Stiri Juniori U20 Masculin

CSU Sibiu pierde în Bănie, după un prim sfert de excepție al oltenilor

Ana-Maria Mătușoiu

Ana-Maria Mătușoiu
02.02.2016

CSU Atlassib Sibiu a suferit enorm pe parchetul celor de la SCM U Craiova, într-o partidă în care principalul marcator al echipei, Kevin Hardy, a reușit să înscrie abia în sfertul 3. Echipa lui Dan Fleșeriu a avut în primele minute de joc – 19, însă a reușit să recupereze din diferență și să se apropie la 3 puncte în penultimul sfert, după o serie de reușite din afara semicercului. În ultimele minute, oltenii au revenit la aceeași agresivitate din debutul partidei și au câștigat duelul cu 94-83 (31-13, 14-20, 18-20, 31-30).

După această partidă, Craiova schimbă poziția cu adversarul și trece pe locul IV în Liga Națională de Baschet Masculin, în vreme ce gruparea condusă de Dan Fleșeriu cade un loc mai jos. Ambele combatante au 31 de puncte și păstrează șanse reale pentru accederea directă în play-off.

Oliver Popovic a început partida în formula Burlacu, Bureau, Johnson, Popescu și Hargrove, în vreme ce Dan Fleșeriu i-a trimis în teren pe Mijajlovic, Lalovic, Calotă, Paul și Hardy.

Jucătorii lui Oliver Popovic au făcut o adevărată demonstrație de forță în fața celor de la CSU Atlassib Sibiu în primul sfert al partidei. Doljenii au avut un „run” de 7-0, seria fiind întreruptă de coșul de 3 puncte al lui Paul. Johnson marca din nou și își trecea în cont 6 puncte, dar sibienii au recuperat din diferență prin coșul de la mare distanță izbutit de Mijajlovic. Oltenii au înscris apoi din orice poziție și s-au distanțat la 19 puncte (29-10), cea mai mare diferență de scor înregistrată. Sfertul s-a terminat cu oltenii la conducere: 31-13.

Sibienii au început mai bine actul second, pe care l-au și câștigat. După un „run” de 5-0 al oaspeților, Craiova și-a mai adăugat 2 puncte pe tabelă. A urmat replica de 3 puncte a  Will Paul, iar coșurile lui Gilbert, Paul și liberele lui Mijajlovic i-au dat Sibiului motive să spere. Spre deosebire de rezultatul înregistrat în primul act, la pauza mare s-a intrat cu o diferență de 8 puncte: 45-33.  

Penultimul act a fost un festival al coșurilor de 3 puncte și primul în care Kevin Hardy reușea să trimită mingea în coș. Lalovic a dat startul spectacolului, iar până la jumătatea sfertului s-a marcat numai din afara semicercului. Hargrove, Gilbert, Mijajlovic, Burlacu, din nou Gilbert și Lalovic s-au întrecut în bijuterii de dincolo de semicerc, reușitele în serie ale galben-albaștrilor ducând-o pe CSU Sibiu la 3 puncte de Craiova. Sibienii nu au profitat însă de pasul uriaș pe care l-au făcut și Craiova s-a desprins din nou pe tabelă, terminând sfertul cu 10 puncte diferență: 63-53.

Jucătorii lui Dan Fleșeriu au încercat să recupereze în decisiv, însă gazdele au tras tare de ele pentru a obține victoria. Craiova a menținut un avantaj consistent pe durata întregului sfert, Hargrove închizând tabela cu 2 libere.

Darius Hargrove a reușit un meci extraordinar, fiind cel mai bun marcator al gazdelor. Americanul a înscris 23 de puncte, dintre care 12 de dincolo de semicerc, la care a adăugat 6 recuperări. Cu cifre bune a terminat partida Burlacu, 19 puncte și 8 recuperări, dar și Johnson: 18 puncte, 4 recuperări și 7 pase decisive.

Principalul marcator al lui CSU Sibiu  a fost Gilbert, americanul fiind aproape de double-double: 20 de puncte și 8 recuperări. În aceeași situație s-a aflat și Octavian Popa Calotă, care a totalizat 19 puncte, 8 recuperări și 3 assisturi, căpitanul echipei din Sibiu remarcându-se prin numeroase pătrunderi spectaculoase. Printre remarcații lui CSU Sibiu se numără și Will Paul, 15 puncte, acesta fiind cel mai bun marcator al partidei la pauza mare. Kevin Hardy a încheiat partida cu 10 puncte, 6 recuperări și 2 pase decisive.

*foto: Ana-Maria Mătușoiu

68 comentarii la aceasta stire:
  • SCM "U" Craiova AdiUcv :

    Victorie
    Un meci frumos pe care l-am dominat de la inceput pana la sfarsit . Hargrove si Johnson sunt exceptionali !

    cu 9 ani în urmă (02.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova leo sima :

    Stie cineva
    Cam cati spectatori au fost la sala?

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca Zorca:

      spectatori
      6000

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova AdiUcv:

      dwa
      vai de capu tau de clujean

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca Zorca:

      6000
      Pai nu sunteti 6000? Ca toata ziua va laudati pe aici cu cat de multi vin la sala (e drept ca mai recent ati redus-o la 4000). Deci cati?

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      :)
      Au fost in jur 2500 , Craiova are a doua medie din campionat , dupa Cluj . Diferenta este ca la Cluj multa lume vine doar atrasi de noutatea adusa de Sala Polivalenta . Cauta sa vezi ce medie a avut si Craiova in primele 2 sezoane de la deschiderea Polivalentei .

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Nu. Lumea vine la Cluj si in Demian, ba chiar foarte multi merg mai cu drag acolo. La Cluj se respira baschet fata de Craiova. Hai sa nu comparam Pelesu cu casa lui Ceausescu din Scornicesti. Acuma de ce e Demianu plin, ca e atrasa lumea de ce?

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • BCM U FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      Cuic
      Hai ca nici cu Cuic al vostru nu-mi era rușine. Dar așa sunteți voi, dacă ar fi jucat Burlacu la voi l-ati fi ridicat în slavi , dar strugurii sunt acri . Eu îl respect pe Burlacu pt activitatea lui , este unul dintre dintre cei mai buni jucători pe care i-a avut baschetul romanesc.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      baschet
      Pana nu bagi o mitocanie,nu esti tu...La Craiova baschetul a avut o ascensiune fulminanta,s-a format un public stabil al baschetului,iar de cand s-a deschis Polivalenta nu s-a jucat nici macar un singur meci cu mai putin de 1000 de spectatori si nu stiu cate din salile cu traditie superioara au reusit aceasta performanta remarcabila.Mai mult decat atat,acest fenomen se petrece in contextul existentei concurentei celorlalte sporturi de echipa(handbal,volei,fotbal),care au o traditie incomparabila si au realizat si performante importante de-a lungul timpului.Asa ca ne vom continua ascensiunea indiferent de cat de greu le pica unora...

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu mid :

    csu
    Victorie meritată a gazdelor. Nu inteleg lipsa de pe teren a lui Harrison,cit despre prestatia noastra, ar fi bine sa facem uitat acest meci.Oricum ,o victorie cu Mediul,s-ar putea sa ne duca in playoff,dar mai iîntîi trebuie sa o obținem. Din nou inexplicabile acele caderi.O nota buna pt Paul. Sa sperăm c-o sa auzim numai de bine. HAI CSU!!!

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      O parere personala , play-offul il veti prinde sigur , de acolo va va fi foarte greu . Ati reusit ceva foarte frumos cu niste jucatori necunoscuti campionatului nostru , cu un buget destul de mic , dar rotatia scurta isi va spune cuvantul . In plus Calota este singurul roman decent , iar lipsa lui v-ar afecta enorm . Ca o observatie pentru baietii care au inceput sa-l injure pe Burlacu , data viitoare lucrurile vor sta altfel . Nimeni nu vine la Craiova sa ne injure jucatorii , indiferent ca este vorba despre Catalin sau oricine altcineva :)

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      burlacu
      Dar sa-l huiduim avem voie?
      Nu de alta dar la cat a injurat el suporterii altor echipe de-a lungul anilor, macar cu atat sa ne alegem si noi.
      Oricat de bine ar juca tot ramane cel mai urat jucator din campionatul nostru.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova blue ray:

      suporteri civilizați
      Acum ceva vreme ni se reproșa nouă, suporterilor Craiovei, pe un ton superior/peiorativ, ca ne comportăm ca pe stadion, că nu facem diferența între baschet și fotbal etc. Poate că nu suntem chiar cei mai civilizați din țară, dar gestul celor din Sibiu e mult mai urât decât manifestările recente ale suporterilor olteni. Nu e normal să li se ia apărarea.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Nu exista manifestare nepotrivita sau urata la adresa lui pampers sau plopescu. Doi jucatori mizerabili care si-au castigat "respectul" publicului prin baschetul extraordinar care il joaca dand din coate intr-un campionat care din pacate inca accepta o astfel poluare. De fapt la cat de imbecili is si cata minte si scoala au nu e o mirare. Si Toni Alexe era antipatic si Fometescu si Marjanovic, dar niciodata nu pateau ce patesc nesimtitii astia sa ii injure cate o sala intreaga. Sper ca odata cu ei sa apune pe veci o era a prostiei fara limita

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • BCM U FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      Cuic
      Hai ca nici cu Cuic al vostru nu-mi era rușine. Dar așa sunteți voi, dacă ar fi jucat Burlacu la voi l-ati fi ridicat în slavi , dar strugurii sunt acri . Eu îl respect pe Burlacu pt activitatea lui , este unul dintre dintre cei mai buni jucători pe care i-a avut baschetul romanesc.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Printre cei mai buni de cand te uiti tu la baschet probabil...sau de cand aveti televizor si prindeti digisport. Oare nu te intrebi de ce niciodata la CLuj nu au fost jucatori ca Burlacu sau Popescu si de ce Levente Bacsi o plecta urgent dupa un sezon? Si nu veni cu argumentul cu Cuic...Cuic parlamenta mult, era carcotas, dar nu isi lovea adversarii, nu juca mizerabil. In afar de faza cu Smith nimeni nu ii poate reprosa lui Cuic vreo lovitura, ba chiar el a avut nasul spart si a trebui sa joace cu masca. Burlacu l-a lovit pe Dumitrescu intentionat in spate stiind ca are hernie de disc. Da cum si tu ai minte cat pampersu burlacu, nimic nu ma mira. noi nu ridicam in slavi asemenea jucatori, nu degeaba Levente Bacsi nu a fost deloc apreciat la Cluj. Spre deosebire de voi pe la noi mai umbla mintea

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Burlacu
      Cine isi imagineaza ca Burlacu are un intelect precar,ori habar nu are,ori are creierul precum patinoarul "Flamaropol".

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Ii drept ca depinde din ce parte a tarii proivesti si ce intelegi prin intelect precar. Probabil stie sa foloseasca tableta mai bione decat stia Mos Ion Roata

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Liber la 69
      Observ ca unii sunt efectiv terorizati de ascensiunea unor echipe considerate slabe!

      Onorati Ardeleni! Nimeni nu va ia titlurile de EuroLeague castigate! Nimeni nu pune la îndoială că meritati sa jucati in NBA!

      Noi, ăstia de la tară, incercam sa mâncăm si noi o pâine cat mai albă, iar, daca putem sa o luam pe a voastră, atata vreme cat e permis....fiti siguri ca o sa o luam!

      Voi, văd, sunteti ocupati sa aplicati calificative morale unor jucători!
      Va recomand sa jucati baschet! Atata timp cat mai aveti baschet....caci vad ca incepeti sa trăitor, ca U Craiova ... din amintiri!!!

      #savinaclujul
      #haicraiova
      #burlacu

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu mid :

    csu
    Era sa uit...pt cunoscători, prestatia acestui individ pe nume Ciulin,a fost una jenanta.Cred ca si baschetul are păcatele păcatele lui. Si mai trist este ca toata lumea TACE?!?Mare păcat....

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu mid :

    csu
    Jenanta prestatia acestui individ pe nume Ciulin.Vreau sa cred ca baschetul e un sport curat, dar tot mai mult ma-doiesc de acest lucru. Supărător este faptul ca toata lumeaTACE, oare de ce???

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca Dan C :

    csu
    Parerea mea e ca a fost blat. Foarte ciudat ca un jucator ca Hardy sa uite dintr-o data sa joace baschet. Singurul care nu a fost informat a fost Calota.

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      o sa vedem cat de blat a fost peste o saptamana jumate :)

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova fanCraiova:

      .
      o sa vedem cat de blat a fost peste o saptamana jumate :)

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe rmefr:

      Parerea ta este fantastica.
      Parerea mea este ca ar trebui sa iti cumperi o minge de baschet, marimea 5, si sa te mai joci cu ea.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova AdiUcv:

      Vai de capu tau
      Cel mai prost comentariu pe care am putut sa il vad pe acest site . Vedem noi la meciu direct cand o sa pierdeti sa vedem ce mai spui atunci .
      P.S: Nu va suport echipa voastra de maimutoi

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca Zorca:

      ...
      Ma rog, cel mai bun sa castige. Nu ma supar daca pierde Clujul, important e sa fie un meci frumos. Pe de alta parte observ ca ai un vocabular obraznic, tipic oltenesc. Probabil ca ai luat-o razna de la repetarea la nesfarsit la fiecare time-out/pauza a imnului vostru.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • BCM U FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      Ha, ha
      O fi vocabularul suporterului oltean mai obraznic , dar afirmația ta arata ca ești total pe dinafara acestui sport numit baschet.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Muicaaaa s-o trezit toti sudistii, pfuai mai lipseste sa ne cante Tudor Gheorghe si totul va fi perfect si viu. O inceput zaibaru(numit si febra) sa isi faca efectul

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Catastrophiq:

      Hardy
      O fi si mare vedeta Hardy asta...un lucru e clar, este un point guard mai rar intalnit in Romania prin faptul ca este atletic(si atat) dar e clar si faptul ca acest Hardy NU STIE sa arunce semi distanta sau de 3 puncte nici libere...I-auzi...blat =))))))))))))))))))), asa ziceti voi acolo la Cluj cand ia echipa voastra bataie sa va simtiti mai bine ?:))
      Nu ai cum sa zici ca echipa a jucat prost atat timp cat au marcat totusi 83 de puncte...e asa greu sa recunosti cand o echipa a jucat mai bine? Eu recunosc ca la Sibiu au fost mai buni, aseara noi am dominat de la inceput pana la sfarsit.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Point guard?:))) serios, aseara a jucat point guard????:)))))

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Catastrophiq:

      zau
      Atuni ce a jucat? Shooting Guard? E mai rau, inseamna ca e cel mai prost din istoria LNB...la cum arunca..

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca Zorca:

      ?
      Bineinteles, cand nu sunt argumente, incep jignirile. Am jignit eu pe cineva cu comentariul meu? Grozavi mai sunteti mai oltenilor. Cot la cot cu (unii) pitesteni, doar ploiestenii mai lipsesc. Sincer, va meritati jucatorii ca Burlacu, Popescu, Szijarto, Dragusin, Dzambic.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gabriel1092:

      Clujeni destepti !
      Voi incepeti cu ironii si tot noi oltenii suntem obraznici. Cei din Sibiu , Pitesti si altii care au mai scris comentarii pe TB nu au avut atat tupeu si nesimtire ca voi , inteligentii din Cluj . Va doresc un sezon la fel de bun ca cel de anul trecut !

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Cluuuuuj
      Daca ii îngroapă Burlacu si Hargrove pe "înceţii" ăstia....imi tatuez emblema lor in jurul sfincterului (sper ca se consideră limbaj academic...doar am zis "sfincter"..)

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    @zorca
    Haideti sa fim seriosi. Ce motiv avea Sibiul? Sibiul are doar 2 infrangeri mai putin decat Dinamo. Daca Dinamo castiga 4, ceea ce nu e imposibil, iar Sibiul pierde 2 (de ex in deplasare cu Oradea si Dinamo) atunci se complica situatia.

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016) Raspunde
  • BC CSU Sibiu @lexCSU :

    !
    Citind unele comentarii imi dau seama ca mediatizarea din ultimii ani, a baschetului romanesc a produs o migratie excesiva a suporterilor de la alte sporturi in speta fotbal, teoretic un lucru pozitiv, insa pare ca in acelasi timp si negativ.... plin de specialisti, de suporteri adevarati in numar foarte mare.
    Nu va mai dati cu parerea ca habar nu aveti de trecutul, manifestarile si personalitatea lui burlacu, de relatia lui cu noi sau cu alti suporteri, de asemenea care sunt adevaratele valori ( nu ma refer la talent) in baschetul romanesc.
    Felicitari echipei Craiovei si bineinteles ca deobicei baietiilor din galeria noastra, mereu langa echipa !

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Direct!
    Spuneti un jucator de la Cluj in ultimii 20ani mai bun ca Burlacu!.....vorbiti dar habar n-aveti de baschet!.....sa nu incepeti cu Rosnavsky,Tenter sau Silvasan ca ma apuca rasull!:)))))....ii uitasem pe Cristescu si Pintea HAIDUCUL!:)))))))))))))))......aveti cel mai mare buget din tara si nu sunteti in stare sa aveti o strategie de 1 AN sa luati si voi titlu!!!....Craiova n-are traditie in baschet,dar daca VOI MARIIIII CLUJENI ATI INCEPUT SA NE CONSIDERATI RIVALI......SUNTETI DE RASUL LUMII!!!:))))))

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • CS Politehnica Iași un moldovean:

      roman
      Cred ca va referiti la jucator roman si atunci aveti dreptate

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Pai aia pe care i-ai insirat tu cam toti au fost mai mari ca Burlacu si fac parte din ultimii 20 de ani...daca stii sa numeri ultimii 20 de ani reprezinta 1996-2016, ori in 1996 Cristescu era mult peste ce ai vazut tu in viata ta la Burlacu, iar sub panouri, ca sa respectam pozitiile, atunci era in varf de forma Sebestyen, Pintea si Saftescu. Cat despre Roschnafsky numai un analfabet ar putea sa spune ca nu a fost mult peste Burlacu. Roschnafsky a fost un fenomen si un nou stil de baschet pt Romania. Peste toate ca un nimeni in drum mai scrii si Rosnavsky sa se vada ca ai scoala.
      Cat despre strategii, am de spus doar atat, echipa care a a luat titlul a avut o continuitate jucand cu Silvasan, Chetreanu, Silvasan, Zoran, Dykes si Cuic timp de 3 ani, unii fiind chiar mai vechi.
      Clujul e singura echipa din tara asta care joaca in acets moment cu 3(uneori 4) clujeni in rotatia de baza. Alte doua echipe din liga asta se folosesc pe pozitia de jucator roman, de juctaori clujeni..Oradea prin Pasca si Dinamo prin Corpodean. No ce sa mai zic, sa traiasca pampersii si zaibarul! Servus toc!

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Drexler:

      0
      La jucatorii romani bineinteles m-am referit!
      Toti jucatorii aia pe care i-am pomenit mai sus au fost jucatori buni dar mult sub valoarea lui Burlacu!
      Nu incape comparatie,si doar un limitator capacitv poate contesta asta!....eu am vorbit doar de varfurile Clujului si nu de jucatori de rezerva sau de completare a lotului de care ai pomenit din lipsa argumentelor!....sa-i punem pe Sebe si Saftescu in aceiasi oala cu Burlacu e ca si cum am zice ca e mai bine sa ai un Lastun decat un Q7!:)))))))))))))).....E TIPIC LA TINE SI STIU CA NU POTI MAI MULT!....dar cateodata trebuie sa te asez acolo unde ti-e locul.....la PELUZA!!!:)))

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Tu ai vazut vreodata un duel Sebestyen-Burlacu in viata vietilor tale? Eu nu cred ca ai vazut, daca vorbesti asa sa fie vorbit. Ca sa ne uitam asa cam ce a jucat Cristescu in viata lui si ce a jucta Burlacu da cu virgula... sa ne mai uitam ca Bruno a jucta prin Germania o viata intreaga si Burlacu la Ploiesti, iar da cu virgula...asa ca nu prea merge ce zici tu, ar trebui sa ai argumente, care ca la orice oltean iti lipsesc cu desvarsire. Esti ceva gen Ponta in campanie, vorbe goale si pareri fara argumente ca doar, doar o sa ii faci cuiva vena sa plesneasca cu mintea ta maiastra.
      P.S. N-am stat in peluza, in sala nu exista asa ceva si din principiu nu suport oamenii care behaie...

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Si ce rezerve am insirat eu? Care din jucatorii pomeniti de mine au fost rezerve sau au completat lotul? Iara ai luat jucatori de pe google si iti dai cu parerea despre ei, ca daca te intreb ce jucau fiecare pun pariu ca esti lemn, dar cu toate astea noi ne dam cu parerea pana nu terminam prazu din gura.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • razv-an:

      n-ai cu cine
      Nu stiu de ce mai incerci sa discuti cu unii care il ridica in slavi pe burlacu (cel mai mare baschebalist al tarii lol)- ori erau copii mici ori erau la fodbal cand baiatul "castiga" titlurile in 8.
      Dar no, daca ei se uitau la sarbi la baschet, atunci sigur nu exista alt jucator in tara in afara de aia din grada proprie. Si cu unii cu mintea ingusta n-ai e discuta

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Pt mine e placut sa imi aduc aminte de juctaori adevarati si uneori as face share de idei si amintiri frumoase(nu de astea cu burlacu si popescu(, da se pare ca n-ai cu cine...aici trebuie sa iti dau dreptate. In afara de sibieni, restul doamne feri.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe rmefr :

    @free62
    Lasati-o cu bschetul romanesc din 1980-2000, au fost zero calificari: turnee europene, mondiale, olimpice ... jucatori romani de valoare medie, cat degetele de la o mana. noi prin sud ne uitam ( prin televiziunea sarba) la sibenka,cibona,yugoplastica, partizan, si la toate turneele unde participa Yugoslavia. noi ne uitam la Drazan Petrovici si tu ne vorbesti de Roschnafsky, hai sa pastram bunul simt si sa nu mai fabulam

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      0 calificari din 80 pana in 2000, chiar 0??? wtf? Peste toate dupa 90 ar trebui sa ne aducme aminte ca juctaori importanti nu jucau la nationala, Roschnafsky cand era in varf de forma si lua cupa in Germania nu prea juc ape la nationala, Ghita nu prea juca...era greu sa obtii calificari. Antrenorii romani erau cum erau...ziceam de Roschnafsky pt ca era vorba de juctaori romani si in contextu asta Bruno a fost primu care a adus ce vedeai tu la televizor.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca Zorca:

      WOW
      Din putul gandirii sudiste: ce tari suntem pentru ca ne uitam la sarbi la TV. Sigur o duceati mai bine decat restul tarii, pentru ca va uitati in Neckermann.

      cu 9 ani în urmă (04.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Dinozauri
    Lasa-l ma ca nu pricepe ce-i spui...el e cu Chetreanu,Rosnavsky(tot asa il scriu,te oftici?):))))...si alti mari jucatori de clasa mondiala,tu-l iei cu Drazen Petrovic,ala n-a jucat la Cluj,n-are valoare!....Dumnezeu sa-l ierte!
    A ramas tot cu Dacia1100,cu televizorul Venus,etc...n-a auzit de curbate si nici nu vrea!:)))))....cam asa e Burlacu fata de toata pleiada enumerata mai sus!

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Hopaaaaaa stai ca acuma dupa ce vad cum scrii stiu cu cine am de-a face. Aoleu nu ai luat ban o data(ban la care am avut si eu o contributie)? Doamne ce copii copaci pe aici. Apai la mintea ta, da e clar...acuma se ecsplica vb lui ala de la scornicesti. Vai de capu meu ce dezastru de patrie avem in afar carpatilor....
      Da asa, Burlacu parca e de nivelul lui Petrovic. Oltenii cand nu mai stiu si nuargumente cu romanii, o dau pe aia cu sarbii care ii vedeau la tv...merge e buna, rimeaza da difera tipu.

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe secretariat1967 :

    free62
    Fratele tau e la fel de prost ca tine ?

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Merge, merge? Asta ii cu gmail

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe secretariat1967:

      free62
      Am inteles , esti la fel de prost...

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Da stim, cunoastem si un ban pe contu asta merge la baiatu?

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Drexler:

      0
      Nu merge ca te inregistra!....iti dete un numar!:))))

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Hopaaaaaaa!
    Ce ban sau bani?....ce contributie?:)))))...incerc sa fiu pozitiv cu tine,esti amuzant cu zaibarul,cu prazul,cu scornicestiul,cu 62-ul,ai ramas ancorat acolo in trecut,Carpatii n-au nicio vina ,daca mai ai timp citeste o fila din istoria tarii astia si poate ai sa intelegi ce rol au avut!
    Cu Tenter cum ramane?.....9000euro/luna si iei bataie de la Pitesti!....cam putin!....titlu?....poate la ziar!:)))

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Eh lasa ca stii tu ce ban, fara alte detalii

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Drexler:

      0
      Am contul asta de mult timp,intru rar pe site-ul asta!
      Am o parere proasta de baschetul romanesc!
      Suntem NIMENI in BASCHET pe plan european,nu mai vorbesc de cel mondial!
      Nu existam practic!
      Nici Cluj,Nici Oradea,nici Bucuresti,nici Craiova,nici Tg-Mures!....jucatorii Clujului ,ti-au facut probabil tie mici bucurii,pe plan National,dar atat!!!!....in rest 0,ne batea Bulgaria la 30 puncte acasa,cu toti jucatorii Clujului in teren,deci las-o moarta,ca macane!....noi am avut atunci sansa sa ne uitam la televizor la sarbi si sa ne alegem alti idoli ,mai putin valorosi ca Rosnavsky:Kukoc,Radja,Perasovic,Dusko Ivanovic,Sretenovic,ai auzit de ei?.....era Jugoplastika Split....astia bateau Mac tel-Aviv,Barcelona,Real,Pana,la 20 puncte diferenta ,acasa,deplasare,unde-i prindea.....despre ce vorbim?....si tu ne iei cu Saftescu si Sebestyen?:)))))))....d-aia lumea te ia ca pe un Venus din timpurile alea....sau aveai Diamant?:))))
      Habar n-am despre ce ban vorbesti,sa fie din cauza Carpatilor?:))))

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Asa si concluzia? Ce are povestea de mai sus cu baschetul din vecini?

      cu 9 ani în urmă (03.02.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe secretariat1967 :

    free62
    Cum sa mearga daca esti atat de prost ????

    cu 9 ani în urmă (03.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Gully :

    SCM U CRAIOVA - sperietoarea de Aşi
    ARDELENI, IUBITORI AI BASCHETULUI....
    Pocăiţi-vă! Sfârşitul este aproape...

    Multumim BURLACU!
    Multumim AJ!
    Multumim HARGROVE!
    Multumim POPÉ!
    Multumim TRAV!

    Noooo HAM!!!!

    cu 9 ani în urmă (04.02.2016) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    ardeleni
    Nu imi vine sa cred ce limbaj folositi. Seamana tot mai mult cu ce apare pe gsp si prosport la comentariile "suporterilor" fotbalului. Urat, foarte urat!
    Pana una alta Craiova in acest final de prima etapa sta la mana "ardelenilor". Joaca cu Muresul si Cluj iar contracandidata sa Dinamo joaca cu Oradea, Sibiu si Medias. Iar la rezultate directe Dinamo sta mai bine. Asa ca lasati "balacarelile" si sustineti baschetul.

    cu 9 ani în urmă (04.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      Erdelyeni
      Craiova sta la mana ei si atat! Nu vreti sa renuntati la aroganta de a va considera Dumnezeu pe pamant! Intruchiparea Adevarului in baschet! Haide sa fim seriosi! Voi ati ajuns la un asa nivel in progresul spre Nirvana incat refuzati jucatori ca Burlacu! Voi, ardelenii sunteti o asa suprarasa extrem de civilizata dar veniti in Polivalenta din Craiova sa strigati "M*ie Burlacu!" ... la Burlacu acasa!!!!...doar pt ca nu joaca pentru voi... Si doar pentru ca e bun! Sau, poate, doar pentru ca e nu e din Ardeal!

      Zice unu' p'aci' ca Burlacu e lipsit de caracter! Pai ce dragilor, ne uitam la "Nora pentru mama"? Deci, concluzionez, DA! Sunt de acord cu soso in ceea ce priveste sustinerea baschetului! Dar fara arogante gen: "Traiti ca va permitem noi!", "Cand noi jucam baschet, voi va intrebati cu ce fel de bata se joaca sportul asta..." etc. Si fara sa ne mai injurati la noi acasa...
      CA NU E CIVILIZAT !!!

      cu 9 ani în urmă (04.02.2016)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      @gully
      Esti cam vehement in comentarii. Cu ce te-am jignit sau cu ce arogante am venit in comentariul meu?

      cu 9 ani în urmă (04.02.2016)
    • SCM "U" Craiova Gully:

      @soso
      Nu neaparat la tine (Sau doar la tine) ma refeream! Initial am interpretat comentariul tau cum ca datorita confruntarilor directe cu Mures si Cluj, am fi la mana ardelenilor! Ulterior am observat ca ai argumentat un pic in derapaj! Defapt, cred acum, ca te refereai la meciurile pe care Dinamo le are... :-)

      Oricum, reafirm faptul ca Ardealul ar trebui sa se bucure de faptul ca echipe care odata erau slabe, acum incep sa ridice probleme! Lucrul acesta nu poate duce decat la performante mai bune....pentru toate echipele!

      DECI, Cei mai buni sa castige, numa' Clujul sa ia bataie de la Craiova miercuri!!! ;-D

      cu 9 ani în urmă (05.02.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu alexander :

    uaat?
    Burlacu-> caracter 0

    cu 9 ani în urmă (04.02.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe MSV :

    Polivalenta craiova
    sunt curios dupa discutia asta cam cati or sa mai aica curaj sa faca deplasarea la Craiova. Dragii mosului nu mai comparati baschetul cu fotbalul. Daca era un meci de fotbal cei 8 suporteri sibieni erau batuti inainte de meci doar pentru ca puneau piciorul in oras. iar dupa meci daca se intampla sa se aduca injuriile alea erau fugariti pana la valcea. deci va rog inca o data lasati polemicile astea cu difernte dintre baschet si fotbal..

    cu 9 ani în urmă (04.02.2016) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Alessandro :

    Dinamo peste Craiova
    Sa pui problema cu trei etape inaintea finalului sezonului regulat ca te-ar mai putea depasi dinamo in clasament chiar este o dovada de aroganta... dinamo este vreo doua clase sub craiova in momentul asta... daca am fi avut un alt tip de antrenor probabil ca eram pe primul loc acum, la cum s-a desfasurat acest sezon. Fara suparare, Clujul are una dintre cele mai urate exprimari pe parchet la acest moment dintre echipele cu pretentii, nu arata nimic din ceea ce era candva aceasta echipa, cum bine zicea cineva, traiesc doar din ce a fost candva. Poate il aducem si pe Dykes la Craiova sa vezi atunci nebunie :P...

    cu 9 ani în urmă (06.02.2016) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Cele mai citite
Cele mai Comentate
Ultimele comentarii