BC CSU Sibiu a lansat o nouă campanie de marketing, alături de unul dintre sponsori, lanțul de restaurante de tip fast-food Dabo Doner. Astfel, sibienii invită suporterii să guste din nou produs numit „Dabo-Dunk”.
Noua „atracție culinară” va fi pusă la vânzare începând de sâmbătă, 26 ianuarie, de la ora 13:30, iar suporterii sunt invitați să guste din noul produs în locația Dabo de pe bulevardul Victoriei din Sibiu, unde vor fi întâmpinați de toți jucătorii echipei pentru o sesiune de poze și autografe.
Prețul unui „Dabo-Dunk” va fi de 15 lei, iar doi lei din această sumă vor fi direcționați către CSU Sibiu. Mai mult, la fiecare ”Dabo-Dunk” cumpărat, din orice restaurant din Sibiu, suporterii vor primi un bilet de tombolă. În ultima zi a fiecărei luni CSU Sibiu va pune la bătaie 6 premii irezistibile: DABO-DINNER (o cină cu jucătorul favorit), DABO-FOTO (o poză pe care o faci cu toată echipa, înrămată și semnată), DABO-FAN (două bilete la meci), DABO-MUG (o cană cu DABO și BC CSU Sibiu), DABO-FOODIE (un voucher de 50 ron) și DABO-EXPERIENCE (acces la un antrenament al lui CSU și o întâlnire cu echipa). Toate biletele completate rămân în concurs până pe 31 mai.
Întregul comunicat al CSU Sibiu cu privire la această acțiune poate fi citit aici.
*foto: bc-csusibiu.ro
9 comentarii la aceasta stire:
..
cu 6 ani în urmă (24.01.2019)Chiar daca Ionut Georgescu nu e favoritul meu personaj al baschetului din Romania, mi se pare ca se vede un progres mare la Sibiu pe partea de management si in special marketing de cand a ajuns el in cadrul clubului. Cel putin asa mi se pare mie din exterior.
Yap
cu 6 ani în urmă (24.01.2019)Yes, he's the guilty one 😉.
Bravo.
cu 6 ani în urmă (24.01.2019) RaspundeInteresant si va avea succes.
"Eat this!"
cu 6 ani în urmă (24.01.2019) RaspundeFelicitari sibienilor pentru felul in care creeaza "viata" in jurul echipei! Si nu uitati sa mancati in restul saptamanii multe legume, fructe si in general "hrana sanatoasa"...
Copy-Paste
cu 6 ani în urmă (24.01.2019) RaspundeDaca in privinta "play-list"-ului galeriei (aripa tanara / noua) Leilor Rosii, m-am abtinut de la comentarii, vis-a-vis de "inspiratia copy-paste" dinspre urbea de pe Cibin, la capitolul marketing, n-ar fi rau ca onor staff-ul d-lui Sere sa ia exemplu de la sibieni.
Au mai fost sugestii de acest gen cu ocazia relatarilor TB despre campaniile de PR ale fostei Steaua CSM Exim Bucuresti.
Trebuie sa recunoastem ca, daca "masina de baschet" de la Oradea functioneaza normal, la capitolul Marketing & PR, "masinaria" scartiie rau, ca sa nu zicem ca e gripata...si nu e de vina actuala epidemie de gripa...
IG
cu 6 ani în urmă (24.01.2019) RaspundeImpactul lui Ionuț Georgescu asupra clubului a fost extrem de puternic și vizibil. Au fost foarte multe acțiuni și campanii, nu doar la nivel de marketing, ci și cu impact social. Deși nu și-a arogat merite, este probabil ca anumiți sponsori de anul acesta să fi fost convinși de strategia și abordarea lui (mă gândesc în special la Casa Pariurilor și Raiffeisen). Sunt de asemenea convins că este extrem de implicat și în managementul echipei. Pe de altă parte sunt conștient că mai sunt încă suporteri care continuă să îl privească cu suspiciune, dar asta e, chestiunea e asumată. Tot ce sper este ca eforturile lui și ale lui Dan să fie răsplătite și cu o performanță sportivă pe măsură anul acesta.
Sibiu
cu 6 ani în urmă (24.01.2019) RaspundeInteresanta inițiativa, mana lui Georgescu. Mai vad pe acolo și nume noi (cel puțin pentru mine) de sponsori, jos pălăria d-le Georgescu (n-aș fi crezut ca zic vreodată asa ceva). Oricum pe parte de marketing, în România, Georgescu n-are concurenta. Și uite asa, admit ca Sibiul a făcut o treaba buna cu aducerea lui Georgescu la echipa. Asta după ce recunosc ca am ras de ideea în sine atunci and s-a anunțat mariajul.
Georgescu
cu 6 ani în urmă (24.01.2019) RaspundeCățelușul lui Ghiță și Iacobescu. Cea mai urâta echipa de baschet din România. Proiectul măreț privat din bani publici sifonați. Apoi sageata lui Stanescu la o alta echipa dispărută care a co-câștigat medalii cu CSM Primăria Capitalei București. A inventat un nou termen in baschet: co-câștigător. Sa vedem ce va fi și cu al treilea proiect măreț.
ca o gluma
cu 6 ani în urmă (25.01.2019) Raspundebine ca nu i-au alocat lui Falker sa tina sandvisul in mana :))
Este necesar să vă autentificaţi pentru a putea introduce comentarii.
Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.
Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.
După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!