CN U13 - Componența și locul de desfășurare al grupelor din cadrul Turneul 2
4 ani în urmăAndra Mandache, înaintea meciului din EuroCup: „În campionat nu au posibilitatea să-și folosească toate străinele”
4 ani în urmăBCM U Pitești câștigă a doua partidă consecutivă în propria arenă
4 ani în urmăSCM Timișoara, victorie categorică împotriva lui CSM Târgu Jiu
4 ani în urmăBC CSU Sibiu trece în mod clar și de CSM Focșani
4 ani în urmăSe împlinesc două săptămâni de la tragicul accident aeronautic care a luat viața a nouă persoane, printre care Kobe Bryant și fiica sa Gianna. Experții ce investighează cauzele accidentului au redat către presă o serie de noi informații despre cele petrecute în dimineața zilei de 26 ianuarie, lângă localitatea Calabasas din California.
Conform acestora, nicio problemă la motorul elicopterului nu a putut fi sesizată, eliminându-se astfel probabilitatea unor defecțiuni tehnice care să fi contribuit la nefericitul eveniment. Elicopterul, un Sikorsky S-76B, s-a lovit puternic de un deal fiind distrus de impactul foarte puternic și de focul care a izbucnit în scurt timp după impact. Motorul funcționa în parametrii la momentul impactului, spun experții după analiza rămășițelor găsite pe deal coroborate cu analiza sunetelor captate de către camerele de securitate din zonă (video la final de material).
Ara Zobayan era cel mai experimentat pilot aflat în portofoliul companiei ce opera elicopterul. Acesta a pilotat peste 8.000 de ore și era în același timp instructor de zbor. Însă chiar și piloții experimentați pot deveni confuzi pilotând în ceață densă "Dacă devii dezorientat, simțurile din corpul tău nu mai reacționează la fel și îți induc lucruri ce sunt greșite. Nu știi în ce parte e pământul și în ce parte e cerul" a declarat Randy Waldman, un instructor de zbor din Los Angeles pentru Associated Press.
De asemenea, conform datelor extrase de căte experți, Zobayan era foarte aproape să iasă din ceață și nori, lipsindu-i doar 30 de metri. Conform unor rapoarte analizate de către anchetatori, elicopterul s-a ridicat până la altitudinea de 701 metri, iar la 730 de metri s-ar fi aflat deasupra norilor. În loc să continue să urce în altitudine, elicopterul a coborât rapid și a virat stânga, lovindu-se cu o viteză de 290 kilometri pe oră de dealurile din zona Calabasas.
NEW: We’ve obtained Nest video which captured audio of #KobeBryant helicopter’s final moments. The thud you hear at the end is at 9:45:43 AM, which matches up to when radar contact was lost. You can see the foggy hills where the impact was.
— Bill Melugin (@BillFOXLA) January 29, 2020
Credit: Stephanie Prevo. @FOXLA pic.twitter.com/rmEaGIIDzT
Întregul raport ce va conține cauzele accidentului va fi realizat în aproximativ un an de zile.
Este necesar să vă autentificaţi pentru a putea introduce comentarii.
Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.
Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.
După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!