9 ani în urmă (29.03.2016)
    • SCM "U" Craiova alb&albastru:

      Gustul amar....
      .... lam simtit si eu si, sunt sigur, majoritatea iubitorilor de baschet din Craiova. Acum, ca sa fiu putin avocatul clubului, acesta a sanctionat vinovatu'.... cat despre noi, suporterii, eu zic ca e important sa-i sustinem in continuare, mai ales ca, dupa atatea permutari de jucatori, intr-un final s-a ajuns, totusi, la o formula care ne da oarece sperante sezonul asta...

      cu 9 ani în urmă (29.03.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea 3punkte :

    Tot stranierii
    Ei au meritul cã echipa stã in frunte printre primii din LNBM. Ce formulã sã inventeze orice antrenor, dacã lotul nu permite. Asa vãd poate nu vãd bine dar CSM U Oradea nu are un lot de 13 jucãtori. Vom juca in finala F4 e evident dar in campionat mai avem de recuperat.

    cu 9 ani în urmă (28.03.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    @gully
    Vezi ca greșești. Uita-te ka comentariile din 26.03 ora 20.36 și 23.46 și vezi pe cine invitai la comentarii. Referitor la faptul ca ai mulți prieteni maghiari și ai probleme cu imaginea lor în Oltenia și eu am mulți prieteni și rude din Oltenia și am cam aceleași probleme. Nici tu nu mă prea ajuți. Apropo sunt fan Știința de peste 40 de ani și iubesc Craiova. Ăsta ca sa nu crezi ca am idei preconcepute.

    cu 9 ani în urmă (28.03.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    Oltene!
    Vezi ca nu tine! Eu am invitat supusii Reginei la transmiterea de Felicitări, nicidecum la comentarii! Pai ce mai puteau comenta, dupa ce le-a reamintit Steaua de "plăcerea" meciurilor de altădată cu Asesoft? La faza cu "bozgorii" - prietenii mei de origine maghiară mi-au explicat ca, din pacate, acestia exista printre noi, dar mai grav, printre ei! Dar eu nu ma prea pricep in a-i identifica, asa ca s-ar putea sa il fi catalogat gresit pe văru' vameşu'...ăla cu viza!
    Dar imi plăcu faza cu rudele in Oltenia! Ia zii, al cui esti? :-)

    cu 9 ani în urmă (28.03.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    @gully
    S-ar putea sa am rădăcini oltenești mai adânci ca ale tale. Poate ai o surpriza.
    În primul comentariu ceri felicitărI, în al doilea însă...

    cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Eeee
      N-o fi luat si pe mine valul! Sunt doar un om! :-)

      cu 9 ani în urmă (28.03.2016)
    Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii