CN U13 - Componența și locul de desfășurare al grupelor din cadrul Turneul 2
4 ani în urmăAndra Mandache, înaintea meciului din EuroCup: „În campionat nu au posibilitatea să-și folosească toate străinele”
4 ani în urmăBCM U Pitești câștigă a doua partidă consecutivă în propria arenă
4 ani în urmăSCM Timișoara, victorie categorică împotriva lui CSM Târgu Jiu
4 ani în urmăBC CSU Sibiu trece în mod clar și de CSM Focșani
4 ani în urmăTotalBaschet l-a contactat pe antrenorul lotului național U16 masculin, George Trif, cerându-i poziția în legătură cu excluderea din lot a jucătorului Tim Ghiță-Urmanczy - triplu campion național în sezonul 2012/13 și desemnat MVP al turneelor finale U15 și U17. Antrenorul și-a exercitat dreptul la replică precizând următoarele în legătură cu situația generală în baschetul românesc la nivel juvenil și a făcut de asemenea precizări cu privire la motivele renunțării la Tim:
Hotărârea de a-l exclude pe Tim Ghiță din lotul național U16 a fost luata după ce m-am consultat cu secundul meu și cu domnul Vasile Popa, dar decizia finală eu am luat-o și mi-o asum în întregime.
De 20 de ani creștem jucători vedetă - care în campionatul intern înscriu 30 puncte pe meci, pe care datorită poziției lor la echipa de club nu-i interesează apărarea sau nu au respect față de mingile consumate pe parcursul unui meci - și ajungem la U20 unde pierdem cu Anglia o "forță" în Europa, la 50 puncte, pentru că am ținut în puf toți acești jucători și i-am făcut vedete înainte să știe ce înseamnă baschetul.
Nu pot să țin un jucător la echipa pe care o conduc, care, după ce este depășit în apărare 1x1 și în următoarele două faze pierde mingea din dribling și pasează greșit, iese de pe teren râzând.
Tim Ghiță este un jucător talentat, ar fi păcat să renunțe la baschet, dar trebuie să înțeleagă că marea performanță se face cu muncă și sacrificii pe teren și la antrenamente. Această atitudine de nepăsare pe care el a afișat-o la meciuri și la antrenamente l-a făcut să fie exclus din lot.
Când colegii tăi luptă pentru fiecare minge și fiecare punct, iar tu cobori de pe teren râzând după câteva greșeli pe care tocmai le-ai comis, înseamnă că nu te potrivești în peisaj.
Îmi pare rău pentru Tim, nu este nimic pierdut pentru el fiind născut 1998. Sper că această excludere din lot îl va face să fie mai responsabil și îl va motiva mai mult pe viitor, iar Campionatul European din 2014 să îl găsească la lotul național.
Citiți și
Dan Berceanu: "Tim Ghiţă este un jucător foarte talentat. Îmi pare rău pentru el"
Vasile Popa: ”Tim Ghiță trebuie să respecte disciplina de echipă!”
64 comentarii la aceasta stire:
felicitari
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeFelicitari dl. Antrenor, ati dat dovada de mare carater si curaj prin decizia (corecta) luata.
@sil - ai putea sa-ti exprimi parerea fara a jigni pe cineva?
@administratori - cred ca mesajul lui sil nu-si are locul intr-un loc civilizat, mersi
dl. trif
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspundeaveti acum ocazia sa dovediti prin selectiile facute ca aveti dreptate! ca ati selectionat jucatori ne-vedete. sa vedem cu ce rezultate va veti intoarce de la cej. daca rezultatele sunt analoage anilor precedenti, nu aveti ce cauta pe acest post. daca da, aveti ocazia sa dovediti ca sunteti pus in locul pe care il meritati.
H-ai ca m-am exercitat rau
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeAcum 20 de ani nu aveai decat 15 ani si nu cred ca te-ai apucat de crescut jucatori vedeta de la varsta asta. Probabil ca te-ai lovit de colegii vedete cu care ai jucat, acei jucatori care obtin titluri prin turneele finale in speranta accederii mai usoare in loturile nationale. Ne poti spune ceva despre statisticile curioase de la turneele finale? Sau despre modul de stabilire al MVP-ului, best 5 si a altor SRL-uri dintre jucatori? Cine va opreste sa lasati vedetele la cluburile lor si sa va faceti singuri selectia jucatorilor fara a astepta propunerile antrenorilor?
#erata
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspunde"pe locul"
motive
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeDaca acestea sunt motivele REALE, ati procedat corect si va felicit !!. Sper ca ati purtat o discutie si cu Tim, care la 15 ani poate ca nu a inteles exact ce s-a intamplat si care au fost motivele. Mult succes la europene !!!!
....
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspundeai dreptate thematriksz!!
Respect!
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspundeintr-adevar: Bafta la europene!!!
Deasemenea lui Tim, SUCCES si nu uita ca urmeaza alte campionate!
...next time...
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspunde( Este destul de penibil modul de abordare al subiectului domnule sil, pentru simplul fapt că domnia voastră se ascunde după un nickname, pe cînd George Trif iese în față și își asumă toată răspunderea pentru decizia luată. Un sportiv trebuie să aibă, pe lîngă această calitate de sportiv și calitatea de OM. Mai mult, OMUL acesta pe care dvs. îl batjocoriți ascunzîndu-vă după un pseudonim, este și PEDAGOGUL a mai multor copii mureșeni, a căror părinți sunt foarte satisfăcuți de progresele înregistrate. Desigur în momentele în care nu aveți argumente profesionale la îndemînă, vă alocați dreptul de a vă lega de lucruri care nu cred că își au locul pe un site în care se dorește din cînd în cînd și dezbateri civilizate. Mulți useri de aici sunt teribiliști, prin felul lor de exprimare, foarte bine...este dreptul și educația lor, pînă la a jigni pe cineva. După cum vedeți nu mă leg de intelectul sau de aspectul lor fizic.)
Punînd în paranteză cele de mai sus, doresc să-mi exprim dacă se poate ( dacă am greșeli de ortografie...ele nu sunt premeditate sau răuvoitoare...) părerea față de acest subiect, fără să folosesc argumetele și contra argumentele deja etalate în ultimele 24 de ore. Eu cred că George Trif a procedat corect, eu cred că decizia lui a fost una dureroasă și pentru staff și pentru familia băiatului Tim. Cum am scris și ieri, la care am primit un răspuns civilizat, totuși puțin voalat din partea părintelui lui Tim ( mulțumesc sincer pentru replica dată într-un mod civilizat ), rămîn la convingerea că antrenorul este cel care decide. Antrenorul, profesorul, pedagogul. Acești termeni au cam pălit ca valoare în ultimii 20 de ani. Nu demult am vizionat o emisiune unde a fost invitat un om de mare valoare: Dorel Vișan se numește, care vorbea și despre educație. Cea veche și cea nouă, despre vremuri în care tata mergea la directorul școlii pentru ca acesta să facă OM din odrasla lui și nu să-l bată cum este la modă acum. Am avut zilele acestea ONOAREA de a avea doi(două) jucători(jucătoare) selecționate în loturile lărgite ale României. Nici una dintre ele nu a fost reținută în cercul mai restrîns care se formează... Am în schimb deja un mail, în care domnul profesor de la lot, îmi schițează neajunsurile care trebuie corectate în această vară ca el(ea) să aibă mai mult succes la convocările viitoare. Tristețea a fost evidentă la comunicarea deciziilor, dar am stat de vorbă, față în față cu sportivii, am trecut în revistă acele lucruri care au dus acum la insuccesul lor de acum. Nu ne panicăm, am înțeles neajunsurile și sperăm ca împreună să putem face pasul către un nivel superior, iar eu sunt fericit pentru că acei copii au văzut munca de care este nevoie, dincolo de orice strălucire momentană și sper că eu mă pot folosii de această experiență ca să pot să-i motivez și mai mult pe viitor. Nu am avut MVP, doar coșgeter, cea mai de perspectivă jucătoare și poitguardul din best five, titluri care pălesc în ochii mei pe lîngă faptul că ECHIPA a luat medalie, după ce a fost groggy după primele două meciuri, că acești sportivi au peste 9,70 la învățătură. Cred că OMUL, ANTRENORUL ȘI PEDAGOGUL GEORGE TRIF a luat decizia cea bună și totodată sunt sigur că la un eventual succes la europene, care să zicem că i-ar asigura continuitatea pa banca lotului Național, la următoarea campanie iarăși va întinde mîna spre Tim, care cu lecția învățată să fie MVP și la un turneu european.
sil ... sila
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeNu cred ca asemenea jugniri isi au rostul aici.
L-am vazut chiar de multe ori pe acest "super"jucator. Are talent cu carul, dar daca continua cu atitudinea aceasta de fotbalist, va ajunge ca unii dintre ei: s-a nascut talent, si a murit speranta. Sunt convins ca daca ar primi o urecheala de la tatal lui - care acum ii da apa la moara cu acel negandit protest al lui - si ar asculta un pic mai mult antrenorii, ar iesi din el un super jucator (fara ghilimele), care ar putea erupe candva. Dar daca lucrurile raman asa si te lasi de baschet, draga Tim, peste cativa ani "multumeste-i" tatalui tau pentru acest gest prostesc.
Si din pacate inca o data se adevereste: in baschetul romanesc parintii sunt o adevarata pacoste (vedeti cateva jocuri de baby si minibaschet si nu numai)
felicitari dl trif
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspundedaca vedetismul lui TIM a dus la excludere va felicit pt decizia luata mai bune un muncitor decat o vedeta; talentul aduce rezultate pana la un punct dupa urmeaza numai munca
din pacate pe la fiecare echipa sunt 3-4 exemplare ca el de care antrenorii au nevoie si la mai accepta AERELE si uite ca vin la lot cu aceste apucaturi si asta se intampla mai ales ca este prima convocare majora gen 97 intre care au intrat si TIM SI BERCEANU JR asta ca si anul trecul EMI ,KUTY pt o oarece acomodare si formare de lideri dar aceasta incredere acordata uite unde duce ........
totul se pare ca este corect
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspundeam reusit de aseara sa vad ceva filmari din aceste turnee finale si sincer am ramas un pic dezamagit la ce am vazut . acest copil are talent cat carul dar din pacate am vazut ca pe teren este cam de capul lui. am vazut clar cum antrenorul striga la Tim sa nu mai faca prosti pe teren si el tot asa a continuat. daca si la lot tot asa a facut atunci jos palaria in fata antrenorului a procedat corect. pacat ca a pus asa la suflet faptul ca a fost trimis acasa mai ales ca a fost la un lot care nu ii apartine varstei lui. Draga Tim capul sus este timpul sa inveti ca baschetul se joaca in echipa si 10 minute jucate pe teren sunt la fel pentru toti 5 . A cazut o stea nu tot cerul invata si dovedeste ca poti mai mult . sincer as vrea sa mai joci dar hotararea iti apartine . si sincer la tot tamtamul facut nu cred ca va apleca cineva capul in fata ta. ( asa sunt oameni de moda veche ) iar pentru dl Trif succes in constructia unei Echipe adevarate . pentru ceilalti care au scris nu cred ca trebuie sa judecam un om la felul cum a jucat baschet in tinerete ca daca poate sau nu sa invete pe alti baschet.succes Tim pe viitor indiferent ce vei face .
adevarat
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeDoar la noi cei mai buni sunt vedete, doar la noi cei mai buni sunt aroganti, doar la noi cei mai buni rad cand ar trebui sa planga..... Suna absolut absurd... Probabil ca acestui celebru antrenor ii plac copii care stiu sa spuna sarutmana domnule antrenor, va rugam sa ne porunciti cum sa stam si cum sa jucam..... Din punctul meu de vedere (ca fost sportiv) consider ca un antrenor incapabil sa struneasca un copil de 15 ani este o nulitate! Atitudinea nesimtita trebuie pedepsita, daca a fost hnesimtit copilul trebuia pus la punct fara discutie dar de aici si pana la ati face lotul fara cel mai bun jucator la varsta lui este o cale extrem de lunga...... Antrenorul meu de exemplu stia sa puna punctul pe I ne scotea sufletu din noi urmatoarele zile si nu ne mai tinea sa comentam........... un antrenor bun stie ce are de facut cu un copil, un antrenor de duzina procedeaza in felul asta, elimina vedetele si se inconjoara de cei care spera ca poate vor ajunge desi...... Absurd! si spun asta ca fost sportiv de performanta care a trecut prin era vedetismelor!
@sil
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeBan user!
asteptare
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspundecred ca frb ar trebui sa faca in primu rind cursuri de psihopedagogie cu acesti antrenori destepti care atata timp cat copiii sunt in pregatire pe loturi sunt super jigniti iar parintii nu au curajul sa ia atitudine.pana cand sa lase capul plecat atat copiii cat si parintii......... un antrenor bun trebuie sa fie si un psihopedagog foarte bun.pe de alta parte pregetirile pt camp europene se fac intr un timp foarte scurt iar acesti copii pot sa arate sau sa nu arate ce pot,ca urmare avem si rezultatele pe care le avem. frb ar trebui sa se uite si in gradina altora si macar sa copieze partile bune de trialuri si stil de pregatire dar din pacate sunte ti prea mandri sa va uitati in gradina altora. in concluzie copiii care au posibilitatea de a pleca in alta tara sa o faca fara nici un regret pentru ca frb nu face nimic pt voi,trage de voi pana va rupe si probabil nu va platesc nici macar un rmn.
..
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeDegeaba ești un psihopedagog/psiholog bun, dacă jucătorii selectați (nu pe care tu i-ai crescut, educat) vin cu atitudinea, comportamentul tolerat de la echipa proprie și fără nici un respect față de colegi și antrenori. Modestia, bunul simț trebuie să le însușească în primul rând din sânul familiei, după aceea antrenorii de la club au datoria să-i țină în frâu aceste ieșiri. Antrenorul lotului lucrează cu ce primește, și nu-i poate ”șlefui” într-un timp atât de scurt pe toți acești adolescenți talentați, dar cu lacune în comportament. Am avut norocul să întâlnesc jucători (juniori) la fel de talentați, din alte țări europene, piloni de bază al echipelor naționale dar și la cele de club, și m-a surprins plăcut comportamentul acestora și pe teren, dar și în afara lui, copii respectuoși, fără fițe, modești, cu un caracter puternic, dar care își cunosc lungul nasului și care la vârsta lor (15-18 ani)nu erau cunoscuți drept fumători, obraznici, petrecăreți prin cluburi, etc cum mulți jucători ȘI jucătoare talentate de aceeași vârstă, fac în România. Deci înainte să-l acuzăm și să-l facem în toate felurile pe dl. Trif, eu zic să ne uităm puțin în ograda proprie și să facem puțin ordine și să învățăm să ne respectăm unii pe alții.
@Transilvania si anonimus
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeSper ca ati citit postul lui shaq deoarece are foarte multa dreptate.
Convocarea la lotul national AR TREBUI SA FIE O ONOARE pentru cel care este convocat tinand cont ca acolo sunt cei mai buni jucatori & antrnori ai momentului si este o ocazie deosebita sa inveti foarte multe lucruri folositoare si sa ai un feedback constructiv care sa iti permita sa te dezvolti si sa iti elimini neajunsurile. Din pacate in acest caz cea mai mare vina o are TATAL jucatorului care in loc sa trateze matur si constructiv acest esec care se datoreaza atat copilului dar mai mult ANTRENORULUI
@Transilvania si anonimus
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeSper ca ati citit postul lui shaq deoarece are foarte multa dreptate.
Convocarea la lotul national AR TREBUI SA FIE O ONOARE pentru cel care este convocat tinand cont ca acolo sunt cei mai buni jucatori & antrnori ai momentului si este o ocazie deosebita sa inveti foarte multe lucruri folositoare si sa ai un feedback constructiv care sa iti permita sa te dezvolti si sa iti elimini neajunsurile. Din pacate in acest caz cea mai mare vina o are TATAL jucatorului care in loc sa trateze matur si constructiv acest esec care se datoreaza atat copilului dar mai mult ANTRENORULUI de club care nu s-a ocupat si de educatia celui care i-a fost dat in grija si astfel a fost facut de rusine. Daca un copil vine la lotul national cu o asemenea atitudine ce poti sa mai spui? Si culmea cei mai expusi la a se "pierde pe parcurs" datorita lipsei unei educatii sanatoase sunt exact copii talentati care datorita performantelor de moment cred ca pot prinde luna de pe cer fara sa munceasca ca sa isi perfectioneze tehnica si mai ales sa invete ca baschetul se joaca in ECHIPA. Este normal ca un copil deosebit de talentat in echipa lui de club sa fie supervedeta dar la lotul national poate vedea ca mai sunt si altii la fel de talentati sau chiar si mai talentati si ca doar prin munca va putea sa isi slefuiasca talentul astfel incat sa ajunga mai sus. Pe Gelu Trif il cunosc bine si pot sa va spun ca si in echipa de club are aceiasi atitudine fata de copii si ca incerca sa scoata din ei jucatori de perspectiva dar in primul rand SA FIE OAMENI DE CARACTER CARE SA RAZBEASCA INDIFERENT CE VOR FACE IN VIATA. Cunosc destule cazuri cand pentru acelesi atitudini ca si Tim jucatorii respectivi au stat pe banca sau au fost suspendati pana cand au invatat lectia si si-au revizuit atitudinea. Il felicit pe Gelu pentru gestul lui, imi pare rau de Tim dar sper ca si-a invatat lectia si daca iubeste cu adevarat baschetul va continua, va invatat din greseli si va ajunge acolo unde merita.
despre securitate
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeAm aflat cu surprindere despre eliminarea lui Tim din lotul de juniori U16. Indisciplina? Nu cred. Vedeta cu aere? Se poate....poate ati mai auzit de unii jucatori care acum fac furori in Euroliga sau in NBA. Cum credeti ca se manifesta LeBron James, dar Navaro...cine nu stie sa foloseasca astfel de jucatori la 15-16 ani, nu cred ca are ce cauta la vreun lot. Dar sa trecem peste discutia sterila despre cum e bine ...cu vedete sau cu soldati disciplinati. Hai sa va spun punctul meu de vedere. Avem in acest lot 2 jucatori de la domnul Trif de la echipa de club. Un fundas cu profil defensiv, si o extrema cu profil de marcator de la distanta. Hai sa va spun cum se securizeaza aceste posturi pentru jucatorii domnului Trif. In prima eliminare trimiti acasa un fundas cel putin la nivelul celui adus de domnul Trif (eu spun ca mai bun)ramanand astfel in lot doar doi fundasi de meserie, apoi elimini un marcator (Tim)securizand si pozitia urmatorului jucator. Acum mai sunt 3 jucatori de eliminat; spuneti-mi dumneavoastra cine pleaca, la pivoti nu ai destui...inteleg ca Uta este accidentat, la fundasi ai doar doi de meserie din 3-4 (de care ai fi avut nevoie) plus doi substituti de fundas si la extreme mai ai o singura extrema cu profil de marcator. Poate va uitati si din acest unghi domnilor priceputi la infierat jucatorii "vedeta". Habar nu aveti ca fara astfel de jucatori nu poti si nu are cine sa faca diferenta cand rezultatul jocului este pe muchie de cutit. Astfel de jucator poate gasi o solutie individuala, o realizare deosebita, un artificiu nascut din viziunea, tupeul si indemanarea lui alta decat a unui soldat constiincios de care sigur este nevoie pentru jocul echipei.
Punct de vedere!
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) Raspunde''Maestre'' Trif care sunt vedetele alea pe care le scoatem de 20 ani????...sincer esti penibil!....spune macar o vedeta!....bai nene vedete sunt Spanoulis,Navarro,Gasol,Pekovic,Rubio,intelegi?....noi nu am scos nimic!...iar copii care au talie si calitati individuale peste medie au plecat din tara in Spania,Franta,SUA,Italia,de ce?...datorita porcariilor pe care le faceti voi la lot!....plus nepricepere din partea voastra cat cuprinde!....acei copii au plecat pentru ca au SIMTIT CA AICI NU SE POT DEZVOLTA!
Altfel,eu nu-l cunosc pe acest copil Tim, dar daca acum ii gasim numai defecte DE CE L-AM ADUS LA LOT?...DE CE L-AM SELECTIONAT?...daca stiam ca nu se apara si ca are fite in cap!?.....mi se pare un mod total neprofesionist cum pui problema si personal nu as avea incredere sa-mi aduc copilul la baschet sub ''indrumarea '' ta!
Cu scandalul asta te facusi si tu cunoscut....nu auzise nimeni de tine!
Parere
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeDesi il cunosc personal nu pot spune ca sunt un mare fan al d-lui Trif. Insa, cu onoare si corectitudine, trebuie sa-i recunoastem meritele. E un antrenor corect, e si parinte si pedagog. Cred ca tot ceea ce a obtinut in viata a obtinut prin munca. Multa, multa, munca.
Il cunosc si pe Tim. Face parte din acei "lautari" care stiu sa cante foarte bine o piesa. Dar nu pe note. Are si adolescenta pe cap. Si capacitatea. Si cate si mai cate.
Sincer... nu trebuia luat la lot de la bun inceput. Nici macar nu a participat la trialul din iarna. Nici la U15 nici la U16. Ori daca-i dai nas vedetei....
O simpla cearta isca de fapt nemultumirile din federatie.
Intreb si eu: Lotul de U15 macar la o bere, suc sau o poveste, se mai vad anul asta? Si tot pe principiul: Domnule antrenor, va rog sa va trimiteti jucatorul favorit la lot? Desi exista statisticile de la turneele semifinale si finale?
Intrebarea finala: ce alegem? Lautarul plin de talent? Sau dirijorul pe note al orchestrei?
Key Facts..
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeAm inteles ca Tim va pleca in USA... Asa cum am mai spus e o placere sa-l vezi in campionatul romanesc (de juniori). Acum daca pleaca in SUA trebuie sa stie ca americanii se raporteaza f mult la ceea ce se numesc -facts si in special Key Facts..!!! Revenind la situatia care a generat toata aceasta poveste cele 3 meciuri cu Israel am inteles din ceea ce a spus tatal lui ca jucat 7 min in meciul 1 si alte 7 min in meciul 3, din pacate ambele pierdute. Singurul meci cistigat a fost meciul 2 cind Tim a jucat 0 min.,.!!! Key Facts........!!!!!
@vladut10
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeTocmai că acele vedete rămân în anonimat, se pierd pe drum, mor speranțe, datorită atitudinii lor. Sunt pline barurile de astfel de vedete. Ia zi-ne și nouă tu ce ai realizat în viața ta? Dacă tu nu cunoști ceva nu înseamnă că nu există! :)
SUA
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeDin cate stiu Tim va fi in State doar in vacanta, nu pentru baschet. Dl. Trif trebuie sa invete sa puna in valoare ce e mai bun in jucatori. Lotul e valoros dar acest antrenor nu va fi capabil de o clasare mai buna de locul 10 in divizia B europeana
antrenor
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeSingurul antrenor(selectioner)care a avut rezultate in ultimii ani este Piperea-cu generatia 90(feminin) a promovat in grupa A a campionatului european, iar anul urmator a mentinut selectionata in grupa A.In campionatul intern are echipa 98 campioana nationala 2010,2011,2012,2013.Sunt statistici care spun totul.Cu respect
@shaq
cu 11 ani în urmă (16.07.2013) RaspundeSunt manager la o multinationala!...SI SE POATE SI MAI BINE TE ASIGUR!:)
Sa revenim!
De ce raman in anonimat?....''Antrenorul lotului lucrează cu ce primește'' - GRESIT!...PUI PROST PROBLEMA!...el face selectia ,asta e chestia de abc,scuza-ma ca-ti spun!.....sistemul actual e PROST!...e bine ca au inceput sa vina propuneri de la Corui,oameni de baschet,sper sa vina si altii cu actiuni concrete,dar ma tem ca ei nu pot veni datorita ''plasei'' care e la FRB!
Nick-ul tau suna bine de tot, dar dupa cum pui problema, nu ai fost in sistem ca sa simti pe pielea ta magariile care se fac!
Cate valori ai dl shaq in Romania de nu poti sa controlezi situatia?...ce face federatia pentru AIA cativa?...de ce aleg sa plece din Romania?.....sunt si in baruri cum spui dar ce actiuni intreprindem ca SA-I AJUTAM,SA-I STIMULAM!....PE CE LUME TRAIM?....SUNTEM VECINI CU SARBII de ce nu copiem modelul lor?.....la Divizia A cel mai greu e sa ai 4 jucatori COMPETITIVI romani in ,ailalti 6 ii LUAM REPEDE DE PE NET,CASETE,S.A.M.D!
Incearca sa vezi problema in ansamblul ei,nu precum calul!
@bbanu, Vladut10
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeComentati la subiect, va rog!
Multumesc!
Vladut10
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeNo offence dar sa am eu bani cati manageri de 2 lei am vazut in multinationale as fi milionar :)Tu chiar crezi ca INTODEAUNA pozitia sociala exprima valoarea intrinseca a individului? Am fost si eu manager in multinationale (si m-am sturat de ele:)) si stiu ce "frumoasa" este viata acolo : lupte de culise, lovituri pe la spate, "calcat pe cadavre" se practica ca sa ajungi in sferele inalte asa ca poti sa ne scutesti de acest aspect nerelevant (pe acest site)al existentei tale. Revenind la subiect nimeni nu contesta ca "sistemul" nu este cel mai bun, ca nu se fac greseli sau ca federatia nu face magarii si tocmai de aceeea nu trebuie judecati toti la gramada ci fiecare in parte. Decizia lui Gelu a fost una corecta si constructiva care ii permite lui Tim sa invete o lectie de viata (are doar 15 ani si toata viata inainte) si sa fie mai pregatit pentru urmatoarea ocazie de a seafirma la lotul national. Problema lui este ca avenit la lot cu o atitudine (insuflata de parinti, club) cum ca el face o favoare ca vine la lot, Maria sa Tim cel atat de talentat. Crezi ca daca Tim ar fi constientizat ca greseste si ar fi vorbit cu Gelu aratand ca ii pare rau de modul in care s-a comportat si ca isi va schimba atitudinea il mai trimitea acasa? Dimpotriva, el s-a considerat jignit ca Gelu Trif si-a permis sa il puna la punct pe el nemaipomenitul si supertalentatul Tim the Great asa ca s-a bosumflat (parintii i-au suflat in c.....) si voila marele fas. Vorbesti de sarbi si de scoala lor dar ai vazut vreodata ce insemna baschetul la ei? Cata DISCIPLINA si MUNCA exista? Am vazut juniori la nationala care cand au fost pusi pe banca deoarece nu au executat ceea ce le cerea antrenorul au coborat de pe teren cu capul plecat, rusinati iar cand au intrat din nou pe teren s-au luptat exemplar primind ulerior laudele antrenorului. Am vazut antrenament unde nimeni nu era favorizat sau discriminat si am vazut ce insemna spiritul de echipa: cand un coleg gresea (si era constient si accepta acest lucru!) ceilalti il ajutau si il sustineau. La noi cand se vine la lot fiecare vrea sa arate cat de tare este el in detrimentul celorlanti colegi sau a ECHIPEI, si ce vedeta este in loc sa fie ochi si urechi la ceea ce trebuie sa faca EL in asa fel incat ECHIPA sa joace cat mai bine si sa castige. Da, ar fi bine sa copiem modelul sarbesc dar acolo nu este loc de fite gen TIM. Trif a fost de multe ori la cursuri sau work shop-uri in Serbia (si in vara asta)si stie foarte bine ce insemna scoala sarbeasca de baschet si vrea sa aplice ceea ce a invatat acolo dar cand vin unii ca TIM care la 15 ani se cred Michael Jordan trebuie sa ii scuture ca sa ii aduca cu picioarele pe pamant ca sa faca ce trebuie pentru a performa.
dezamagire
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) Raspundefrb nu are pe ce sa cheltuie banii cand trimite asemenea antrenori la cursuri sau work shop uri in diferite tari in speranta ca va aplica ceva la lotul national.se arunca cu putinii bani primiti de la fiba pe prostie.mai bine frb ar face pregatiri cu copiii de pe loturi mai eficiente cu antrenori de afara ca ai nostrii.....merg sa viziteze tari straine.ce vina au acesti copiii ca au rezultatele pe care le au....bafta la europene
@oldboy
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeStimate oldboy,
am fost intrebat de shaq : ''Ia zi-ne și nouă tu ce ai realizat în viața ta?''....i-am raspuns ceea ce fac zi de zi acum!...care e problema ta?....ok,mie-mi place sa vorbesc de baschet ,nu de mine sau de alte persoane!
Referitor la acest caz ,tu esti pro Trif!...eu nu-i cunosc pe niciunul,dar: eu stiu ca daca sunt ANTRENORUL acelei echipe EU SI NUMAI EU FAC ACEASTA SELECTIE!....pentru ca EU(antrenorul) raspund de rezultatele acelei echipe bune,rele cum sunt!....se vorbeste mult si prost :''pai domne daca asa a venit de la echipa de club?'':))))))).....pai va intreb eu cine l-a selectionat,nu cumva antrenorul?....atunci de ce dam vina pe club?....de ce eu (antrenorul) n-am chemat alt copil la lot,unul care corespunde cerintelor mele!:)))))....zau asta e de abc!:)))....la fel ca si aia :''a ratat 2 aruncari si dup-aia nu s-a aparat!'':)))))....intreb dl. Trif nu stia chestiile astia?...daca da,de ce l-a luat la lot pe Tim,daca nu,ce cauta Trif antrenor la lot!:))))).....e de gradinita treaba....daca vrei s-o rezolvi!:)....sunt multe de spus aici:Trif daca era baiat destept COMUNICA cu copilul si nu se mai ajungea aici!
Ce trebuie toti sa intelegem:avem cateva valori si SUNTEM OBLIGATI TOTI sa avem grija de ele,vorbind foarte mult cu ei,spunandu-le ce trebuie sa faca ,aratandu-le tot timpul exemple de jucatori de baschet care au performat (Burlacu,V.Stanescu,s.a.m.d.),ajutandu-i sa inteleaga si sa se dezvolte!
Dupa parerea mea Trif a gresit grav negasind puntile de legatura(comunicare) cu copilul!....scandalul asta in care a intrat Trif ii afecteaza in mod direct imaginea in primul rand lui!
@Vladut10
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeN-am nici o problema cu ceea ce faci tu dar mi s-a parut deplasat sa te apuci sa spui ca esti manager la o multinationala doar pentru ca te-a intrebat shaq. Putei sa ii raspunzi ca nu are relevanta cu ce te ocupi tu si basta.N-am nimic cu tine sau cu ce faci tu la servici, aici discutam despre baschet. Revenind la subiect: No offence dar tu chiar crezi ca Trif nu a incercat sa il lamureasca ca greseste si sa il duca pe calea cea buna? Tu cam cum crezi tu ca o sa se comporte un pusti de 15 ani al carui tata il considera pe antrenorul de nationala un nimic? O sa il asculte sau o sa il trateze cu sictir? Te las sa ghicesti. printre altele ia uite ce scrie Micky:
" Poate ar trebui vazuta inregistrarea ultimului meci…
De doua zile se vorbeste doar despre Tim… Nu stiu ce a facut acest copil in afara terenului, dar stiu ce a facut in timpul meciului. Mai exact, Tim si-a permis chiar in timpul meciului sa-si ia ,,la misto” adversarul. Eram condusi cu 15-20 de puncte, colegii lui de echipa munceau pe branci ca sa-si poata face treaba, iar el s-a comportat ca la street... A fost lipsa de respect fata de toti cei prezenti: coechipieri, antrenori, adversari si spectatori. Poate ca ar fi fair play din partea lui sa recunoasca (macar in fata tatalui). Din pacate, pe inregistrare nu cred ca se vede pentru ca era cu spatele la camera si cu fata catre spectator, undeva in zona bancii noastre de rezerve (dar poate ca se vede cum ii face observatie antrenorul intr-unul din momentele imediat urmatoare). Poate ca merita vazut filmul meciului! Poate ca s-au adunat mai multe asemenea gesturi. Si poate ca atunci dl. Ghita ii va cere scuze antrenorului care ,,nu are atatea trofee cate are Tim”. Jucatorii nu trebuie sa fie doar talentati, mai e nevoie si de caracter – care se construieste acasa, la scoala, la club si te incadrezi sau nu la lot. Tim este cu un an mai mic decat ceilalti si trebuia sa vina la lot fara figuri, doar cu munca, munca si iar munca – asa ar fi fost respectat de toti si si-ar fi ocupat locul in echipa. Ametit de un MVP la U17, de altfel oferit de un sistem pe care il contesti, si educat de un parinte care spune ca antrenorul e un nimeni, crezi probabil ca totul ti se cuvine…
De fapt, lucrurile sunt foarte clare: Tim si tatal lui au fost multumiti de sistem atat timp cat copilul a fost favorizat: 1. MVP-ul la U17 nu-l merita – l-a primit tocmai in vederea propulsarii la lotul de 97 (acelasi lucru s-a intamplat anul trecut cu Kuti in defavoarea lui Ciotlaus – sunt sigur ca majoritatea va amintiti cata ,,cerneala” a curs si atunci ) – stau si ma intreb, oare tatal nu a avut niciun semn de intrebare, chiar a crezut ca la 96 si 97 nu a existat niciun jucator mai bun decat fiul sau? Nu cred asta, deoarece spunea la un moment dat ca Tim este a treia generatie de baschetbalisti a familiei – deci intelege foarte bine tot ce se intampla; 2. Tim a fost adus la lotul de U16 fara sa fi participat la selectiile anterioare – mai pe scurt, dupa ce alti jucatori au fost indepartati, Tim a fost ,,bagat in fata”. Poate ca doar i s-a acordat o sansa: sansa de a se antrena cu cei mai buni jucatori de 97, de a juca niste meciuri tari (ca sa capete experienta) si sansa de a ocupa un loc in echipa respectiva, dar doar daca il merita. S-a dovedit ca nu a facut fata! Simplu! Punct. Ce atata tam-tam?
17 iulie 2013 14:58"
@oldboy
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeNu am vazut meciul,nu te contrazic!...nici macar nu -l stiu pe pusti,acum am auzit de el!....dar sunt de partea promovarii valorilor si nu de ingroparea lor!
Am zis doar ca ma asteptam la mai mult din partea lui Trif!...si am scris mai sus, de la selectie si pana l-a dat afara a mers din greseala in greseala sau mai elegant spus nu a gasit cele mai bune solutii la rezolvarea acestor probleme aparute!...sa fie lipsa de experienta?
@Vladut10
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeNo affence dar daca nu cunosti detalii de ce te exprimi atat transant? Citeste te rog ultima fraza din articolul cu interviul tatalui lui Tim si spune-ti parerea ca eu am ramas interzis cand am citit.
@oldboy
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeSa ti-o spun direct: credeam ca Trif are mai multa minte decat un copil de 15 ani!....ma asteptam la o alta rezolvare din partea lui!
Toate cele bune!
key facts
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) Raspundeam fost un pic brutal ieri cu povestea cu 'manajeria' dar nici eu nu i-am inteles relevanta...eu vorbeam de baschet si de subiect in postarile anterioare si hop apare manageru'...de multinationala..!!In sfirsit, sa revenim la baschet si la povestea cu talentu'..Tim e talentat la baschet in contextul romanesc si am cuvintele la mine! Daca l-ati fi vazut pe conducatorul de joc de la echipa evreiasilor, cel cu nr.14, nu am mai discuta acum de talent! si e decit un ex. dar ar mai putea fi...anul trecut la Camp. European la aceeasi categ. de varsta disputat in Romanian, echipa era plina de talente - Covrig, Fane Neagu, etc iar rezultatul..?? cu mare succes locul 14!! Tres bon!! asa ca mai usor cu talentu'..si cu medaliile, MVP, campionate, etc, etc!! Cind joci cu altii din afara astea nu mai au nicio imp sau relevanta! Acolo nu conteaza decit implicarea 100%. Trebuie sa tinem de cont ca baietii astia vor juca la amaritu' asta de campionat european Div.B cu echipe poate nu prea talentate ptr. baschet (mai putin Slovenia) dar provin din popoare extrem de muncitoare si care nu cedeaza pina in ultimul minut! Iar alt lucru imp de care trebuie tinut cont - poate baietii care's acum in lot n'or fi la fel de 'talentati' ca Tim (dar cred ca uni's chiar peste - vezi Bobe de ex.)dar sunt OAMENI cu personalitati extrem de puternice. Cu citeva exceptii au rezultate f bune si la carte si fac eforturi mari si ptr baschet! Si deocamdata trei dintre ei sunt la echipe din Spania care reprezinta ceva ptr baschetul European (Unicaja Malaga si Real Madrid)iar Tim nu este printre ei! Inca o data, in ceea ce ma priveste in contexttul romanesc e f talentat dar de aici si pina la a deveni un jucator mare de baschet e caaaaale luuuunga..!!! E o combinatie de talent (il are), muuuuulta muuuunca si un pic de noroc..!!! una peste alta cred ca el si tatal lui sunt constienti de asta si au luat o hotarire fff buna!!! Si merita tot respectul ptr. asta!
.....
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeSpune ce inseamna key facts -urile in baschet!
key facts ptr manajer
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeAuuuu, iar tu...!! Bine ma manajerule iti spun din nou poa' pricepisi tu - s-au jucat 3 meciuri, Tim a jucat in cele 2 care s-au pierdut iar in cel in care nu a jucat a fost cistigat..!!Acu' pricepi..?!1sti ce inseamna 7 min pe meci la baschet..?!! si nu numai..!! iar daca vrei detalii mergi si cere foaia de joc..:))
.......
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeNu,asta nu e explicatie demna da tine!
Vreau ceva inteligent de la tine cu key fact-urile!
Credeam ca ti-a trecut cu ''manajeru '',lasa-l naibii,aici discutam de baschet!....incearca sa fi serios!
ptr Super Manajer ( de multinationala of course)
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) Raspundesi pe linga cele de mai sus manajerule fiindca acum chiar m-ai enervat, pesonal am avut o disputa fata in fata cu Trif dar in niciun caz nu vin aici si sub protectia anonimatului vin sa-l numesc 'maestru' si sa-l porcaiesc in fel si chip...Iar tu vi aici si ti teoria jignirii cind pur si simplu nu te-am facut decit manajer...dar cred ca are dreptate cel care spune ca faci parte din categoria alora de 2 bani de care e plina tara acum..pina'n 90 era plina de ingineri (cred ca era mai bine) iar acu' e plina de manajeri...! Tu nu sti, n-ai fost, n-ai vazut, nu-i cunosti nici pe Trif si nici pe Tim dar esti oricnd dispus sa-ti dai cu parerea..!!
plin de manajeri
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) Raspundeasa ,e nu e demna de mine, e demna de tine...hai ca esti extrem de priceput si la manajement, cred ca de fapt esti si tu vreun mare trainer sau people manajer sa nu mai vorbim de antrenor de baschet....!!
......
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeImi dau cu parerea ca am fost in acel Sistem odata!
Si-mi pare bine ca nu mai sunt!
Iubesc baschetul insa, si o sa-mi spun parerea de fiecare data indiferent daca unul ca tine intelege sau nu!
Am comentat declaratiile lui Trif care mi se par foarte subtiri pentru un antrenor de lot national!
In viata,daca poti,incerci sa aduci oamenii pe drumul cel bun (in categoria asta intri si tu) nu sa-i ingropi,aia e cel mai usor!
Te-am rugat sa -mi spui ceva de baschet,macar cu key facts-urile alea,poti?....ar fi interesant!....as invata ceva si de la tine!...incearca!
Isus manajeru
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeBine ca am aflat macar unde era Isus manajeru inca si mare specialist in baschet...ai vorbit tu prea mult de baschet p'aici asa ca eu nu mai am loc....propune-te pe tine antrenot la lot atunci si presedinte la FRB si sigur se rezolva toate proble din baschetu'romanesc... in afara de faptul ca l-ai facut pe Trif albie de porci si emiti niste banalitati de 2 bani pe care probabil le-ai auzit si tu pe la altii nu ai facut nimic altceva decit sa arunci rinza din tine ca esti si tu un manajeras pe la nu's ce asa zisa multinationala....
.....
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) Raspunde'' De 20 de ani crestem jucatori vedeta'' - fraza asta pentru mine e EPOCALA!:))))))
Zi-mi si mie 1 jucator vedeta,nu cati zice ca a scos ''maestru'' Trif!:)))
Pai noi ne rugam de V. Stanescu ,Burlacu,B.Popescu sa mai joace 1-2-3- ani ca nu avem cu cine sa-i inlocuim si ''maestrul'' Trif ne spune ca s-au scos de 20 de ani numai vedete?.....spune 1 vedeta!...ar trebui sa le vedem in LNMB sau Divizia B!.....acolo nu sunt!...atunci ce bazneste ''maestrul''?
Isus cel din sistem
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeSaracu' de tine, te crezi Isus si tu ai nevioie de traducator... Pai Trif asta spune si el, numai ca el vorbeste despre juniori..!! Ca sistemul scoate jucatori 'vedeta' la juniori care dupa aceea nu' s capabili sa faca pasul spre echipele de seniori fiindca ramim ancorati in povestile cu campioni, MVP si alte prostioare de pe la juniori... Ma copile vrajelile astea de pe la juniori nu intereseaza pe nimeni la seniori si daca esti cit de cit capabil sa faci un exercitiu de imaginatie (da' asta inseamna sa te detasezi de manajeria aia din capsoru' tau) ti-ai da seama ca's cit de cit simillare cu ce se intimpla pe la un camp. eur. chiar si div .B unde nimanui nu-i pasa de mare MVP sau din ce best 5 ai facut parte in tarisoara ta la nu's ce U 15, U16 sau U 17..!! S-ar putea ca Trif asta sa vrea sa faca, sa-i aduca pe baietii astia in lumea reala si nu numai a baschetului si sa-i scoata din mocirla aia romaneasca a lamentarilor si amintirilor de 2 bani... Ca au fost nu's ce MVP iar in cazul tau ca ai fi facut tu parte din nu's ce sistem si crezi tu ca ai dreptul pe motivul asta sa-l porcaiesti tu pe asta...Capito Isus manajerule..??!!
.....
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) Raspundebabane,incepi sa te indrepti si sa arati mai bine!....pai cine naibii selectioneaza la loturi vedetele?....eu?...tu?...nu tot ''maestru' ''?......cine le permite aerele de care ziceai?....cum o dai tot ca mine sta!....n-avem antrenori ok!...te incapatanezi aiurea,asta-i adevarul!...ai vazut ce i-a facut Sekulovic lui Tenter!.....adevarul e crud si uneori doare!:)
.....
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeAs fi cel mai fericit sa i-o intoarca Tenter lui Sekulovic!...tactic vorbesc!....si Tenter e capabil sa faca asta...e ambitios!
parerea mea
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) RaspundeDiscutam aici de un tanar minor de 15 ani sau cati are. mi se pare normal ca in aceasta disputa mediatizata cu un adult (antrenorul) sa fie reprezentat de tatal sau (tutore) pentru ca nu e mental copt sa suporte presiuni mediatice. continutul declaratiei tatalui e alta poveste, dar simplul fapt ca il reprezinta mi se pare absolut normal.
Pe de alta parte discutam de un copil oameni buni, nu il mai tratati ca un sportiv profesionist. avem un sportiv emblematic pentru baschetul romanesc care scuipa intr-o finala a campionatului intern si e pe lista selectionerului, si acum noi ne miram de un copil.
si acum sa ne referim la fapte: in mod clar pentru mine (e subiectiv) copilul a facut o greseala (cred, dar nu am vazut meciul). antrenorul e super neprofesionist acuzand clubul de la care provine (felicitari vladut10 pentru ca ai sesizat asta primul), a gresit in gestionarea selectiei, a gresit gestionand problema mediatic si de pe pozitie de egalitate cu un copil (lipsuri mari pentru un antrenor cu copiii, din nou dupa parerea mea). tatal a reusit si el sa greseasca iesind cu o declaratie care nu ajuta copilul deloc in acceptarea si intelegerea greselii facute. concluzia e ca pierdem un talent pentru ca ne-am asteptat sa avem profesionisti la lotul de u15, in loc sa ii formam. antrenorul a gresit pentru ca a pus in balanta persoana si cariera lui cu acest copil talentat. asta nu il descalifica, poate e un atrenor bun, dar si el trebuie sa inteleaga ca nu exista un singur mod de educatie si antrenament pentru toti, mai ales cu copii trebuie flexibilitate si comunicare buna, lucru pe care acest antrenor il mai poate deprinde daca intelege acest fapt. din aceasta situatie pierdem toti nu doar copilul, tatal si antrenorul.
lucrurile enumerate de mine mai sus sunt pareri personale si sper ca nu e o problema ca le exprim aici.
off-topic
cu 11 ani în urmă (17.07.2013) Raspundeeu nu vreau sa il apar pe vladut aici, mai ales ca si el la randul lui are iesiri in comentarii care sunt deplasate, a avut una si cu mine in trecut, insa sa il contestati la nivel personal doar pentru ca nu are aceeasi parere si sa il provocati nu aduce nimic interesant de citit. ne place tuturor baschetul si de asemenea cred ca suntem toti persoane inteligente pentru ca altfel am fi iubitori de fotbal :)
haideti sa nu ne jignim personal, cred ca sunt in general persoane realizate social si personal pe acest site si continuand acest lucru ne descalificam.
inginerii
cu 11 ani în urmă (18.07.2013) RaspundeCe aveti domle cu inginerii? Mie mi-a spus clar profesorul de algebra in prima ora in primul an: 20% dintre voi vor fi intelectuali, iar restul ingineri".
Apreciez foarte mult aceasta dezbatere si mai ales pe cei care se exprima cu respect fata de cei implicati. Nici Dl. Ghita si nici Dl. Trif nu s-au exprimat tendentios. Fiind oarecum implicat in "fenomen" va pot spune ca toti copii de la loturile nationale, baieti si fete, sint supusi la enorme presiuni phisice pentru care nu sint pregati, mai ales cei de la U16 care majoritatea sint la prima experienta. Cum bine remarca cineva mai sus, antrenorii nu stiu sa gestioneze aceasta presiune, ba chiar o creaza si o amplifica. Copii ajung aproape de a se uri intre ei si bineinteles pe antrenor. Antrenorii au jucatori favoriti pe fata sau mai voalat, dar copii simt oricum si vad. Singurul lor gind este: "Ma tine sau nu ma tine la lot". Si asta dureaza aproximativ 2 luni, vara, cind colegii lor sint in vacanta la mare. Sigur, ei si-au ales in mare parte singuri calea, am putea spune, dar incercati sa va puneti in pielea lor. Sa astepti, sa iti doresti un lucru, sa tragi pentru el si apoi sa il vezi "live" pe frbaschet.ro.
presiuni
cu 11 ani în urmă (18.07.2013) RaspundeAm vrut sa scriu PRESIUNI PSIHICE
@Vladut
cu 11 ani în urmă (18.07.2013) RaspundeDragoste cu forta nu se face, degeaba vrea Trif sa faca treaba cu el daca Tim nu era interesat. La lot se considera ca vin jucatorii cei mai buni care VOR sa evolueze sa invete nu cei care vin ca nu au ceva mai bun de facut. Daca Tim nu vrea sa faca baschet de performanta in viitor cam cat de receptiv crezi tu ca a fost la sugestiile lui Trif? In locul lui Trif faceam la fel: vrei sa faci treaba? Ramai. Nu vrei, valea. Sunt destui care vor si merita o sansa sa se afirme. Nu-i Tim de neanlocuit.
@tuturor
cu 11 ani în urmă (18.07.2013) RaspundeChiar nu inteleg de ce tot bateti campii cand domnul Ghita spune clar in finalul interviului:
".....fac precizarea ca incidentul cu excluderea din lotul national a fiului meu ar fi putut fi depasit daca fiul meu ar fi dorit o cariera in baschet." Mai este ceva de comentat? Spune clar ca daca vroia ramanea! Gelu Trif a facut ce trebuia pentru ca Tim a venit la lot asa de pamplezir.
Si mai spune ceva domnul Ghita: "Tim mi-a spus cu mult timp in urma ca vrea sa renunte la baschet" iar asta lamureste clar faptul ca Tim nu renunta la baschet din cauza eliminarii de la lot ci din cu totul alte cauze.
PRIN URMARE CE NAIBA MAI BATEM APA IN PIUA PENTRU CEVA CE ESTE ATAT DE CLAR?
@andrej
cu 11 ani în urmă (18.07.2013) RaspundeRolurile antrenorului de club si a celui de lot national difera foarte mult. Antrenorul de club este cel care educa si formeaza jucatorul si are tot timpul sa o faca un an intreg. Antrenorul de lot national primeste de la antrenorii de club propunerile cu cei mai buni jucatori. Ii ia ii testeaza si formeaza echipa. 2 luni nu sunt un an si prin urmare antrenorul de lot nu are timp sa remedieze probleme de fond ale jucatorilor ci sa ii slefuiasca (pe cei care vor) sa formeze cu ei o echipa unitarasi in atac si in aparare. La 15 an esti inca copil dar nu unul de 5 ani iar aici trebuia sa conteze educatia primita acasa de la parinti si antrenor. Ei ar trebui sa spuna: copile vezi cum te comporti sa nu ne faci de rusine, asculta ce spun antrenorii , casca ochii si urechile, invata cat de mult poti indiferent daca ramai in primii 10 sau nu. Intodeauna sa dai totul pe teren. Cam asta cred eu ca ar trebui sa fie mesajul.
@oldboy
cu 11 ani în urmă (18.07.2013) RaspundeE gresit ce spui. Antrenorul de lot national de la o varsta 21+ intradevar nu are acest timp la dispozitie si nici aceasta obligatie. Insa repet, e vorba de lucrul cu copiii, si aici rolul pedant si motivational nu se opreste la club. In plus, jucatorul nu a avut nici un incident la echipa de club asa cum s-a mai mentionat. Invinovatirea clubului este o dovada de imaturitate si nepricepere, nu pot sa fiu de acord cu tine. Familia din care provine Tim este una foarte buna si foarte echilibrata, orice incercare a ta sa insinuezi ca ar avea carente de educatie este o jignire inutila pe care le-o aduci.
De asemenea cred ca suporterii mureseni, cu toata admiratia pentru felul in care protejeaza un reprezentant al baschetului din Mures (la care in paranteza am jucat si eu ca junior 10 ani) ar trebui sa observe obiectiv situatia. E frumos ca gest sa aparati un antrenor al clubului muresean, dar aici este vorba despre echipa nationala si valorile nationale nu cariera si reputatia unui antrenor al BC Mures. Disciplina la orice lot sportiv, mai ales intr-un sport de echipa e esentiala, nimeni nu cred ca poate contesta. Daca a gresit sportivul insa (copil fiind), metodele corective care trebuie aplicate difera in functie de varsta si maturitatea lui, iar cele aplicate in cazul de fata sunt disproportionate fata de situatie. Aici se face diferenta intre un antrenor cu copiii foarte bun si un altul.
@andrej
cu 11 ani în urmă (19.07.2013) RaspundeIn ultimul meu post m-am exprimat in general si nu am facut nici o referire la familia lui Tim deoarece nu o cunosc dar pot sa iti dau nenumarate exemple de copii scapati din mana (nu cred ca este cazul la Tim) care provin din famili bune si echilibrate si apropo de modul in care tatal lui Tim a tratat incidentul nu ma convinge chiar deloc ca este o persoana echilibrata care isi indemna copilul sa ii respecte pe cei mai in varsta. La modul in care il aperi pe Tim inclin sa cred ca este copilul perfect ceea ce, no offence, NU EXISTA! Nu jignesc pe nimeni ci trag concluzii in urma actiunilor acestora asa ca spune-mi te rog ce sa cred despre tatal lui Tim care isca acest scandal desfiintandu-l pe Trif ca apoi sa declare nonsalant ca ".....fac precizarea ca incidentul cu excluderea din lotul national a fiului meu ar fi putut fi depasit daca fiul meu ar fi dorit o cariera in baschet." ba inca mai spune si ca "Tim mi-a spus cu mult timp in urma ca vrea sa renunte la baschet" dupa ce o gramada de lume credea ca Tim se lasa de baschet datorita excluderii de la lot. Ce sa cred despre el? Prin urmare tinand cont de toate aspectele Gelu Trif a luat DECIZIA CORECTA si este un antrenor bun.
@andrej
cu 11 ani în urmă (20.07.2013) Raspundecontinutul mesajului tau intitulat "parerea mea" imi pare cel mai impartial din ce am citit pe aici legat de acest subiect.
Este necesar să vă autentificaţi pentru a putea introduce comentarii.
Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.
Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.
După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!